Syte-klage tråd

Herregud. Nå har jeg hostet og kastet opp så mye at jeg tror jeg har fått et ribbebeins brist. Er så sykt vont kan ikke se for meg at jeg klarer å få et sekund søvn i natt. Vis jeg kaster opp nå kommer jeg til å besvime av smerte.

Last edited:
Herregud. Nå har jeg hostet og kastet opp så mye at jeg tror jeg har fått et ribbebeins brist. Er så sykt vont kan ikke se for meg at jeg klarer å få et sekund søvn i natt. Vis jeg kaster opp nå kommer jeg til å besvime av smerte.
Ånei, så fælt. Samme har skjedd med meg noen ganger omgangssyken har regjert som værst.
Jeg sliter også mye med muskerkramper i musklene rund ribbeina som kjennes akkuratt ut som å knekke et ribbein bare det forsvinner like brått som det kommer, dette utløses av stress somregel. har slitt masse med dette nå før jul, irriterende for man blir jo 100% invalid til det slepper taket.

Ånei, så fælt. Samme har skjedd med meg noen ganger omgangssyken har regjert som værst.
Jeg sliter også mye med muskerkramper i musklene rund ribbeina som kjennes akkuratt ut som å knekke et ribbein bare det forsvinner like brått som det kommer, dette utløses av stress somregel. har slitt masse med dette nå før jul, irriterende for man blir jo 100% invalid til det slepper taket.
Å håper det bare er muskel kramper for å vente 6 uker på at dette skal gå over, kommer til å bli skikkelig pining. Å er så sykt vont å hoste. Har nesten ikke sovet i natt. Dette kommer til p bli en interessant dag.

Last edited:
Syter over at jeg er rimelig kvalm og håper virkelig ikke det ødelegger for julematen! Elsker julemat så føler lite for kvalmen nå. Ughh vil kjenne lukter uten å få lyst til å brekke meg.

Å håper det bare er muskel kramper for å vente 6 uker på at dette skal gå over, kommer til å bli skikkelig pining. Å er så sykt vont å hoste. Har nesten ikke sovet i natt. Dette kommer til p bli en interessant dag.
Oisann, nei om det ikke har gått over nå så er det nok en brist eller brudd. Huff, da er det bare å prøve med litt paracet og holde deg i ro, og hvis du har problemer med å puste ordentlig må du dra til legen. God bedring.

Oisann, nei om det ikke har gått over nå så er det nok en brist eller brudd. Huff, da er det bare å prøve med litt paracet og holde deg i ro, og hvis du har problemer med å puste ordentlig må du dra til legen. God bedring.
Tusen takk. Kjennes faktisk bedre ut nå. Så tror d var muskulært. Men har fremdeles vont. Aller verst er det å sove. D gjør utrolig vondt.

Skal snart på jobb og er ikke i form. 2 vakta mi siden jeg ble friskmeldt. Det er lite folk og nesten bare vikarer. Kommer til å være utslitt etterpå.

Hater at jeg har så mye hormoner og er så sliten hele tiden. Gawd! Vil bare at sambo skal ta litt tak å aktivisere jenta vår, men etter å ha spurt 14 ganger så måtte det til slutt et utbrudd til før han faktisk orket å gjøre det! Bare fordi jeg ikke klarer så mye nå så vil det ikke si at huset kan forfalle og ungen skal sitte inne for 4 dagen på rad :shifty:

Må syte for at min kjære snorker så j**** om dagen!!! Blir ikke noe god søvn på meg og inatt overgikk han alt ved å snorke så høyt at tilogmed ørepropper ikke hjalp!

Kjenner kvalmen og energi nivået er på bunn. I tillegg har jeg en liten på straks 1 år som er skikkelig ufyselig om dagene og alt er gale. Skal borti alt han ikke får lov til og hyler om vi tar det bort.

syter over manglende energi..

Må syte for at min kjære snorker så j**** om dagen!!! Blir ikke noe god søvn på meg og inatt overgikk han alt ved å snorke så høyt at tilogmed ørepropper ikke hjalp!
Hehe kjenner meg igjen her, måtte evakuere inn på gjesterommet etter han kom hjem fra en fuktig kveld

Hehe kjenner meg igjen her, måtte evakuere inn på gjesterommet etter han kom hjem fra en fuktig kveld

Problemet er at han verken var full eller beruset på noe vis.
Han bare har blitt ekstrem siste mnd :( Men verre og verre for hver uke :(
Kjenner jeg seriøst tørner gal da han snorker meg ut av soverommet mens når jeg går ned så snorker bikkja ekstremt også.. har boxer :p
Men dette går ikke bra stort lenger .. :p

Noen tips en eller annen ?:)

Etter mange digge dager uten kvalme - kom den brått tilbake i ettermiddag. Middagen kom umiddelbart i retur og jeg er på sofaen igjen:-(

Åååååhhhhhhhhhh mamma bare MÅ spise fisk NÅ!!! Og her sitter jeg og brekker meg... Kunne hun ikke ventet til jeg ikke sitter rett ved siden av?!?!!?!?

1. Dag på jobb etter 6 dager fri... og selvfølgelig første natten med minimalt med søvn og når jeg endelig sovnet så har jeg drømt så stressende drømmer at jeg føler meg utslitt :(
Virkelig ikke klar for dagens jobb :(

Samt at jeg må jobbe hele dagen pga en kollega reiser til USA idag og kan derfor ikke ta ut min 40% små, altså hjem og sove etter halv dag pga min kollega da må jobbe alene :/

Selv om jeg imorgen også må jobbe hele dagen alene, uten mulighet for søvn midt på dagen :( som jeg desperat må ha :(

Back
Topp