Syte-klage tråd

Er sur og lei meg, og fortvilet. Har lyst å begrave meg under dynen og avlyse jula...blæh! :(

Blæh. Jeg er så lei! Nå har jeg gått siden torsdag og ikke klart å spise noe særlig, ekstremt kvalm hele tiden og kaster opp flere ganger om dagen. Tror det har med penicillinkuren jeg går på, men det er så utrolig slitsomt! Ikke er huset pyntet, og ikke er julegavene ferdig. I tillegg skal jeg nå jobbe i morgen, julaften og 1. Juledag. Det går ikke, når jeg er hjemme ligger jeg på sofaen eller i senga, og med en gang jeg skal gjøre noe, som å kle på lille snuppa mi, så kaster jeg opp (eller bare brekker meg siden magen min er fullstendig tom). Blæææh. Skal til legen i ettermiddag og håper jeg kan få noe kvalmestillende eller sykemelding for sånn kan det ikke være.... :(:(

Jeg trodde at kvalmen endelig var bedre, men etter 2 dager hjemme alene med syk 2 åring har det snudd igjen og jeg spyr og spyr og spyr. Heldigvis ikke omgangssyke, bare gravid kvalme. Jeg hater å spy.

Jeg bare forstår ikke HVORFOR man skal være kvalm jeg, hva er HENSIKTEN. Det er jo bare tant og fjas og dumt. Ulogisk og unødvendig. Mongoteit!! Blæææææ!

Blæh. Jeg er så lei! Nå har jeg gått siden torsdag og ikke klart å spise noe særlig, ekstremt kvalm hele tiden og kaster opp flere ganger om dagen. Tror det har med penicillinkuren jeg går på, men det er så utrolig slitsomt! Ikke er huset pyntet, og ikke er julegavene ferdig. I tillegg skal jeg nå jobbe i morgen, julaften og 1. Juledag. Det går ikke, når jeg er hjemme ligger jeg på sofaen eller i senga, og med en gang jeg skal gjøre noe, som å kle på lille snuppa mi, så kaster jeg opp (eller bare brekker meg siden magen min er fullstendig tom). Blæææh. Skal til legen i ettermiddag og håper jeg kan få noe kvalmestillende eller sykemelding for sånn kan det ikke være.... :(:(
Herregud, nei det går ikke. Hvis ikke du får sykemelding burde du bruke egenmelding.
Jeg leste dette høyt og ang. pynting og julegaver sier mannen her: har hun ikke en mann?

Det er jo så mye diggere å få den burgeren av gubben også, blir ikke det samme i det hele tatt om man må mekke den selv!
Helt sant:-). Ble ikke noe burger igår da. Ble noen tørre knekkebrød :-). Men han gjorde opp for seg idag da og fikset burger til meg:-)

Herregud, nei det går ikke. Hvis ikke du får sykemelding burde du bruke egenmelding.
Jeg leste dette høyt og ang. pynting og julegaver sier mannen her: har hun ikke en mann?

Haha joda, han har stått på og vasket og ryddet huset mens jeg ligger på sofaen. Han har tatt seg av snuppa og bytter bleier når jeg ikke duger til det. Men jeg kan jo ikke sende han ut for å kjøpe gave til seg selv, eller å sy/strikke ferdig det jeg holder på med :-P
Og jeg fikk sykemelding i dag, med beskjed om at dersom jeg blir bedre kan jeg gå på jobb :-P

Herre min hatt som jeg kjeder meg, nå har jeg vert sykemeldt i snart 3 uker pga kvalme og oppkast og jeg kjeder meg. Det er så utrolig pyton å være lenka til leiligheten dag inn og dag ut. Jeg orker ingenting heller og spyr for det aller meste. Jeg er drittlei tv, drittlei bloggene jeg leser, drittlei det aller meste egentlig. Har hatt guttungen hjemme i 2 dager pga sykdom og vi hadde fot, hånd og munnsykdom forrige uke (men var ok form og i barnehage) og drittlei av sutring og klaging og drittlei av å ha lest de samme 5 bøkene for han minst 10 ganger hver i dag, jeg er ganske enkelt lei av å ikke jobbe og gjøre noe fornuftig. Jeg hater å bli ikke få gjort noe.

må bare syte over at jeg er så lei av å høre min egen puls i høyre øret!!!!
jeg tørner gal snart av hvor høy lyden er om dagen!!!
eneste som hjelper er å holde fingeren over hovedpulsåren i halsen, men det ser jo dumt ut på jobb :(
det er slitsomt og jeg blir nesten uvel av lyden :(

må bare syte over at jeg er så lei av å høre min egen puls i høyre øret!!!!
jeg tørner gal snart av hvor høy lyden er om dagen!!!
eneste som hjelper er å holde fingeren over hovedpulsåren i halsen, men det ser jo dumt ut på jobb :(
det er slitsomt og jeg blir nesten uvel av lyden :(

Jeg sliter med det samme, hvis jeg stresser meg opp får jeg dotter i øret og jeg hører pulsen min og min egen stemme.

