Ja, drikker masse!Flere som er ekstrem tørt i munnen i det siste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, drikker masse!Flere som er ekstrem tørt i munnen i det siste?
Jeg var det i en periode, men tror det var pga kvalmestillende. Merker dog at jeg er mer tørst!Flere som er ekstrem tørt i munnen i det siste?
Ja, tørr i munnen og pusser tenner hele tiden føler jeg,får hele tiden en sånn rar søt smak i munnen.Flere som er ekstrem tørt i munnen i det siste?
Ser vi er mange, men vanlig vann smaker ikke så godt lengre her. Her går det i boblevannJa, drikker masse!
Jeg har plutselig begynt å drikke saftSer vi er mange, men vanlig vann smaker ikke så godt lengre her. Her går det i boblevann

Helt enig, vanskelig å få ned.Ser vi er mange, men vanlig vann smaker ikke så godt lengre her. Her går det i boblevann
Hvordan går det forresten med deg? Husker du var på TUL for en stund tilbake.Helt enig, vanskelig å få ned.

Skal på ny ultralyd i morgen på sykehuset, tokk tid å få timeHvordan går det forresten med deg? Husker du var på TUL for en stund tilbake.![]()
Lykke til! Krysser fingreneSkal på ny ultralyd i morgen på sykehuset, tokk tid å få time
Her svinger det fra dag til dag! Kan ha et par dager på rad med kvalme og syk trøtthet, og så får jeg noen dager med sykt overskudd plutselig8+0 i dag. Har hvert 100 % sm pga av trøtthet. Måtte sove flere timer etter bare noen timer på jobb. Slit veldig lite med kvalme. Nå har jeg plutselig masse energi og lite symptomer. Litt ømme bryster bare. Trenger ikke lengre 10-12 timer søvn. Enten har sykemeldingen min gitt meg overskudd til å leve vanlig, eller har det skjedd noe med mageboeren. Flere hvor det har endret seg ?
er bare glad jeg ikke er nedrulla hele tiden, det hadde vært slitsomt.Kjenner meg sånn igjenHei dere! Nå er jeg 8+3 og kvalmen har satt seg for fulllt, jeg kan fortsatt bare sovne når som helst nesten. Vondt bare jeg kommer borti brystene. Og en luktesans som er irriterende i blandt. Flere som har det sånn? Nesten sånn at jeg har nedtelling til uke 12/13 for da skal det bli bedre. Prøver å lytte til de rundt meg at kvalme er positivt! Men nå er det jo meldt at det skal være høye temperatura ute og reine sommerværet ute, mens jeg tyr til vifta og kald vind!
Ja, satser på detKjenner meg sånn igjenventer og å håper på at det blir bedre i uke 12/13 der hcg går nedover. Trøtt konstant, kvalm vondt i magen å kommer å går. La oss håpe d blir bedre i andre trimester termin i desember her og forresten. Her er det første, hva med deg?
![]()
Kjenner meg veldig igjen. Er jo 11+1 nå, så er sikkert naturlig at kvalmen letter og at man endelig føler seg litt bedre! Det er jeg såå takknemlig for. Og prøver å tenke at om det er noe å bekymre seg for så får man ikke gjort noe med det, så da vil jeg tross alt heller ha bedre allmenntilstand og ev. få en dårlig beskjed fremfor dårlig allmenntilstand og likevel få en dårlig beskjedHer har den verste kvalmen gitt seg, kommer bare litt sånn innimellom nå. Er fremdeles ikke sånn at jeg har skikkelig lyst på mat, men når jeg først spiser går det liksom fint. Ellers TRØTT, sover dårlig og våkner mye om nettene, pulsen er på bærtur og er skyhøy når jeg er i aktivitet, men ingen andre symptomer enn det. Det stresser meg selvfølgelig siden jeg har vært så dårlig i noen uker, men samtidig så vet jeg jo at det er normalt at man rundt denne tiden blir kvitt kvalmen.
Ja, det er jeg også. Den kvalmen har vært helt grusom. Helt enig - det er vondt hvis det går galt men bedre form og allmenntilstand gjør ting liiitt lettereKjenner meg veldig igjen. Er jo 11+1 nå, så er sikkert naturlig at kvalmen letter og at man endelig føler seg litt bedre! Det er jeg såå takknemlig for. Og prøver å tenke at om det er noe å bekymre seg for så får man ikke gjort noe med det, så da vil jeg tross alt heller ha bedre allmenntilstand og ev. få en dårlig beskjed fremfor dårlig allmenntilstand og likevel få en dårlig beskjed![]()

Ja, det må nok bare nytes disse gode dagene ! Tre dager med masse energi. Kapitulerte helt i ettermiddagHer svinger det fra dag til dag! Kan ha et par dager på rad med kvalme og syk trøtthet, og så får jeg noen dager med sykt overskudd plutseliger bare glad jeg ikke er nedrulla hele tiden, det hadde vært slitsomt.
er jo naturlig jeg skal ha noe mer overskudd nå som jeg er borte fra jobb også.