Formen har vært ELENDIG siste uka, masse kynnere, bt fall, ekstra slag med hjertet, arrytmi varsel på bt måleren, hodepine, svimmelhet, kvalme og generelt mye ubehag. Men skulle til kontroll hos både jordmor og lege på sykehuset i går så har lidd meg gjennom det. Kommer på sykehuset, tenker å ørska at jeg ikke bør kjøre hjem, betaler for så lenge jeg kan på parkeringsplassen og går opp på poliklinikken der det er avsindig varmt og kollapser på en sofa på venterommet. Jeg hadde svangerskapsforgiftning med storebror og de får litt hetta. Alt av prøver, bt, vekt, blodprøver osv absolutt alt er fint og jeg har ingen andre symptomer enn en sinnssyk hodepine. Får tilbud om å bli innlagt eller dra hjem prøve paracet, vann og søvn for å se om det hjelper. Fikk forbud mot å kjøre og blir hentet av pappaen min.
Kommer hjem tar 2 paracet, drikker over 1,5 liter vann neste timene, spiser og sover litt. Hodepinen er fortsatt like jævlig og drar tilbake etter 4 timer. De gjentar ALT av prøver, finner fortsatt ikke noe galt og jeg blir sendt hjem med beskjed om å ta 2 paracet til før natten og prøve å sove litt. Hadde heldigvis fått beskjed av legene tidligere på dagen at jeg kunne ta paralgin forte så tok det. Sov ikke spesielt godt i natt men gubben kjørte guttungen i barnehagen så jeg fikk slumre til kl 10. Fortsatt hodepine men litt bedre. Har drukket masse vann, skrudd på ac på soverommet og prøver å slappe av mest mulig.
Jeg hater å være gravid. Gubben ønsker seg 3 barn og har fått beskjed om at da må han få seg en ny kone for jeg går ikke gjennom dette frivillig en gang til.