Syte-klage tråd

Jeg får ikke sove!!! Trøtt som en godt brukt sokk!!!! Men koker innvendig, lillegutt romsterer brutalt rundt, og det er umulig å finne en god liggestilling!!! Argh!!!
 
Kasta opp uttover heeele badet!! Aldri sett noe lignende. Pluss.. Ekstremt hovene bein og vondt i fingerleddene
 
Bekkenet krangler noe jæævlig idag, orker snart ikke mere
 
Inte för att jag gottar mig i att andra har det dåligt, men det är lite skönt att veta att det inte är onormalt att vara förbannat less och sliten!

Skulle jobbat sista veckan innan perm nu men varit hemma mån & tis....men får så dåligt samvete ovanför jobbet och känner mig misslyckad som inte orkade hela vägen så gick med på att prova jobba imorgon (vilket jag ångrar).
Har verkligen slitit med sömnen, som många av er andra, i två veckor och nu tog det tvärstopp. Orkar inte, psykist utsliten och kroppen tung och ond med massa kynnare :(

Så nu ligger jag här inatt igen utan sömn, sängen har blivit min största fiende
 
Må syte litt over at hoftene og lårene har eksplodert de siste to ukene...
Føler meg kjempe stor og går med cardigan for å skjule dem mest mulig... Aldri hatt appelsinhud før nå :( Håper mye av det er vann som forsvinner fort etter fødselen.
 
4 dager til termin. Det er jo en bra ting det, men slitsomt når familie og venner har ringt og sendt melding hver dag de siste to ukene. "Skjer det noe nååå?", "hvordan er formen, ,noe på gang?". Kjekt at de bryr seg, men om ikke ventetiden er lang nok fra før, så hjelper det ikke med masse spørsmål hele tiden :-( "Alle" forventet at jeg skulle føde før termin, siden jeg gjorde det med første, men jeg tror ikke det blir baby før tidligst neste uke :)
 
4 dager til termin. Det er jo en bra ting det, men slitsomt når familie og venner har ringt og sendt melding hver dag de siste to ukene. "Skjer det noe nååå?", "hvordan er formen, ,noe på gang?". Kjekt at de bryr seg, men om ikke ventetiden er lang nok fra før, så hjelper det ikke med masse spørsmål hele tiden :-( "Alle" forventet at jeg skulle føde før termin, siden jeg gjorde det med første, men jeg tror ikke det blir baby før tidligst neste uke :)

Her begynte de også 16 dager før termin.. Minst! Skjer med det? De er mer stresset over det her enn jeg her :p
 
4 dager til termin. Det er jo en bra ting det, men slitsomt når familie og venner har ringt og sendt melding hver dag de siste to ukene. "Skjer det noe nååå?", "hvordan er formen, ,noe på gang?". Kjekt at de bryr seg, men om ikke ventetiden er lang nok fra før, så hjelper det ikke med masse spørsmål hele tiden :-( "Alle" forventet at jeg skulle føde før termin, siden jeg gjorde det med første, men jeg tror ikke det blir baby før tidligst neste uke :)
Så kjedelig, husker selv med førstemann da begynte en venninne av meg 1 (!!) måned før termin med å spør og grave. Ikke alltid direkte spørsmål om det var igang men forsto fort baktanken når hun daglig spurte hvordan formen var, når tror du at det skjer osv. Til slutt ble jeg irritert og sa hun skulle tidsnok få en melding når alt var overstått og vi var klar til å formidle det til omverden men det nyttet ikke å spør og grave hele tiden, at det ble slitsomt. Hun sa hun bare tenkte på meg og var glad på mine vegne for at jeg var gravid
 
Ååååh har hatt så veldig med kynnere idag at det var rett før jeg ringte føden for å høre om jeg skulle komme inn en tur. De har vært på og av så og si i hele dag men håper de har gitt seg til nå
 
Får ikke sove.....
Får ikke sove......
Får ikke sove.......
Får ikke sove........
Får f--n meg ikke SOVE!!!! :(
 
3 timer søvn, og nå pre-op dag på sykehuset.... Znooork!!! :(
 
Delte magemuskler, superøm symfyse, tung og andpusten. Forkjølelse på vei i halsen.. akk. Og såå trøtt allerede av å stå opp. Heldigvis kan jeg sove nå, hvis jeg får det til<3
 
Sinnsykt vondt i ene hofta,kan jo knsppt gå i posten om dagen!! Å helgevasken tar omtrent hele dagen! Likevel så er jeg tross alt heldig:)
 
Mest lyst å bure meg inne resten av svangerskapet så folk ikke blir "skuffet" av å se meg uten en nyfødt baby! Om det er på SFO, butikken eller barnehage spør alle sammen om det ikke skal skje noe snart!! Nabodama spurte om jeg var på overtid 4 uker før termin!!:arghh: Fortsatt 13 dager ril termin og det vet de aller fleste nå så syns de kan slutte å spørre!:sour:
 
Back
Topp