Symtomer

Andre med kvalme gjennom dagen her? Kommer å går startet i uke 6+0 hos meg, er nå i uke 7+2. Ubehagelig altså. Men sånn er det

Jeg fryser altså så intenst hver kveld! Målet i dag var å ikke dra dyna inn i stua, for det gjør meg bare enda mer trøtt. Det er 23 grader her inne. Jeg sitter med to fleecejakker på, varm bukse og ullsokker... Men lusket nettopp inn for å hente dyna likevel :angry7

Er super trøtt for tiden og forstoppet.. Så her går det i soving og yoghurt med svisker :smiley-ashamed004

Andre med kvalme gjennom dagen her? Kommer å går startet i uke 6+0 hos meg, er nå i uke 7+2. Ubehagelig altså. Men sånn er det
Ja, dessverre non stop kvalme fra 6+0 ish til nå. Er 10+1. Ingen bedring enda, men jeg tar medisiner som gjør at jeg klarer å spise uten å kaste opp :Heartred

Føler jeg spyr de dagene jeg våkner for tidlig? I dag skal jeg på jobb, og våknet kl 6. Henger over do:hungover: Mens andre dager jeg får sovet ut så går det bedre, da er jeg bare kvalm, men spyr ikke.. Andre som har det sånn?

Har en del murringer i dag helt i nedre kant av magen. Ikke behagelig :(. Får håpe man orker noe snart.

Føler jeg spyr de dagene jeg våkner for tidlig? I dag skal jeg på jobb, og våknet kl 6. Henger over do:hungover: Mens andre dager jeg får sovet ut så går det bedre, da er jeg bare kvalm, men spyr ikke.. Andre som har det sånn?
Jeg måååå sove ordentlig ut, ellers går det skeis :Heartred

Ja da er det ikke bare meg, litt av og på her og, men var mye små kviser på brystet, skuldrer å hake
Pluttselig

fryktelig trøtt og sliten, andpusten, ekstremt ømme pupper og så har magen kommet uforskammelig tidlig. Umulig å skjule og jeg er bare 9+1:dance018

Har vert ganske sliten og kvalm denne uka..men akkurat i dag har jeg hatt en del mer energi :) Spent på morgendagen..

Altså pulsen!! Gikk tur i stad i ganske så bedagelig tempo, en noe bratt men ikke lang bakke og jeg fikk 135 i puls :laughing001 Er ikke veldig godt trent til vanlig altså, men jeg takler fint de bakkene der som ikke-gravid!

Back
Topp