Ææææh, syter over lekmer.no. Jeg pleier aldri å klage, jobbet i mange år i butikk og forstår hvordan det er, men nå har jeg fått nok. Virker utrolig amatørmessig hele siden. :/
Har handlet fra dem før uten problemer, men bestilte en bursdagsgave derfra 29.6, til en bursdag vi var i forrige helg. Varen kom idag! Og dette etter jeg har sendt x antall mail og etterlyst pakken, og til slutt måtte bestille fra jollyroom i stedet. Heldigvis kom den fra jollyroom fram i tide.
Prøvde å kansellere ordren min når jeg til slutt måtte bestille fra jollyroom, men som sagt så fikk jeg leveransen idag. Og noe dritt at jeg forhåndsbetalte, regner ikke med jeg får se noe til de 600 kr igjen.

Så lenge de ikke svarer på kundeservice eller noe, og ikke har de et telefonnummer man kan ringe til heller.
3-5 dager leveringstid på lekmer, my ass. Og 24 timer svarfrist på kundeservice. Yeah, right.
Et lite blikk på facebooksiden deres viser ekstremt mange ufornøyde kunder for tiden.
Så hvis dere skal handle noe på nett, så anbefaler jeg å holde dere langt unna lekmer!