Syte- og klagetråden vår

Er det vanlig å være øm der livmoren spretter opp over symfysen? Kjente på magen nå og kjente tydelig en forhøyning aka livmoren, problemet er bare at det var ømt der! Blir så redd!

Favoritt isen å favoritt nøttern er fordøyd! Yes tenker man å endelig ikke kastet opp! 5minutter etter på er toalette det fineste som finnes! cirka 3 uker med oppkast kvar dag eller annjakvar! tærer på kreftene

Er det vanlig å være øm der livmoren spretter opp over symfysen? Kjente på magen nå og kjente tydelig en forhøyning aka livmoren, problemet er bare at det var ømt der! Blir så redd!

Jeg var ekstremt øm øverst på skambeinet for en ukes tid siden....tenkte det kanskje var pga forsøk med doppleren, hard seng på ferie + diverse, men det kan kanskje være graviditeten?

Jeg var ekstremt øm øverst på skambeinet for en ukes tid siden....tenkte det kanskje var pga forsøk med doppleren, hard seng på ferie + diverse, men det kan kanskje være graviditeten?
Kanskje det ja. Jeg har også brukt doplern litt, så denne la jeg langt vekk i skapet :P Skikkelig ømt altså. Mulig det kun er sånn når den kommer opp over symfysen. Skal nevne det for gyn om en uke og høre hva hun sier :-)

Jeg er så gæli bekymret denne gangen for alt og ingenting. Helt slitsomt! Klarer ikke glede meg helt enda, selv etter å ha sett bankende hjerte i uke 7+2. Har ul nå neste tirsdag, 11+2. Håper alt er bra. Kanskje får jeg senket skuldrene litt :-) Beklager syt!

Er akkurat som deg! Tror det må være fordi vi har et svangerskap å sammenligne med, forventet det samme og når noe avviker tror vi noe er galt. I tillegg vet vi jo hva som venter oss, hva som egentlig skjer inni der <3 Men hvert svangerskap er forskjellig, min mors tre graviditeter var totalt ulike, så vi får prøve å tenke positivt :-) Og ift puppene er ikke mine heller så vonde som med førstemann, har sikker noe med at kroppen har gjort det før. Håper du får en fin dag, Mamsemoms! :)

Glemte en ting, og det er at jeg har så syyyyyykt lyst på spekemat. Tror jeg kunne ha drept noen for et par skiver med salami eller spekeskinke. :p Noen som har andre ting på "forbudt-listen" de har ekstremt lyst på?:anyone

Jeg har helt vilt lyst på både krabbe og ost og kjeks!
Salt kjeks med brie og appelsinmarmelade!

Er akkurat som deg! Tror det må være fordi vi har et svangerskap å sammenligne med, forventet det samme og når noe avviker tror vi noe er galt. I tillegg vet vi jo hva som venter oss, hva som egentlig skjer inni der <3 Men hvert svangerskap er forskjellig, min mors tre graviditeter var totalt ulike, så vi får prøve å tenke positivt :-) Og ift puppene er ikke mine heller så vonde som med førstemann, har sikker noe med at kroppen har gjort det før. Håper du får en fin dag, Mamsemoms! :)
Tusen takk for svar <3 føler meg helt koko i nøtta. Og får så vond følelse når folk er så engasjerte men så knyter det seg i magen av bekymring! Hadde en litt tøff fødsel sist. tror jaggu det henger igjen. Bestemt meg for å ta det opp med gyn på ul og jordmor på timen om to uker :-) håper dagen din var topp!

Kunne gjort det meste for brie og kjeks nå! Kanskje dumt spm. Hvis man fryser brie, kan man spise den da?? *håpe håpe* !!

Er så dårlig :( igår å idag har vært helt ekstreme, hater å spy, føler kroppen tappes for energi selv om jeg bare ligger på sofa, makter ingenting å huset ser ut som en svinestid:mad: så lenge jeg ligger går det bra, men når jeg røyser meg begynner jeg å brekke meg å vil kaste opp, har hadd noen fine dager, men påan igjenn!! Klarer snart ikke mer:mad:

Blir seriøst gal. Alt jeg spiser å drikker smaker vondt. Har vond smak i munnen hele tiden. Pusser tennene mange ganger for dag. Ingen ting hjelper... Noen andre som har det sånn? Hva gjør dere?

Blir seriøst gal. Alt jeg spiser å drikker smaker vondt. Har vond smak i munnen hele tiden. Pusser tennene mange ganger for dag. Ingen ting hjelper... Noen andre som har det sånn? Hva gjør dere?
Ja, jeg og har en fæl smak i munnen, ingenting som hjelper :( :(

Når jeg endelig har funnet en behagelig stilling i sengen. Hotell puta mellom beina, så må jeg selvfølgelig på do. Gleder meg til tiden med doløping er over:sorry: Unnskyld meg!:p

Vooondt i magen!!! Har egentlig vært i superform i forhold til mange. Men må få lov til å klage på den oppblåste forstoppa magen min.. på ferie i utlandet så er litt vanskelig å gjøre noe med det. Har fått tak i kiwi nå.. håper så indelig det gjør susen..

Jeg føler meg så fæl nå om dagene. Uren hud til tusen, lagt på meg litt vel mye i fettprosent siden jeg fant ut at jeg var gravid (dumme søtsuget og dumme trøttheten),oppblåst.. Definitivt ingen glød her..
Og det gjør det ikke bedre med en samboer som ikke bryr seg om meg eller barnet..

Men alt i alt så holder min datter på 3 år og lille spireliten i magen min meg oppe  <3

Back
Topp