C-40612762
Flørter med forumet
Andre med kvalme gjennom dagen her? Kommer å går startet i uke 6+0 hos meg, er nå i uke 7+2. Ubehagelig altså. Men sånn er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dessverre non stop kvalme fra 6+0 ish til nå. Er 10+1. Ingen bedring enda, men jeg tar medisiner som gjør at jeg klarer å spise uten å kaste oppAndre med kvalme gjennom dagen her? Kommer å går startet i uke 6+0 hos meg, er nå i uke 7+2. Ubehagelig altså. Men sånn er det
Samme her, bare i uke 89+3 å føler ikke noe lengre, ikke oppblåst heller
Jeg måååå sove ordentlig ut, ellers går det skeisFøler jeg spyr de dagene jeg våkner for tidlig? I dag skal jeg på jobb, og våknet kl 6. Henger over do Mens andre dager jeg får sovet ut så går det bedre, da er jeg bare kvalm, men spyr ikke.. Andre som har det sånn?
Satser på det er helt normaltSamme her, bare i uke 8
Føler jeg har hatt kviseutbrudd siden positiv test jegEr det bare meg eller har andre fått kviseutbrudd etter morkaka tok over ?
Aner ikke om det er pga. det, men har utbrudd annenhver uke. Sikkert pga. hormonforandringer og det man blir vant med/ikke er vant med.Er det bare meg eller har andre fått kviseutbrudd etter morkaka tok over ?
Ja er veldig tørst å tørrFlere som er ekstrem tørt i munnen i det siste?