Syte-klage tråd

Leeeeeeiiiiiii!!!! :mad::( halsbrann, vondt bekken, tisser hele tiden,, sover minimalt og kaster opp igjen til tider. Det verste er alikevel gnagingen under ribbeinet.utrolig ømt hele veien uansett hvilke stilling jeg ligger eller sitter i.

På den andre siden er jeg 36 uker om to dager og er kanskje på tide å bli klar for fødsel:rolleyes:

Aner ikke hvor manducaen min har blitt av:( vil så gjerne finne fram alt nå.. Og vet den har hengt i ganga men klarer ikke se den noe sted. Vært klar over det i mange uker.

Og er så utrolig øm i og rundt navlen. Flere dager etter hverandre nå:(

Åååå..... det er så fryktelig varmt!!!! :(
Føler med deg! Men er litt misunnelig også. Vi bor sikkert eneste plassen i Norge snart som ikke har det stråålende véret resten av landet har :/ her er tåke, regn, å 10 grader..

Føler med deg! Men er litt misunnelig også. Vi bor sikkert eneste plassen i Norge snart som ikke har det stråålende véret resten av landet har :/ her er tåke, regn, å 10 grader..

Er ikke noe bedre her heller;) Hvis vi ikke er på samme plass da:p Vesterålen her!

Er lei av å våkne hver morgen etter svært så våte drømmer men egentlig ikke ha noen som helst slags kapasitet for å ha sex! Mannen er også minus interessert for tiden, og det bidrar til at jeg føler meg maks usexy. Jeg har lyst men likevel vet jeg at det ikke vil gå pga bekken, svær mage, sterke kynnere og generelt ubehag. Kan hodet mitt også forstå det please???

Æsj, flyttebyrået som skulle hente flyttelasset mitt nordpå hadde plutselig ikke plass til mer enn 2kubikk av det, så de skulle sende en ny bil på søndag. så jeg får ikke hele flyttelasset før langt uti neste uka. :( Ingen av møblene mine kommer den første runden, bare noen av eskene/kassene og dyner.. Jeg som hadde sett sånn frem til å bli ferdigflyttet i helga. Og denne leiligheten vi bor i nå er totalkaos fordi vi får noen som skal flytte tingene herfra i morra, men jeg hater kaos og rot. Og jeg er sliten, har kynnere og vil bare grine.

Synes det er dårlig gjort å ikke sende en bil med NOK plass når man har gjort en avtale for en mnd siden. Håper at overtagelse av ny leilighet, henterunde med andre møbler (har kjøpt ting på finn, og har en fra "småjobber" som skal hjelpe meg) og resten av flyttingen går smertefritt i allefall... hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør.

Formen har vært ELENDIG siste uka, masse kynnere, bt fall, ekstra slag med hjertet, arrytmi varsel på bt måleren, hodepine, svimmelhet, kvalme og generelt mye ubehag. Men skulle til kontroll hos både jordmor og lege på sykehuset i går så har lidd meg gjennom det. Kommer på sykehuset, tenker å ørska at jeg ikke bør kjøre hjem, betaler for så lenge jeg kan på parkeringsplassen og går opp på poliklinikken der det er avsindig varmt og kollapser på en sofa på venterommet. Jeg hadde svangerskapsforgiftning med storebror og de får litt hetta. Alt av prøver, bt, vekt, blodprøver osv absolutt alt er fint og jeg har ingen andre symptomer enn en sinnssyk hodepine. Får tilbud om å bli innlagt eller dra hjem prøve paracet, vann og søvn for å se om det hjelper. Fikk forbud mot å kjøre og blir hentet av pappaen min.

Kommer hjem tar 2 paracet, drikker over 1,5 liter vann neste timene, spiser og sover litt. Hodepinen er fortsatt like jævlig og drar tilbake etter 4 timer. De gjentar ALT av prøver, finner fortsatt ikke noe galt og jeg blir sendt hjem med beskjed om å ta 2 paracet til før natten og prøve å sove litt. Hadde heldigvis fått beskjed av legene tidligere på dagen at jeg kunne ta paralgin forte så tok det. Sov ikke spesielt godt i natt men gubben kjørte guttungen i barnehagen så jeg fikk slumre til kl 10. Fortsatt hodepine men litt bedre. Har drukket masse vann, skrudd på ac på soverommet og prøver å slappe av mest mulig.

Jeg hater å være gravid. Gubben ønsker seg 3 barn og har fått beskjed om at da må han få seg en ny kone for jeg går ikke gjennom dette frivillig en gang til.

Vet ikke hva jeg skal ta meg til i denne varmen! Har vært ute og vannet i bedene, da kan jeg vanne meg selv litt også. Hadde lyst til å få gjort noe lurt, men må sette meg ned hele tida. Og det er også slitsomt! Lurer på om jeg skal gå bort og bade, men vet ikke om jeg orker å skifte til bikini og gå de 200 meterne ...

Er ikke noe bedre her heller;) Hvis vi ikke er på samme plass da:p Vesterålen her!
Sunnmøre :p å skal vi ha sol må det følge med kald nordavind. Hvis den uteblir kommer tåka å regnet før sola rekker å komme opp på himmelen :/

Jag har gått på receptfria flera månader, men tyckte det bara hjälpte tillfälligt. Nexium tar du 1ggr/dag och du slipper bränna dygnet runt
Skal høre med legen om jeg kan få det for nå føler jeg ingenting funker lenger. Men er forkjølt i tillegg så hoster slik at halsbrannen blir ekstra ille

Skjønner at du ønsker sommer, men jeg vil gjerne bytte med deg :p
Takler ikke varme spesielt godt fra før, og det hjelper ikke nå...

Skjønner at du ønsker sommer, men jeg vil gjerne bytte med deg :p
Takler ikke varme spesielt godt fra før, og det hjelper ikke nå...
Skjønner deg veldig godt! Hadde noen dager med 20grader, å det var tungt! Spesielt på natten. Håper temperaturen synker litt for dere snart :) sommeren er hjertelig velkommen fra slutten av juli å hele august å september ;)

Migrene siden sist mandag.
Enda ikke kommer meg ut av senga, medisinene ligger på apoteket..

Har vært 30 grader i lang tid nå, og det takler verken migrenen eller den gravide kropp.

Jeg må snart psyke meg opp til en dusj før sykehuset..

I tillegg til bekkenplager som ødelegger nattesøvn, har jeg nå fått kraftig senebetennelse i høyre skulder.. Blir vel ikke mer søvn før fødsel nå! Nesten sånn jeg håper hun bli født nå slik jeg kan få kortisonsprøyte!! :( :(

Flytting er slitsomt. Vondt i bekkenet nå, og helt utkjørt..

Back
Topp