Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjalp veldig med et glass kaldt vann og en kiwi på morgenen!!Er så sykt forstoppet!!! Aaargh!
Hjalp veldig med et glass kaldt vann og en kiwi på morgenen!!![]()
De har vært forskjellig hos meg hvert svangerskap. Men aldri så ille som med førstemann.Håper puppe-mysteriet mitt bare er en filleting da. De var ekstremt vonde sist. Ikke vokst eller verket nå. Herregud så mye mer bekymret jeg er denne gangenTusen takk for svar!
To timer?? :OVet det kan ta lang tid å komme inn hos min lege, men etter å ha sittet her i to timer og vet at det er minst en til før meg i køen hjelper ikke på med hormoner, av og på kvalme og en utolmodig samboer ved siden av meg...
Fordøyelsen begynner å stabilisere seg litt. Samme greia her. Vært kjempeoppblåst til nå og sett ut som jeg har vært fire mnd på vei. Nå har den roa segHva skjer med at magen plutselig er borte? :-/ 10+1 og sett kjempe gravid ut før vips, borte!
Jeg er så gæli bekymret denne gangen for alt og ingenting. Helt slitsomt! Klarer ikke glede meg helt enda, selv etter å ha sett bankende hjerte i uke 7+2. Har ul nå neste tirsdag, 11+2. Håper alt er bra. Kanskje får jeg senket skuldrene littBeklager syt!
Kan du ikke ta privat ul?Første legetime gjennomført og fortsatt ingen tegn til liv. Legen NEKTA å i det hele tatt prøve å se etter hjertelydså da får jeg fortsette å gå her i uvisshet... Dårlig gjort når han har utstyr! Hadde ikke tatt lang tid å bare prøve
![]()
Hadde absolutt kostet på meg en privat ul om jeg var deg! Må være fryktelig vondt å gå og ikke vite...Første legetime gjennomført og fortsatt ingen tegn til liv. Legen NEKTA å i det hele tatt prøve å se etter hjertelydså da får jeg fortsette å gå her i uvisshet... Dårlig gjort når han har utstyr! Hadde ikke tatt lang tid å bare prøve
![]()
Jeg er syk og gravid og skal gifte meg neste helg. Det passer veldig dårlig å ligge hele dagen da fordi jeg er utslått av feber. Vil bli frisk nå! Så mye som jeg må ordne til neste helg. Satser på at samboer ikke blir syk også...
Heldigvis Ble jeg frisk til bryllupet og hadde en super fin dagKrysser fingrene for deg, at du snart føler deg bedre. Tvi tvi![]()
Jo jeg skal til privat ul men det er ikke før om fortsatt 2 uker, det høres ikke så lenge ut, men for meg virker det som en hel evighetHadde absolutt kostet på meg en privat ul om jeg var deg! Må være fryktelig vondt å gå og ikke vite...
Heldigvis Ble jeg frisk til bryllupet og hadde en super fin dag![]()
Jo jeg skal til privat ul men det er ikke før om fortsatt 2 uker, det høres ikke så lenge ut, men for meg virker det som en hel evighethver eneste dag snegler seg avgårde.