Lillekoala
Forelsket i forumet
Åååh hater at kvalmen sniker seg inn på kvelden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke en snøballs sjans i helvete å komme meg tilbake på jobb i morgen...blir forlenget sykemelding her...
Fremdeles kvalm, enorm hodepine og aldeles utslitt! Jeg som hadde planlagt at det skulle begynne å roe seg nå!![]()
Samme her! Har vært sykemeldt siden midten av november nå! Jobbet to dager forrige uke og etter det har kvalmen kommet tilbake for fullt. Kaster opp hver dag og ryggen har begynt å krangle. Er 12+4 i dag og trodde virkelig formen skulle være bedre nå. Må ringe legen å be om mer sykemeld. Utrolig kjedelig å bare være hjemme. Vil så gjerne være i form til å jobbe.

Er som å høre om meg selv! Ble også sykmeldt i midten av november, og kom seg litt rundt uke 12...og nå er det tilbake igjen...er 13+6 i dag, og tenker å legge inn protest om det ikke gir seg innen en uke!![]()
Utrolig lei meg for hvordan jeg føler meg nå.. kikket meg i speilet og følte meg utrolig stor og tjukk
Sliter max med dette her nå!!!
Typisk at når jeg gikk ned 20 kg og følte meg fin for engang skyld så tar det 2 med så føler jeg at jeg ser likedan ut
Imorgen starter jeg samme kosthold og trening som 4.januar ifjor som resulterte i de 20 kg ned..
Kan ikke gå et svangerskap og føle meg så utafor pga vekten
Vet at verdens flotteste venter oss i andre enden, da vi tross alt gikk gjennom ivf.. Men trodde ikke jeg skulle føle meg sånn her![]()

Utrolig lei meg for hvordan jeg føler meg nå.. kikket meg i speilet og følte meg utrolig stor og tjukk
Sliter max med dette her nå!!!
Typisk at når jeg gikk ned 20 kg og følte meg fin for engang skyld så tar det 2 med så føler jeg at jeg ser likedan ut
Imorgen starter jeg samme kosthold og trening som 4.januar ifjor som resulterte i de 20 kg ned..
Kan ikke gå et svangerskap og føle meg så utafor pga vekten
Vet at verdens flotteste venter oss i andre enden, da vi tross alt gikk gjennom ivf.. Men trodde ikke jeg skulle føle meg sånn her![]()
Huff, føler så med deg!Skulle ønske det var noe man kunne gjøre! Hadde vi bodd i nærheten av hverandre kunne man ha gått kveldsturer og motivert hverandre på veien. Vi kan gjøre vårt beste her på forumet for at vi skal få en god start og holde motivasjonen oppe. Jeg starter nå - nå fjerner jeg alt godteriet som er i skapet fra jula
![]()