Syte-klage tråd

Å herregud det er så irriterende. Eneste jeg kan komme på er sov i ro, ikke sove på samme rom ellers så får sambo sove med neseklype! Hehe.

De to siste dagene har han snorket gjennom de sov i ro proppene! Men har da virkelig måtte si fra om da gikk han i det minste å la seg på sofaen siden jeg skulle på jobb dagen etterpå ;)
Men skal prøve sånn plaster på nesen og nesespray mot snorking..

Ber om at de skal hjelpe hehe

Da har bekkenløsningen kommet å banket på døren! Eller retteresagt; spent den ned! Så vondt i korsryggen å symfysen :( fikk det i uke 10 forrige gang, uke 11 denne gangen. blir nok et langt svangerskap...

Huff! Håper du er bedre i dag! Har hatt sterk migrene med etterdønninger i flere dager, føler virkelig med deg når det ikke gir seg ❤️ Vondt :(

Like dårlig i dag og jeg kan virkelig ikke ta flere medisiner. Ringer legevakten om det ikke blir bedre.

Kan virkelig ikke ta mer medisiner, men det hjelper jo heller ikke..

Ligger enda i senga :(

Like dårlig i dag og jeg kan virkelig ikke ta flere medisiner. Ringer legevakten om det ikke blir bedre.

Kan virkelig ikke ta mer medisiner, men det hjelper jo heller ikke..

Ligger enda i senga :(
Syns du skal ringe jeg, de må da kunne finne på noe lurt for å hjelpe deg! God bedring :)

Har vært forkjølet siden før jul nå og blir fortsatt kvalm. Blir faktisk veldig kvalm etter en dusj. Den dusjen tar veldig på. Sykemeldingen går snart ut. Håper jeg får fornyet. Er absolutt ikke i form. Har ikke klart å hente meg inn igjen

Er 12+1 og denne uken har jeg vært kvalm igjen. Hadde en uke pause. I tillegg er ryggen vond. Har begynt å jobbe 50% men slik det er nå har jeg ikke kunnet jobbe denne uken. Skal jobbe til lørdag egentlig så får se. Ellers må jeg nok få mer sykemeld.

Er 12+1 og denne uken har jeg vært kvalm igjen. Hadde en uke pause. I tillegg er ryggen vond. Har begynt å jobbe 50% men slik det er nå har jeg ikke kunnet jobbe denne uken. Skal jobbe til lørdag egentlig så får se. Ellers må jeg nok få mer sykemeld.
Jeg også syns kvalmen kom litt snikende tilbake..sykemeldingen går ut på tirsdag men er ikke klar for å jobbe. Formen er faktisk ikke med meg

Jeg også syns kvalmen kom litt snikende tilbake..sykemeldingen går ut på tirsdag men er ikke klar for å jobbe. Formen er faktisk ikke med meg

Skikkelig kjipt. Sist ga kvalmen seg i uke 10-11. Så jeg sa jo til legen min på kontroll når jeg var 10+5 at nå var jeg mye bedre. Så gikk det en halv uke og jeg var tilbake igjen. Og nå er ryggen vond hvis jeg må rydde/bøye meg osv. Jeg jobber på sykehjem så er ikke til å unngå der. I tillegg til at det nå er mye krangling og folk som ikke hjelper til osv og det merker jeg at jeg ikke tåler nå.

Du får helt sikkert forlenget sykemeld. Trenger jo å komme seg litt ovenpå så en ikke faller rett tilbake igjen.

Skikkelig kjipt. Sist ga kvalmen seg i uke 10-11. Så jeg sa jo til legen min på kontroll når jeg var 10+5 at nå var jeg mye bedre. Så gikk det en halv uke og jeg var tilbake igjen. Og nå er ryggen vond hvis jeg må rydde/bøye meg osv. Jeg jobber på sykehjem så er ikke til å unngå der. I tillegg til at det nå er mye krangling og folk som ikke hjelper til osv og det merker jeg at jeg ikke tåler nå.

Du får helt sikkert forlenget sykemeld. Trenger jo å komme seg litt ovenpå så en ikke faller rett tilbake igjen.
Vet akkurat hvordan det med jobb er. Jeg jobber på sykehus og er så sykt mye gåing på en dag. Kan gå opptil 10.000 skritt. Lite med lunsj. Så jeg tror jeg sier at jeg må ha noen dager å komme meg på pluss siden ellers faller man fort tilbake. Jeg blir jo kvalm bare av å dusje...

Hater å være gravid! Seriøst, bare kvalme og dritt!! Har gruet med siden sist graviditet der jeg var kvalm i 9 mnd! Lite energi, trøtt, alt er en kamp, og sykt irritabel av å være så dårlig hele tiden! Skal ALDRI mer gjøre det igjen. Går dette dårlig, tror jeg vi får leve med en unge. Hele livet mitt med MINE hobbyer som trening og venner utgår jo i 9mnd, og jobb er en kamp. Jeg hater det så intenst!! Prøv den som vil med omgangssyke og influensafølelse i 9 mnd, og se om du liker det! Sånn , det var klagen sin det! F... meg godt å få det ut!

Åååh! Holder på å se supernatural på netflix, men i dag var hele serien fjernet! Sykt irriterende!!! :eek:

Erhmegewd, vi har vært på farta i.. 3 dager, og jeg holder på å klikke. Er så sint hele tiden, og sliten, og jobben maser midt i ferien. Jeg vil hjem! Slappe av! Sove! Ååhh.. :( Skjedde med sosiale meg og ferie?

Nok en dag med kraftig migrenen, skal sove litt før jeg ringer legevakten..stått på siden mandag!

Åh, da var det min tur! Kan jeg bruke den nesesprayen med mentol nå? Syns det er den eneste som virker nemlig!

Er i uke 14 nå og trodde jeg skulle være ferdig med kvalme og oppkast nå. Har vært i ganske ok form de siste ukene, men i romjulen har jeg hatt mye migrene og vært veldig forstoppet. Nyttårsaften fikk jeg endelig gått ordentlig på do og trodde ting skulle komme seg litt. Men neida, ble kvalm og ekkel og kastet opp. Samme i dag, tømte mage totalt og hadde krampe i magen etterpå. Kjempegøy. Akuratt nå er jeg ganske lei av å være gravid, men vet det kommer noe fantastisk ut av det så får vel bare holde ut

Elendig dag! Bekkenet er så vondt at jeg ikke klarer sitte. Lagt strak på sofaen siden:-(

Hatt mange gode dager i det siste, men var ute å gikk en time i ulendt terreng i går i tillegg til mye sitting = oppskrifta på en sofa dag dagen derpå...

Back
Topp