Syte-klage tråd

Hater dette bekkenet! :(

Feber, hodepine, hoste og bare pyton følelse i hele kroppen. Den jævla kvalmen har også kommet tilbake så jeg spyr rett som det er. Pyton......

Har blitt veldig plaget med hodepine de siste dagene.. Irriterer meg over at jeg må tisse hele tiden. Er også utrolig trøtt hele tiden, føler at jeg aldri får nok søvn.. Bah, håper noe av dette gir seg når jeg er over uke 12 :)

Jeg klager over at INGENTING smaker godt for tiden. Det er et slit å spise, for alt vokser i munnen min. I dag laget jeg lasagne til middag (noe jeg egentlig elsker), men klarte ikke spise opp en liten porsjon gang. Det er lite mat som kommer inn om dagen. Heldigvis klarer jeg å drikke litt da men... Og jeg som egentlig er skikkelig matmons og var det i starten av graviditeten også. Trodde ting skulle bedre seg, og ikke bli verre når 12 uker var passert. Er 14+1 i dag. Kvalmen er heller ikke borte. Baaah.....

Blitt sjuk :( hoste som sitter dypt nede i luftveiene, vondt i hodet oh halsen og snørrete. Drit!

Har fått omgangssyke...

Er sliten av kvalme og oppkast, ille når jeg er kjempe fornøyd hvis jeg har fått i meg 3 glass væske i løpet av dagen. Hvis jeg drikker eller spiser i noe tilnærmet normalt tempo kommer det vanligvis i retur. Så jeg drikker i mikroskopiske slurker.

Har ikke en snøballs sjans i helvete å komme meg tilbake på jobb i morgen...blir forlenget sykemelding her...
Fremdeles kvalm, enorm hodepine og aldeles utslitt! Jeg som hadde planlagt at det skulle begynne å roe seg nå! :(

Forstoppet og kvalm som et uvær... Tror ikke julens utskeielser var så bra for min gravide tilstand... :(

Har ikke en snøballs sjans i helvete å komme meg tilbake på jobb i morgen...blir forlenget sykemelding her...
Fremdeles kvalm, enorm hodepine og aldeles utslitt! Jeg som hadde planlagt at det skulle begynne å roe seg nå! :(

Samme her! Har vært sykemeldt siden midten av november nå! Jobbet to dager forrige uke og etter det har kvalmen kommet tilbake for fullt. Kaster opp hver dag og ryggen har begynt å krangle. Er 12+4 i dag og trodde virkelig formen skulle være bedre nå. Må ringe legen å be om mer sykemeld. Utrolig kjedelig å bare være hjemme. Vil så gjerne være i form til å jobbe.

Samme her! Har vært sykemeldt siden midten av november nå! Jobbet to dager forrige uke og etter det har kvalmen kommet tilbake for fullt. Kaster opp hver dag og ryggen har begynt å krangle. Er 12+4 i dag og trodde virkelig formen skulle være bedre nå. Må ringe legen å be om mer sykemeld. Utrolig kjedelig å bare være hjemme. Vil så gjerne være i form til å jobbe.

Er som å høre om meg selv! Ble også sykmeldt i midten av november, og kom seg litt rundt uke 12...og nå er det tilbake igjen...er 13+6 i dag, og tenker å legge inn protest om det ikke gir seg innen en uke! :laughing002

Er som å høre om meg selv! Ble også sykmeldt i midten av november, og kom seg litt rundt uke 12...og nå er det tilbake igjen...er 13+6 i dag, og tenker å legge inn protest om det ikke gir seg innen en uke! :laughing002

Ja! Jeg var hos legen 10+5 og den uken var jeg i fin form og regnet med at nå snur det. Det gjorde nemlig sist graviditet. Så når legen spør hvordan vi skal gjøre det med sykemeldingen nå. Så sier jeg at den 50% i to uker er grei også kan jeg nok jobbe fullt etter det. Så jobber jeg 50% en uke og så måtte jeg ringe jobb å si jeg ikke kom de to dagene neste uke. Så litt flaut å ringe å si at alt plutselig har snudd igjen.

Får håpe vi blir bedre snart altså!

