Ikke noe ledig som passer for oss!Jo, jeg synes 2 uker høres ut som en hel evighet faktisk.. Er det ingen som har før??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe ledig som passer for oss!Jo, jeg synes 2 uker høres ut som en hel evighet faktisk.. Er det ingen som har før??![]()
Ikke noe ledig som passer for oss!![]()
Er det vanlig å være øm der livmoren spretter opp over symfysen? Kjente på magen nå og kjente tydelig en forhøyning aka livmoren, problemet er bare at det var ømt der! Blir så redd!
Kanskje det ja. Jeg har også brukt doplern litt, så denne la jeg langt vekk i skapetJeg var ekstremt øm øverst på skambeinet for en ukes tid siden....tenkte det kanskje var pga forsøk med doppleren, hard seng på ferie + diverse, men det kan kanskje være graviditeten?
Jeg er så gæli bekymret denne gangen for alt og ingenting. Helt slitsomt! Klarer ikke glede meg helt enda, selv etter å ha sett bankende hjerte i uke 7+2. Har ul nå neste tirsdag, 11+2. Håper alt er bra. Kanskje får jeg senket skuldrene littBeklager syt!
Glemte en ting, og det er at jeg har så syyyyyykt lyst på spekemat. Tror jeg kunne ha drept noen for et par skiver med salami eller spekeskinke.Noen som har andre ting på "forbudt-listen" de har ekstremt lyst på?
![]()
Tusen takk for svar <3 føler meg helt koko i nøtta. Og får så vond følelse når folk er så engasjerte men så knyter det seg i magen av bekymring! Hadde en litt tøff fødsel sist. tror jaggu det henger igjen. Bestemt meg for å ta det opp med gyn på ul og jordmor på timen om to ukerEr akkurat som deg! Tror det må være fordi vi har et svangerskap å sammenligne med, forventet det samme og når noe avviker tror vi noe er galt. I tillegg vet vi jo hva som venter oss, hva som egentlig skjer inni der <3 Men hvert svangerskap er forskjellig, min mors tre graviditeter var totalt ulike, så vi får prøve å tenke positivtOg ift puppene er ikke mine heller så vonde som med førstemann, har sikker noe med at kroppen har gjort det før. Håper du får en fin dag, Mamsemoms!
![]()
Ja, jeg og har en fæl smak i munnen, ingenting som hjelperBlir seriøst gal. Alt jeg spiser å drikker smaker vondt. Har vond smak i munnen hele tiden. Pusser tennene mange ganger for dag. Ingen ting hjelper... Noen andre som har det sånn? Hva gjør dere?
Håper ikke det varer legeJa, jeg og har en fæl smak i munnen, ingenting som hjelper![]()
![]()
Si fra om du kommer over noe vidunderkurHåper ikke det varer legeDet må jo være noe man kan gjøre. Skal snakke med jordmoren. Men skal ikke dit på en stund.
Så klartSi fra om du kommer over noe vidunderkurEr fryktelig plagsomt!