Frøbert2016<3
Elsker forumet
Jeg vi syte litt i dag. Bare fordi jeg kan. Jeg har ingen god grunn. Men jeg føler bare for å syte. Det er en SÅNN kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller, jeg kan faktisk syte over EN spesifikk ting! En gruppe jeg er med på fb, som mener jeg er hjerterå om jeg forteller jentene om svangerskapet FØR uke 12, for det blir så lang VENTETID for jentene. Hva gir du meg. ..???
Dummeste, fortalte mi når jeg kun var 5-6 uker, tiden går seeeent uansett for de så lenge de har noe de gleder seg til. Har også fått høre det. Også det med hva om jeg mister osv... Da mister jeg og kan snakke om det og være sammen med jentungen, de forstår jo som regel at noe skjer.Eller, jeg kan faktisk syte over EN spesifikk ting! En gruppe jeg er med på fb, som mener jeg er hjerterå om jeg forteller jentene om svangerskapet FØR uke 12, for det blir så lang VENTETID for jentene. Hva gir du meg. ..???
Eller, jeg kan faktisk syte over EN spesifikk ting! En gruppe jeg er med på fb, som mener jeg er hjerterå om jeg forteller jentene om svangerskapet FØR uke 12, for det blir så lang VENTETID for jentene. Hva gir du meg. ..???
altså, jeg forstår at ventetiden blir lengre for de. men at DET skal være et poeng for å ikke fortelle? jeg vurderer å ikke si noe før uke 12, for datteren min er veldig sensitiv. Men da er det KUN pga faren for å miste. IKKE pga VENTETIDEN. Hun er 8, og klarer fint å skjønne at man må vente på enkelte ting i hverdagen.
altså, jeg forstår at ventetiden blir lengre for de. men at DET skal være et poeng for å ikke fortelle? jeg vurderer å ikke si noe før uke 12, for datteren min er veldig sensitiv. Men da er det KUN pga faren for å miste. IKKE pga VENTETIDEN. Hun er 8, og klarer fint å skjønne at man må vente på enkelte ting i hverdagen.
Har så cravings på en hamburger og prøver å hinte til gubben om han gidder å fikse det til meg.. men ser dårlig ut:-/
Er skikkelig ille den cravingen nå:-/. Men gubben tar tydeligvis ikke hintetFikk lyst på burger jeg også nå!
Er skikkelig ille den cravingen nå:-/. Men gubben tar tydeligvis ikke hintet
Ja ikke tull en gangMannfolk må som regel ha det inn med te-skje![]()