Akkurat som jeg ikke har slitt nok med kvalme til nå i svangerskapet så får vi jammen meg omgangsyken i hus. Både meg, gubben og mini ligger med det og jeg som hadde første f dag på jobb igår etter permisjon med mini. Holdt 1 dag så var det å ligge hjemme med bøtta

Lei formen, lei av å vær sliten,kvalm svimmel og udugelige. Vil jobbe.. Trenger sårt penger og de ukene før sykemelding var det lite vakter og får ikke vakter på ene plassen jeg jobber. Tenker å søke på mer jobb imorgen... Bl.a hvilende nattevakt på psyk. Ugh gruer meg, redd avslag igjen!

Utrolig lei meg for hvordan jeg føler meg nå.. kikket meg i speilet og følte meg utrolig stor og tjukk :(
Sliter max med dette her nå!!!
Typisk at når jeg gikk ned 20 kg og følte meg fin for engang skyld så tar det 2 med så føler jeg at jeg ser likedan ut :(
Imorgen starter jeg samme kosthold og trening som 4.januar ifjor som resulterte i de 20 kg ned..
Kan ikke gå et svangerskap og føle meg så utafor pga vekten :(

Vet at verdens flotteste venter oss i andre enden, da vi tross alt gikk gjennom ivf.. Men trodde ikke jeg skulle føle meg sånn her :(

Bekkenet har gått fra vondt til verre... Tok det helt piano i går, men Idag har det vært helt krise. Har så vondt at tårene triller...

Fysio i morgen heldigvis. Håper på hjelp!!

Begynner å innse at 100% jobb er fullstendig urealistisk og det gjør meg veldig veldig veldig bekymret!!

Utrolig lei meg for hvordan jeg føler meg nå.. kikket meg i speilet og følte meg utrolig stor og tjukk :(
Typisk at når jeg gikk ned 20 kg og følte meg fin for engang skyld så tar det 2 med så føler jeg at jeg ser likedan ut :(
Imorgen starter jeg samme kosthold og trening som 4.januar ifjor som resulterte i de 20 kg ned..

Vet at verdens flotteste venter oss i andre enden, da vi tross alt gikk gjennom ivf.. Men trodde ikke jeg skulle føle meg sånn her :(

Huff, føler så med deg! ❤️ Skulle ønske det var noe man kunne gjøre! Hadde vi bodd i nærheten av hverandre kunne man ha gått kveldsturer og motivert hverandre på veien. Vi kan gjøre vårt beste her på forumet for at vi skal få en god start og holde motivasjonen oppe. Jeg starter nå - nå fjerner jeg alt godteriet som er i skapet fra jula :happy119

Sleit også med vekten før graviditeten. Veide 48 kg når jeg ble gravid med første og gikk opp 30 kg. Fikk karret meg ned i vekt til 56 kg (jeg er bare 155 cm høy) og hadde akkurat begynt å trene (for det har jeg ikke hatt tid til før nå) bang så ble jeg gravid som en kjempeoverraskelse!!! Allerede gått opp 2 kg og håper ikke det blir så ille som sist. Ser hvor kg har lagt seg og føler meg maks drit. Sliter sykt med selvbildet. Men mannen min sier at jeg må bare prøve å gjøre det beste utav det. Spise så sunt jeg klarer å tenke at jeg må ta kampen etter svangerskapet. Ikke lett for selvbildet men for å prøve å ha det best mulig med meg selv er jeg nødt til å holde fokus på det.

Huff, føler så med deg! ❤️ Skulle ønske det var noe man kunne gjøre! Hadde vi bodd i nærheten av hverandre kunne man ha gått kveldsturer og motivert hverandre på veien. Vi kan gjøre vårt beste her på forumet for at vi skal få en god start og holde motivasjonen oppe. Jeg starter nå - nå fjerner jeg alt godteriet som er i skapet fra jula :happy119

Så utrolig flott tankegang du har <3 ja om vi hadde bodd nærmere så kunne man møttes og gått turer og motivert hverandre...
Håper og tror forumet her vil hjelpe uansett..
Det er et fantastisk sted å få utløp for bl.a nå dette med vekten og få slike tilbakemeldinger og støtte som jeg nå gjør..
Så takk uansett :)<3
Og støtter deg like mye :) så flink som skal fjerne jule snopet :) ett sted må vi begynne og det er et meget godt utgangspunkt! :)

Back
Topp