Syte-klage tråd

Får ikke sove!!!
Klokka er snart 05:00 og har sovet sammenhengende 30-40 minutter i natt... Er så lei nå!
Er kjempe trøtt, men får bare ikke sove. Vil ikke sove på dagen heller i håp om å få sove til natten, men det hjelper jo ingen verdens ting.
 
Får ikke sove!!!
Klokka er snart 05:00 og har sovet sammenhengende 30-40 minutter i natt... Er så lei nå!
Er kjempe trøtt, men får bare ikke sove. Vil ikke sove på dagen heller i håp om å få sove til natten, men det hjelper jo ingen verdens ting.

Jeg har hatt ganske store problemer med det selv i svangerskapet. Jordmora mi anbefalte meg å sove når jeg klarte. Om det var på dagtid så fikk det være, kroppen måtte få hvile. Håper du blir bedre snart ❤️
 
Ser de fleste sliter med å sove! Jeg sliter med at jeg sover for mye jeg :p haha er egentlig ganske irriterende da jeg vil ha litt ut av dagen, men neeeeida :/
Ellers begynner jeg å bli dritt lei og det er lenge til termin! Er så misunnelig på dere som har termin i førsten av juli :)
 
Hvordan kan det ha seg, at dagene flyr avgårde. Jeg rekker knapt å gjøre noe før jeg skal legge meg på kvelden. Men alikevel synes jeg ikke nedtelling til termin går noe fort?! :(
 
Hvordan kan det ha seg, at dagene flyr avgårde. Jeg rekker knapt å gjøre noe før jeg skal legge meg på kvelden. Men alikevel synes jeg ikke nedtelling til termin går noe fort?! :(

Sånn har jeg det også!! Er 35+2 nå og blir satt i gang før tiden. Det er 30 dager igjen. Føles som 300.
 
Sulten!!! Tørst!!! Men får vel bare holde ut til junior er ute nå!!! Håper det ikke kommer inn noe akutt!!! Jeg blir så sur uten frokost!!! Hjelper ikke at jeg gruer meg hinsides til KS i dag!!!
 
Last edited:
Jeg er så lei av å vente :(
 
Omsider kommet til 37 uker. Og er møkklei. Nå begynner folk å hinte/spør om jeg fremdeles er hjemme (ergo har noe skjedd, er du på sykehuset). Har gitt beskjed til alle at de får tidsnok vite når lillebror er født men først etter at han er først og når vi har fått symmet oss sant informert familie
 
Sulten!!! Tørst!!! Men får vel bare holde ut til junior er ute nå!!! Håper det ikke kommer inn noe akutt!!! Jeg blir så sur uten frokost!!! Hjelper ikke at jeg gruer meg hinsides til KS i dag!!!
Skal ha keisersnitt på onsdag.. Gruer/gleder meg. Er litt redd og tenker mye på hvordan jeg skal greie å ikke spise.
 
Fått menssmerter som kommer å går i ettermiddag,kom til å tenke på at om ikke mange måndene så er den pokkers tante rød uka på plass:wtf: det er det eneste negative med å bli ferdig med graviditet:p
 
Den følelsen når du i utgangspunktet har en dårlig dag, og får spørsmål om hva jeg gjør om dagene...svarer at jeg har vært sykmeldt siden april pga heftig bekkenløsning, og får slengt tilbake: "Herregud, tåler du ikke å gå gravid du eller?" Åhh...jeg hadde bare lyst til å grine..som om ikke det er nok at jeg selv synes det er kjedelig å være sykmeldt, så må visse personer klare lire ut av seg slike ting. Drittkjerring.
 
Den følelsen når du i utgangspunktet har en dårlig dag, og får spørsmål om hva jeg gjør om dagene...svarer at jeg har vært sykmeldt siden april pga heftig bekkenløsning, og får slengt tilbake: "Herregud, tåler du ikke å gå gravid du eller?" Åhh...jeg hadde bare lyst til å grine..som om ikke det er nok at jeg selv synes det er kjedelig å være sykmeldt, så må visse personer klare lire ut av seg slike ting. Drittkjerring.
Fy flate :eek: hun kan tydeligvis aldri ha vært gravid eller hatt plager under graviditeten! Hadde blitt skikkelig sur å lei..
 
Den følelsen når du i utgangspunktet har en dårlig dag, og får spørsmål om hva jeg gjør om dagene...svarer at jeg har vært sykmeldt siden april pga heftig bekkenløsning, og får slengt tilbake: "Herregud, tåler du ikke å gå gravid du eller?" Åhh...jeg hadde bare lyst til å grine..som om ikke det er nok at jeg selv synes det er kjedelig å være sykmeldt, så må visse personer klare lire ut av seg slike ting. Drittkjerring.

Drittkjerring. Hadde noen sagt det til meg hadde jeg vært knust. Har vært sykemeldt siden før jul. Man føler jo nok på det å ikke være "flink" nok uansett... man trenger virkelig ikke sånne dustedamer.
 
Ja, det er mer enn nok at man selv føler seg kjip fordi man ikke klarer å jobbe...skulle bare ønske jeg var en slik person som klarer å svare skikkelig tilbake. Men jeg er heller den som blir lei meg og ikke klarer å si noe tilbake.. Hun er i 50 åra og har både barn og barnebarn. Stakkars kvinnfolka i familien hennes som går gravide - ikke noe trøst å få fra henne regner jeg med..
 
Den følelsen når du i utgangspunktet har en dårlig dag, og får spørsmål om hva jeg gjør om dagene...svarer at jeg har vært sykmeldt siden april pga heftig bekkenløsning, og får slengt tilbake: "Herregud, tåler du ikke å gå gravid du eller?" Åhh...jeg hadde bare lyst til å grine..som om ikke det er nok at jeg selv synes det er kjedelig å være sykmeldt, så må visse personer klare lire ut av seg slike ting. Drittkjerring.

N.E.I.!!! Sånt er ikke LOV til å vrenge ut av brødsaksa altså, fysj! Kjente jeg blei litt kvalm på dine vegne, det er faen meg ufattelig at det går an å ha SÅ lite sosial intelligens. Godt vi har strenge våpenlover i Norge. Finnes det statistikk på om/hvor mange gravide folk som har skutt folk i USA?
 
Den følelsen når du i utgangspunktet har en dårlig dag, og får spørsmål om hva jeg gjør om dagene...svarer at jeg har vært sykmeldt siden april pga heftig bekkenløsning, og får slengt tilbake: "Herregud, tåler du ikke å gå gravid du eller?" Åhh...jeg hadde bare lyst til å grine..som om ikke det er nok at jeg selv synes det er kjedelig å være sykmeldt, så må visse personer klare lire ut av seg slike ting. Drittkjerring.
Æsj så stygg!!
 
Back
Topp