Syter litt for at jeg hos Svigers må kle på meg hver gang jeg skal på do om natten...... Dermed blir jeg lys våken - hver gang! Arrrg!

Jeg sliter med det samme, hvis jeg stresser meg opp får jeg dotter i øret og jeg hører pulsen min og min egen stemme.

hører ikke min egen stemme, kun ekstremt høy lyd av pulsslagene :( men leste litt nå på en side som rådet en til å utjevne trykket i nesen/ørene, så hver gang jeg har fått den lyden nå, og jeg utjevner så forsvinner den, iallefall for en periode :)
evig lykke over å endelig ha funnet noe som kan hjelpe ! :)

Syter litt for at jeg hos Svigers må kle på meg hver gang jeg skal på do om natten...... Dermed blir jeg lys våken - hver gang! Arrrg!

den er kjip :/

Må ha det ut!!!'nEr sååå lei av å rydde leiligheten og mannen bare roter og slenger alt på gulvet og når jeg sier han ikke skal kaste det på gulvet så sier han" kan ikke du slutte å ha det så innmari perfekt ryddig da".det er faktisk ikke så perfekt ryddig her men syns det er trivelig at ikke gulvet er dekket med klær, og speilene ikke er dekt med tannkrem som han søler eller at støvdottene er store som kaniner. Han trives tydeligvis i rot. ÅÅÅÅÅÅ akkurat nå skulle jeg ønske han kunne bo for seg selv! Han gjør ellers ingenting her. Han sier han skal henge opp noen bilder men han kommer bare til å kløne det til sånn at jeg må henge de opp. Og midt oppi alt dette så sier han"kan du hjelpe meg opp av sofaen". Hallo skal jeg som gravid løfte en mann på 90 kg. Hvor ble det av mannen med stor M?!

Må ha det ut!!!'nEr sååå lei av å rydde leiligheten og mannen bare roter og slenger alt på gulvet og når jeg sier han ikke skal kaste det på gulvet så sier han" kan ikke du slutte å ha det så innmari perfekt ryddig da".det er faktisk ikke så perfekt ryddig her men syns det er trivelig at ikke gulvet er dekket med klær, og speilene ikke er dekt med tannkrem som han søler eller at støvdottene er store som kaniner. Han trives tydeligvis i rot. ÅÅÅÅÅÅ akkurat nå skulle jeg ønske han kunne bo for seg selv! Han gjør ellers ingenting her. Han sier han skal henge opp noen bilder men han kommer bare til å kløne det til sånn at jeg må henge de opp. Og midt oppi alt dette så sier han"kan du hjelpe meg opp av sofaen". Hallo skal jeg som gravid løfte en mann på 90 kg. Hvor ble det av mannen med stor M?!

Uff da :/ skjønner godt det kan være godt å lufte litt frustrasjon nå ja ;)
Har det på samme måte som deg ang ryddingen med en mann som svarer akkurat det samme som din.. utrolig kjedelig :/

Uff da :/ skjønner godt det kan være godt å lufte litt frustrasjon nå ja ;)
Har det på samme måte som deg ang ryddingen med en mann som svarer akkurat det samme som din.. utrolig kjedelig :/
Bra vi er flere som har menn som bare absolutt ikke ser rot. Leieligheten kan se ut som det er bombet og han syns det er helt fint. Og alle klær på gulvet. Han plukker de aldri opp. Og han tror klær går på ben inn i skapet hans fra tørketrommelen. Stakkar. Ikke lett å leve med en hormon bombe heller. Han lagde i det minste middag, og jeg sa jeg ville ha grøt. Så tok han snarkokt grøt på 5 min og jeg ville ha langtidskokt. Uff da måtte jeg tilslutt le av meg selv som klagde veldig...så da lo vi begge av det!

Bra vi er flere som har menn som bare absolutt ikke ser rot. Leieligheten kan se ut som det er bombet og han syns det er helt fint. Og alle klær på gulvet. Han plukker de aldri opp. Og han tror klær går på ben inn i skapet hans fra tørketrommelen. Stakkar. Ikke lett å leve med en hormon bombe heller. Han lagde i det minste middag, og jeg sa jeg ville ha grøt. Så tok han snarkokt grøt på 5 min og jeg ville ha langtidskokt. Uff da måtte jeg tilslutt le av meg selv som klagde veldig...så da lo vi begge av det!

Hehe høres så kjent ut det med klær som de tror har ben og går inn i kles skapet. . Samme med oppvask maskinen, han rydder gjerne ut av den, men setter endel på benken!! :p
Har innsett at jeg nok ikke får oppleve å komme i mål med en mann som fullfører de oppgavene helt gitt :p

Back
Topp