Syte- og klagetråden vår

Syter litt over at jeg akkurat nå ikke bare har ett barn, men to. Både mann og sønn sitter nede i stuen å roper etter meg, mens jeg ligger på rommet og er kvalm, vondt i magen, ryggen og hoftene... La meg være :(

Syter litt over at jeg akkurat nå ikke bare har ett barn, men to. Både mann og sønn sitter nede i stuen å roper etter meg, mens jeg ligger på rommet og er kvalm, vondt i magen, ryggen og hoftene... La meg være :(
Slitsomt når mannfolka får barnesinn :P

Kjenner bekkenløsningen er på tur... :-( å det suuuuger!!!!

Årh.. lettere frustrert over min bedre halvdel som syns det er heeelt ok og invitere folk på besøk klokken 8 om kvelden O_o
Vanligvis har jeg ikke problemer med det, men når jeg stuper i seng klokken 9 og i tillegg har hatt en hektisk førstedag på jobb etter ferien så syns jeg at hensyn kan taes.. Nå har minsteprinsen endelig lagt seg og jeg ligger i sengen med en følelse av å være brisen.. Dagens klage :P

Årh.. lettere frustrert over min bedre halvdel som syns det er heeelt ok og invitere folk på besøk klokken 8 om kvelden O_o
Vanligvis har jeg ikke problemer med det, men når jeg stuper i seng klokken 9 og i tillegg har hatt en hektisk førstedag på jobb etter ferien så syns jeg at hensyn kan taes.. Nå har minsteprinsen endelig lagt seg og jeg ligger i sengen med en følelse av å være brisen.. Dagens klage :P
Å kjære vene, være sosial når man er sliten og! Det er ikke kult! Lykke til! :P

Ligger som et slakt på sofan, første dag på jobb etter ferin, så fikk ikke min daglige 2timers dupp på formiddagen, samt klare ikke å drikke nok vann på jobb, så nå ligger jeg her å snufser og nyser ustoppelig, og har en startende migrene... Kan jo ikke ta noe mot den dritten nå :(

Jeg sov en time inn i besøket, så det gikk greit :P Nå har jeg kommet meg i seng igjen.. *Søvn* ;)
Hihi så bra! Gud så trøtt man er altså! Sov godt! Det er min favoritt aktivitet om dagen :P

Fikk lyst på stekt kotelett,stekt poteter, potetgull,ketsjup. Så det spiser jeg til kvelds,liker ikke denne matlysten så godt.

14 uker og de siste dagene har kvalmen vært enormt plagsom.. Fikk nesten ikke sove i natt pga den og kastet opp på jobb i dag Trodde det skulle gå over snart jeg. Nå er kveldsmaten endelig fortært og jeg bare venter på at magen skal roe seg litt så jeg forhåpentligvis kan gå og legge meg uten å spy...

14 uker og de siste dagene har kvalmen vært enormt plagsom.. Fikk nesten ikke sove i natt pga den og kastet opp på jobb i dag Trodde det skulle gå over snart jeg. Nå er kveldsmaten endelig fortært og jeg bare venter på at magen skal roe seg litt så jeg forhåpentligvis kan gå og legge meg uten å spy...
Æsj altså! Jeg er snart 12 uker og kastet opp flere ganger i går kveld og fem ganger totalt på dagen :( kjipt når det tar ser opp!

Er 10+6 i dag, jordmor har akkurat begynt på jobb igjen, så jeg ringte og hun ville ha meg inn allerede på torsdag, for jeg har unormalt høyt væskebehov, så hun ville sjekke om jeg hadde fått diabetes :/

Hvorfor kan ikke den forbanna samboeren min støtte meg når jeg er kvalm, trøtt og har vondt i hode. Er det så vanskelig å forstå at jeg ikke faker? Han trur meg aldri når jeg er dårlig. Han tar ikke mini om natten, som våkner 5 ganger, og kjefter og kaller meg lat. Blir så forbanna. Var likt sist også. Når skal han få det inn i det tykke hode sitt. Er så forbanna på han.

Hvorfor kan ikke den forbanna samboeren min støtte meg når jeg er kvalm, trøtt og har vondt i hode. Er det så vanskelig å forstå at jeg ikke faker? Han trur meg aldri når jeg er dårlig. Han tar ikke mini om natten, som våkner 5 ganger, og kjefter og kaller meg lat. Blir så forbanna. Var likt sist også. Når skal han få det inn i det tykke hode sitt. Er så forbanna på han.

Flere med håpløse mannfolk i dag ja!! Fikk beskjed på senga i dag om at jeg har brukt litt mye tid på å gå turer i det siste. Det er bare da kvalmen slipper litt! Han syntes jeg heller burde prioritere andre ting her hjemme, men her hjemme må jeg jo innom sofaen hele tida fordi jeg er så innmari kvalm... Helt greit at han skal på jobb i dag kjenner jeg:p

Mannfolk som ikke hjelper til med unga SINE er noe av det som irriterer meg aller mest! Si ifra hvis jeg skal komme og gi han et spark bak

Back
Topp