Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt å høre om stigningVeldig lite energi her om dag..følte meg sikker på at det ikke skulle gå veien her i helga..men HCG stiger...
Ååå må ha vært en stor lettelse Heier på degVeldig lite energi her om dag..følte meg sikker på at det ikke skulle gå veien her i helga..men HCG stiger...
Hvordan går det med deg?Ååå må ha vært en stor lettelse Heier på deg
Tror ikke jeg har tatt det helt inn over meg, for er ikke så trist. Eller så er jeg for febersyk til å håndtere det. Ingen blødningerHvordan går det med deg?
Xonvea gjør at jeg sover halve døgnetSover så mye for tiden, og veldig kvalm hvis jeg ikke tar Xonvea
Kanskje jente på vei heheJeg hadde liksom ikke plager i første trimester med de to andre gutta. Mens nå er jeg liksom helt lapskaus. Orker jo ingenting
Det hadde vært veldig koselig, men jeg har ingen tro på at jeg produserer jenterKanskje jente på vei hehe
Høres slitsomt ut! Jeg klarte å skvise inn 3 timer jobb i dag, for første gang på 3 uker. Føltes som jeg hadde løpt maraton etterpå Håper det betyr at kvalmen bedrer seg littShit, nå har trøttheten innhentet meg for fullt. Dro hjem fra jobb i dag, har fått en skikkelig bihulebetennelse, og sovnet på sofaen i tre timer. Jeg har sovet 2-3 timer hver ettermiddag de siste dagene. Sovnet sittende på jobb på tirsdag. Kan ikke forstå hvordan jeg skal greie meg på jobb fremover
Høres slitsomt ut! Jeg klarte å skvise inn 3 timer jobb i dag, for første gang på 3 uker. Føltes som jeg hadde løpt maraton etterpå Håper det betyr at kvalmen bedrer seg litt
Huff,ja det er ikke bare bare! Heldigvis pleier det å vere litt bedre i 2.trimesterJeg er kjent for å ha gravid blære når jeg ikke er gravid, så kan tenke allerede hvor mye jeg tisser, allerede 3 ganger i natt hadde jeg tissespreng så forferdelig at det er jo nesten vondt