Syte- og klagetråden vår

Glemte en ting, og det er at jeg har så syyyyyykt lyst på spekemat. Tror jeg kunne ha drept noen for et par skiver med salami eller spekeskinke. :p Noen som har andre ting på "forbudt-listen" de har ekstremt lyst på?:anyone

Jeg har og veldig lyst på spekemat!! Sikler litt på spekeskinka i det jeg passerer den på butikken:p

Jeg tror jeg kunne drept for en varm baguette stekt i ovnen med smør og salami på! :p Har aldri hatt så lyst på salami før i hele mitt liv som jeg har i dag :p

Jeg tror jeg kunne drept for en varm baguette stekt i ovnen med smør og salami på! :p Har aldri hatt så lyst på salami før i hele mitt liv som jeg har i dag :p
Du vet du kan spise stekt salami? :P

Jeg ville hlest hatt et helt fenalår. Nå. Helst i går!

Du vet du kan spise stekt salami? :P

Jeg ville hlest hatt et helt fenalår. Nå. Helst i går!
Ja jeg veit, men hakke lyst på det :( hahaha! Iskald salami rett fra kjøleskapet! Føler meg som en trassen treåring!! :p

Mmmm! Fenalår! ❤️ nå fikk jeg lyst på det!! Haha

Tiden går så seeeeeint! 2+1 dag til 12 fullførte!!! *tikktakktikktakk*
Føler med deg! 2+1 er det vel her og da. Det er jo en evighet til! :P Gleder meg til jobb igjen så tiden kan begynne å rulle. Ferie er deilig det altså, men har jo så god tid!

Last edited:
Ææææh, syter over lekmer.no. Jeg pleier aldri å klage, jobbet i mange år i butikk og forstår hvordan det er, men nå har jeg fått nok. Virker utrolig amatørmessig hele siden. :/

Har handlet fra dem før uten problemer, men bestilte en bursdagsgave derfra 29.6, til en bursdag vi var i forrige helg. Varen kom idag! Og dette etter jeg har sendt x antall mail og etterlyst pakken, og til slutt måtte bestille fra jollyroom i stedet. Heldigvis kom den fra jollyroom fram i tide.
Prøvde å kansellere ordren min når jeg til slutt måtte bestille fra jollyroom, men som sagt så fikk jeg leveransen idag. Og noe dritt at jeg forhåndsbetalte, regner ikke med jeg får se noe til de 600 kr igjen. :( Så lenge de ikke svarer på kundeservice eller noe, og ikke har de et telefonnummer man kan ringe til heller.
3-5 dager leveringstid på lekmer, my ass. Og 24 timer svarfrist på kundeservice. Yeah, right.
Et lite blikk på facebooksiden deres viser ekstremt mange ufornøyde kunder for tiden.
Så hvis dere skal handle noe på nett, så anbefaler jeg å holde dere langt unna lekmer!

Jeg er blitt POTTETETT og forkjøla, IGJEN!!! Føler jeg er overkjørt av et tog... Dette er andre runden nå i ferien..(Siden uke 5 liksom..) :'(

Ahhh er regelrett "drit" lei av å springe på do med diare hele tiden, kan da ikke spise et måltid før det bobbler å smeller å fiser, å vips.. Trp tramp tramp inn på badet å da bør doen vare ledig :) sitter faktisk i skrivende stund også, bhaaa

Da er en kiwi, en håndfull druer og et ølglass med vann fortært, så nå er det bare å krysse fingrene for at noe action skjer snart inne på tiddelido.

Puppe-spørsmål. Forrige svangerskap gjorde puppene så vondt, men denne gangen har jeg så vidt merket noe til det. Sett bankende hjerte på ul, men puppa er akkurat som de alltid har vært med unntak av bittelitt ømme vorter. Blir så bekymret!

Puppe-spørsmål. Forrige svangerskap gjorde puppene så vondt, men denne gangen har jeg så vidt merket noe til det. Sett bankende hjerte på ul, men puppa er akkurat som de alltid har vært med unntak av bittelitt ømme vorter. Blir så bekymret!
Føler med deg! Eneste gangen de gjør vondt, er når lillemor bruker meg som hoppepute :p

Glemte en ting, og det er at jeg har så syyyyyykt lyst på spekemat. Tror jeg kunne ha drept noen for et par skiver med salami eller spekeskinke. :p Noen som har andre ting på "forbudt-listen" de har ekstremt lyst på?:anyone

Ja! Kjæresten sitter og stapper i seg strandaskinke foran meg ved frokostbordet. Det er rene torturen.

Ellers føler jeg meg i grei form, bortsett fra at jeg er konstant trøtt, har magekramper og gass i magen. Her om dagen prompet jeg under hele togturen fra Drammen til Bergen.

Eneste puppe-symptomet jeg har er at de er blitt mye større og at brystvortene har vokst litt! Ikke noe vondt i de i det hele tatt.. :-)

Puppene mine vokste aldri i forrige sv.skap, ikke da jeg amma, og heller ikke nå.. Venter enda!!!

Back
Topp