Syte- og klagetråden vår

Håper puppe-mysteriet mitt bare er en filleting da. De var ekstremt vonde sist. Ikke vokst eller verket nå. Herregud så mye mer bekymret jeg er denne gangen :P Tusen takk for svar!

Plutselig etter ei bra helg med nesten ingen symptomer blitt elendig igjen... I tillegg veldig nedfor... Så haff

Vet det kan ta lang tid å komme inn hos min lege, men etter å ha sittet her i to timer og vet at det er minst en til før meg i køen hjelper ikke på med hormoner, av og på kvalme og en utolmodig samboer ved siden av meg...

Hva skjer med at magen plutselig er borte? :-/ 10+1 og sett kjempe gravid ut før vips, borte!

Vet det kan ta lang tid å komme inn hos min lege, men etter å ha sittet her i to timer og vet at det er minst en til før meg i køen hjelper ikke på med hormoner, av og på kvalme og en utolmodig samboer ved siden av meg...
To timer?? :O
Fytti, det var ille. :S

Jeg er så gæli bekymret denne gangen for alt og ingenting. Helt slitsomt! Klarer ikke glede meg helt enda, selv etter å ha sett bankende hjerte i uke 7+2. Har ul nå neste tirsdag, 11+2. Håper alt er bra. Kanskje får jeg senket skuldrene litt :-) Beklager syt!

Jeg er så gæli bekymret denne gangen for alt og ingenting. Helt slitsomt! Klarer ikke glede meg helt enda, selv etter å ha sett bankende hjerte i uke 7+2. Har ul nå neste tirsdag, 11+2. Håper alt er bra. Kanskje får jeg senket skuldrene litt :) Beklager syt!

Skjønner deg veldig godt! er mega bekymret denne gangen selv. er 9+0 i dag, å skal inn til tidlig ul på torsdag. gleder meg, men kjenner jeg gruer meg også.

Første legetime gjennomført og fortsatt ingen tegn til liv. Legen NEKTA å i det hele tatt prøve å se etter hjertelyd:( så da får jeg fortsette å gå her i uvisshet... Dårlig gjort når han har utstyr! Hadde ikke tatt lang tid å bare prøve :(

Første legetime gjennomført og fortsatt ingen tegn til liv. Legen NEKTA å i det hele tatt prøve å se etter hjertelyd:( så da får jeg fortsette å gå her i uvisshet... Dårlig gjort når han har utstyr! Hadde ikke tatt lang tid å bare prøve :(
Kan du ikke ta privat ul?

Hadde absolutt kostet på meg en privat ul om jeg var deg! Må være fryktelig vondt å gå og ikke vite...

Jeg er syk og gravid og skal gifte meg neste helg. Det passer veldig dårlig å ligge hele dagen da fordi jeg er utslått av feber. Vil bli frisk nå! Så mye som jeg må ordne til neste helg. Satser på at samboer ikke blir syk også...

Krysser fingrene for deg, at du snart føler deg bedre. Tvi tvi :)

Hadde absolutt kostet på meg en privat ul om jeg var deg! Må være fryktelig vondt å gå og ikke vite...
Jo jeg skal til privat ul men det er ikke før om fortsatt 2 uker, det høres ikke så lenge ut, men for meg virker det som en hel evighet:p hver eneste dag snegler seg avgårde.

Heldigvis Ble jeg frisk til bryllupet og hadde en super fin dag :)

Herregud, var det innlegget så gammelt ja. Sorry, glemte faktisk å sjekke :)

Så bra du hadde en fin dag! :) Hyggelig om man har gode minner fra bryllupet - ikke bare at man satt og kjempet mot kvalmen og døsigheten mens andre fløy rundt en og var i ekstase... :)

Jo jeg skal til privat ul men det er ikke før om fortsatt 2 uker, det høres ikke så lenge ut, men for meg virker det som en hel evighet:p hver eneste dag snegler seg avgårde.

Jo, jeg synes 2 uker høres ut som en hel evighet faktisk.. Er det ingen som har før?? :o

Back
Topp