Syte-klage tråd

Må først få syte litt over at jeg måtte SØKE for å finne igjen denne tråden. Er vel egentlig en bra ting at vi ikke suter og klager så mye, men det var VELDIG irriterende nå.

Jeg må bare syte og klage over mannen. Han har altså fått en ny hobby den siste tiden, i tillegg til sportsfiske som allerede tar en del tid. Hva er denne nye hobbyen sier du? Jo det skal jeg fortelle: ULTRALØP. Jepp. For det tar jo ikke noe særlig tid da. Hadde det gått an å finne et mindre passende tidspunkt på få denne interessen tro? Er det mulig?!?
Så i dag da, har jeg sitti på tog i over 3 timer, blitt grilla på jobbintervju i 1-2timer og så 3 timer tog igjen hjem. Halvveis hjem får jeg beskjed om at han har feilberegna løypa og ikke rekker å hente i bhg. Så jeg må hente. Uten bil. I regnet. Med den formen jeg er i nå så er dette fysisk umulig for meg. Han har i tillegg spurt pent om ikke han kan ta et langløp på lørdag, blir bare borte i 5 timer. Sist han sa det (på 17.mai), var nok en feilberegning som gjorde at jeg satt utslitt og aleine fra morgen til kveld INNE i det fine været på 17.mai med 2åringen. Fordi han ville løpe seg en tur. Great. Nå er det litt i overkant av 2 uker til termin, jeg har sagt ifra at jeg ikke vil være aleine noe mer fram til termin. Hvorfor MÅ han da spørre? Jeg kan si nei, og da drar han ikke, men faen heller da, jeg vil jo ikke være partypooper og måtte være den som sier nei. Kan han ikke bare være så snill og la være og spørre? Drittmann!

I tillegg har jeg siste dag på gravidpilatesen i kveld, som jeg nå sannsynligvis ikke orker å gå på pga dette her. Det blir tredje gangen på rad, hvor av to av de tre gangene er HANS skyld. Et kurs jeg har betalt masse penger for og som har stått i kalenderen vår lenge. Takk, den eneste treninga jeg får for tiden. En time i uka. Og som er litt viktig for min form både nå før, under og etter fødsel. Fuck faen dritt!

:(

Si nei. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke ønsker å være alene mer nå rett før termin så det er ikke rettferdig å spørre. Det skal ikke være slik at de ikke skal ofre noe og vi skal ofre alt!

Jeg har sagt nei til flere ting mannen har spurt om i det siste men komt med alternativer istedet som jeg kan akseptere. Bla sagt nei til Helgetur, telttur, fest og der han må være borte mens junior på to er våken i mer en tre timer. Jeg er elendig i formen og da må han faktisk trå til det finnes ingen alternativer. Men jeg har sagt at kan invitere hvem som helst når som helst hjem til oss for poker, guttekveld, fest, film, fotballkamper etc. Så lenge han hjelper meg å legge mini er det heller ingen grunn for at han ikke kan gå ut så lenge han er tilgjengelig, ikke drikker for mye, og forstår at når lillemor er ute må han være hjemme den første tiden. Stort sett går dette greit. Jeg forstår han blir skuffet... Men sånn er livet. Deal with it. Jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for å forlange at han bidrar når det er jeg som ofrer helsa, kroppen og psyken min for å gå gravid. Det skulle bare mangle!
 
Skulle bare syte litt siden jeg har masse hetetokter plutselig i dag og blir andpusten av alt. Har holdt på å sovne tre ganger i løpet av dagen, men får ikke sove tidlig nå i kveld! Gr..
 
Så har jeg blitt sylta forkjøla igjen! Hadde det i en mnd sist, varer vel like lenge denne gangen.. Ikke noe problem at jeg ikke får sove, for det får jeg ikke alikevel! Har to kråker som bor på taket, hyler å skriker hver natt :( ZzZz
 
Jeg har så sinnsykt med nedpress og vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snart
 
Har sittet på sykehuset i over 1,5 time i dag også og ventet på å komme inn til ekstra kontroll. Jeg har sovet elendig, er redd for at det er mer proteiner i urinen i dag. Når sykehuset ber meg komme inn så burde de vell for faen kunne ta seg tid til meg.
 
Nå i kveld er jeg litt småsur og frustrert.
Jeg er sliten etter å ha vært ute og hentet masse babygreier fra ulike folk på finn, og samboeren ikke har laget middag eller noe mens jeg var borte, og gjør ingen som helst tegn til å skulle lage det heller... og da jeg kom hjem så gikk han og la seg til å sove i 1,5 timer... og så sitter han foran pcen nå og leser til en eksamen, og jeg får ingen som helst oppmerksomhet. Og han snakket omtrent ikke med meg før i dag heller da vi var ute en tur i byen. :depressed::arghh:
 
Æsj, skal liksom sove.. Men for det første har jeg hatt hjertebank i sikkert en time, pluss at lillegutt hikket mye som gir den samme følelsen der nede. Og nå romsterte han noe voldsomt inni der:p ja det er søtt og jeg er så utrolig heldig<3 men hadde lyst til å sove akkurat nå.. Og all dyttingen dytter på blæren. Og har halsbrann:p sukk.
 
Bare kommet til 34+1. Føler jeg skal kveles, halsbrann, vondt bekken, magen hviler i fanget, føler meg stor som en hval, ubevegelig, irritert og sur. Tålmodighet finnes ikke og nå vil jeg bare bli ferdig.....
 
Hvor svær er det mulig å bli egentlig! :(
 
Fy Søren så vondt i ryggen jeg har:(
Og har enda 3 dager til med jobb før permisjon...

I tillegg klarte jeg å komme 40 min for tidlig til jordmor timen, samt hun er 15 min forsinket.. så ryggen blir ikke bedre av bare å sitte her å vente heller :(
 
Våken siden klokka 5, mannen på jobb :(. Var så sulten, tilslutt klarte jeg å lage frokost for meg, men kastet opp alt jeg spiste:(( nå er jeg sulten men har ikke energi krefter til å lage noe og orker heller ikke spise noe.. Alt jeg spiser er oste produkter.tåler ikke laktose.. Men eneste jeg klarer å spise er oste produkter.. Blitt lei av det også huff.. Vondt i magen på grunn av dette, trøtt sliten. Gleder meg Til at alt dette går over:(
 
Svir skikkelig i symfysen i det siste:/ litt trøtt, håper jeg får blundet litt nå før kontroll.
 
Ble oppringt av barnehagen litt over 3 og måtte hente storebror med 39 i feber. Kommer hjem og måler den til neste 40, får i han paracet og astmamedisiner og lar han sove. Prøver å vekke han flere ganger men han er helt borte. Etter 2 timer klarer vi å vekke han, får i mat og litt drikke. Da holder han det selvfølgelig gående til 22.30 før han sover igjen.

Føler meg litt "utafor" selv og sjekker tempen, har fått 38,4 i feber men ingen spesielle symptomer annet enn utafor.
 
Ryggen er vond, bekkenet er enda vondere, symfysen er ubehagelig. Nedpress så det holder. Og storebror som trenger å få ut energi. En leilighet som skal pakkes ned innen helgen. Så klar for å få ut lillebror nå
 
Kom hjem fra jobb, sovnet på sofaen i 2 timer.. ryggen verker og jeg er fortsatt helt zombie..
Sulten er jeg og og må lage middag, sliten og halsbrann.. lei jaaa...
 
Back
Topp