Symtomer

Atchibah

Betatt av forumet
Julimammaer 2016
Hva slags symtomer har dere allerede nå? Og hvor mange uker er dere på veg?

Synes symptomene kommer fortere for hvert svangerskap, luktesansen min forsterkes kraftig og det strekkes/murres godt i livmoren. Føler meg skikkelig gravid, og jeg kan se endringer i ansiktet mitt. (5+0)
 
4+1 - luft i magen, murrer og strekker + kvalm når jeg står opp… alt som forventet enn så lenge :wacky: Syns det murrer og jobber mer for hver gang (fjerde barnet nå).
 
Jeg fikk symptomer allerede 10 dager etter eggløsning. MYE murringer og vondt i korsryggen. Innimellom litt svimmel og småkvalm de siste dagene. Har slitt veldig med å få sove den siste uken.
I dag (4+4) begynte verkingen i puppene.
 
Tidligste symptomet jeg fikk var ligamentsmerter og vonde/større pupper med veldig vonde nipples. Har heller ikke det sterkeste bekken, så det kjenner jeg godt.. må trene det opp rolig.

Har en del hodepine. Ellers ikke kvalm enda, som jeg er veldig glad for. Bare 4+2, men kvalmen begynte tidlig og holdt seg sterkt til godt inn i tredje trimester med begge døtrene mine. Håper den holder seg borte samtidig som bebi holder seg sterk ❤️
 
Jeg er trøtt, og har så hinsides vondt i korsryggen. Sover dårlig, svetter mye, i natt holdt jeg på å klø meg ihjel. Pulsen min er høy, den klokken på armen kjefter mye på meg. Har også ømme pupper men det er levelig så lenge jeg går med en god bh og ingen rører de.
Vet at jeg får sykemelding av legen om jeg trenger det, men vil så gjerne klare å jobbe. 11 timers arbeidsdag i dag. Pangstart etter påske! Håper jeg klarer å holde ut, har snart en ferie igjen. 7 arbeidsdager bare på jobb❤️
 
Litt murringer og stikkinger i magen. Litt ømme og hovne pupper. Har også merka at eg den siste veka har fått nokon heftige svettebyger om nettene. 5+5 i dag.
 
Jeg føler det er altfor tidlig i og med at jeg er rundt 4+1-4+3, men jeg føler jeg blir så sinnsykt fort andpusten Var på trilletur med barn og hund nå, og jeg var helt ferdig etter en bakke jeg vanligvis bare puster litt tyngre av. Tidvis litt vel god luktesans, ellers ingen symptomer. Hadde omtrent ingenting forrige svangerskap så føler det blir samme denne gangen.
 
Merker meg også veldig mye mer sulten, har vanligvis ganske liten apetitt, og iiiiskald selv med 24 varmegrader som vi har her. Fingrene mine er virkelig som istapper.
 
Jeg føler det er altfor tidlig i og med at jeg er rundt 4+1-4+3, men jeg føler jeg blir så sinnsykt fort andpusten Var på trilletur med barn og hund nå, og jeg var helt ferdig etter en bakke jeg vanligvis bare puster litt tyngre av. Tidvis litt vel god luktesans, ellers ingen symptomer. Hadde omtrent ingenting forrige svangerskap så føler det blir samme denne gangen.
Tenkte det samme, at det er litt for tidlig med symtomer.
Mulig man får tydeligere og sterkere syntomer for hvert barn, føles slik ut for meg iallefall. Føles merkelig å ha så tydelige symromer, så tidlig. Heldigvis ingen kvalme, håper jeg slipper unne både kvalme og ekstrem trøtthet.
 
  • Omsorg
Reactions: K89
5+1, første svangerskap. Har til no vært veldig trøtt og har ømme bryster. Har også ein del murringer i magen, minner litt om mensensmerter, og våkner av det ganske tidlig på morningen. Ekstra var for lukter. Lite kvalme til no, men har vært litt svimmel.
 
Tenkte det samme, at det er litt for tidlig med symtomer.
Mulig man får tydeligere og sterkere syntomer for hvert barn, føles slik ut for meg iallefall. Føles merkelig å ha så tydelige symromer, så tidlig. Heldigvis ingen kvalme, håper jeg slipper unne både kvalme og ekstrem trøtthet.
Tror symptomer også varierer veldig fra mamma til mamma❤️ Med min første datter kastet jeg opp fra positiv test og begynte å lekke melk i uke 20. Med min andre datter begynte jeg å lekke melk i uke 12.. mens noen andre må vente på melken til etter fødsel.
 
Er så rart det her med symptomer. Jeg hater å være kvalm, samtidig er det nesten så jeg vil være det fordi jeg har så lite tegn til graviditet at jeg føler meg ikke-gravid. Ikke ømme pupper denne gangen, noe jeg hadde sist, eneste jeg kan kjenne litt på er tungpust ved anstrengelser og fraværende migrene (har som regel minst 5-6 anfall hver mnd). Jeg er litt trøtt men det har jeg vært i snart to årlaughing6
 
Noen som merker at bekkenet tuller seg allerede? Jeg har slitt med bekkenløsning de tre første svangerskapene. Merket litt forrige gang da jeg mistet 6+1. Nå er jeg bare 4+4, og de siste to dagene har jeg slitt med å bevege meg. Vet at det utløses av hormoner, men ville ikke være så dårlig allerede nå. Finner ingen god stilling om natten, helt ødelagt etter en dag på jobb. Klarer nesten ikke annet enn å slappe av... samtidig blir jeg værre av å sitte. Eneste positive er at jeg tenker at det må være et godt tegn når magefølelsen og tankene sier at jeg kommer til å miste :bag:
 
Back
Topp