Symtomer

Ja, det må nok bare nytes disse gode dagene ! Tre dager med masse energi. Kapitulerte helt i ettermiddag :smiley-ashamed004 er jo naturlig jeg skal ha noe mer overskudd nå som jeg er borte fra jobb også.
Det er jo det. Bare å nyte.
I dag toppa jeg det med fire timer på shopping, klarte så vidt å gå på slutten :wacky: får ikke håpe jeg må betale for det i morgen....

Fedme :laughing002 Men ja, jeg er 11+6 og mine symptomer er veldig mye mindre i hvert fall. Fortsatt ømme pupper her, men kvalme og andre plager er mer eller mindre borte.
Trøttheten har begynt å gi seg. Ellers her jeg lite symptomer. Samme som deg her, lagt på meg å har fått mage. Er 11+4 nå
Bra vi er flere med vinterkroppen 2024. :laughing001

Fikk menssmerter etter fem timer i byen. Ikke kjent noe på lenge, så da begynner jo tankekjøret igjen. :grumpy:

Fikk menssmerter etter fem timer i byen. Ikke kjent noe på lenge, så da begynner jo tankekjøret igjen. :grumpy:
Det er nok bare fordi du har gått en del da? Merket fort litt menssmerter ved anstrengelser og om jeg ble sliten,hadde gått lenge ved det forrige svangerskapet hvertfall. Vil tro det er kroppen som gir beskjed at du trenger en pause :Heartred Så lenge der roer seg igjenn når du får slappa av vil jeg ikke tro det er grunn til bekymring :)

Jeg fødte for to år siden så burde huske bedre, men jeg kan ikke huske at det var SÅ ille!
Det er verre når du har en ekstra å passe på, haha!
Så befriende å kunne kalle fedme for et symptom! Takk, den skal jeg leve lenge på :laughing002
Åååjada! Ingen av oss var jo så tjukke for 12 uker siden? Det må være et symptom. :laughing001

Hm. Virker som jeg får litt menssmerter, luftsmerter og ryggsmerter ved anstrengelse. Håper det er det i hvert fall! Ikke sååå lyst til å roe ned. Da blir alt så kjedelig.

Hm. Virker som jeg får litt menssmerter, luftsmerter og ryggsmerter ved anstrengelse. Håper det er det i hvert fall! Ikke sååå lyst til å roe ned. Da blir alt så kjedelig.
Kan skrive under på at tiden går saaaakte når man ikke gjør noe :wacky: Kanskje du bare bør ta en rolig dag eller to? :Heartred

Back
Topp