Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så irriterende :O!jeg vil syte over at leieboeren og mannen spiser pizza omtrent hver dag. jeg har fortalt de at jeg ikke fikser lukta, så derfor orker jeg ikke spise noe av det. jeg blir skikkelig kvalm. men neida, de spiser de faktisk 5-7 dager i uka likevel.. hensyn..?
meeeeget!! Og det værste er at de VET det så inderlig godt. leieboeren er egentlig værst. han tar ikke hensyn overhodet. Jeg har fortalt vedkommende dette så mange ganger. Jeg kom hjem kvalm i dag, og da kom vedkommende inn med pizza. jeg så surt på pizzaeskene og sa "pizza i dag også..?". Jepp! Jeg er sulten! fikk jeg til svar.. GIDD A!Åh så irriterende :O!
Å jeg hadde klikka!meeeeget!! Og det værste er at de VET det så inderlig godt. leieboeren er egentlig værst. han tar ikke hensyn overhodet. Jeg har fortalt vedkommende dette så mange ganger. Jeg kom hjem kvalm i dag, og da kom vedkommende inn med pizza. jeg så surt på pizzaeskene og sa "pizza i dag også..?". Jepp! Jeg er sulten! fikk jeg til svar.. GIDD A!
altså, å spise pizza en gang i ny og ne, DET tåler jeg. Men seriøst. de spiser det nesten HVER dag. DE trøkker i seg søppelmat, men forventer at JEG skal være flink pga frøet.. Akkurat nå er jeg litt mannehater!Å jeg hadde klikka!hvis du ikke tåler lukta så kan de droppe pizza, ellers dra et annet sted å spise
![]()
Hehe ja, samme her med snus! Pga kvalmen så takler jeg ikke snuslukta! En gang i blant er greit, men ikke 25 ganger om dagen! Hahaaltså, å spise pizza en gang i ny og ne, DET tåler jeg. Men seriøst. de spiser det nesten HVER dag. DE trøkker i seg søppelmat, men forventer at JEG skal være flink pga frøet.. Akkurat nå er jeg litt mannehater!![]()
akkurat der skal jeg ikke klage.. siden ejg røyker endaHehe ja, samme her med snus! Pga kvalmen så takler jeg ikke snuslukta! En gang i blant er greit, men ikke 25 ganger om dagen! Haha
Altså ikke jeg som snuser, men samboeren Min
Hehe, du får bare prøve å holde ut! Menn er veldig flinke til å tenke på seg selvHehe
Så lenge du gjør så godt du kan, så må du ikke henge deg så opp i detakkurat der skal jeg ikke klage.. siden ejg røyker enda*FY MEG* !
![]()
Å herregud det er så irriterende. Eneste jeg kan komme på er sov i ro, ikke sove på samme rom ellers så får sambo sove med neseklype! Hehe.Problemet er at han verken var full eller beruset på noe vis.
Han bare har blitt ekstrem siste mndMen verre og verre for hver uke
![]()
Kjenner jeg seriøst tørner gal da han snorker meg ut av soverommet mens når jeg går ned så snorker bikkja ekstremt også.. har boxer
Men dette går ikke bra stort lenger ..
Noen tips en eller annen ?![]()
Hjelper nok ingenting, men jeg ønsker deg all god bedring fordetJeg holder ikke ut mer. Kraftig migreneanfall siden mandag, tatt alt av medisiner og det hjelper ingenting.
Hjelper nok ingenting, men jeg ønsker deg all god bedring fordethåper det snart gir seg
![]()
Krysser fingreneTusen takk, drømmer om å våkne opp i morgen uten migrene. Please please!