Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merket det på bekkenet før positiv test. Slet med bekkenløsning sist, men ikke så tidligNoen som merker at bekkenet tuller seg allerede? Jeg har slitt med bekkenløsning de tre første svangerskapene. Merket litt forrige gang da jeg mistet 6+1. Nå er jeg bare 4+4, og de siste to dagene har jeg slitt med å bevege meg. Vet at det utløses av hormoner, men ville ikke være så dårlig allerede nå. Finner ingen god stilling om natten, helt ødelagt etter en dag på jobb. Klarer nesten ikke annet enn å slappe av... samtidig blir jeg værre av å sitte. Eneste positive er at jeg tenker at det må være et godt tegn når magefølelsen og tankene sier at jeg kommer til å miste
Kan ikke huske siste da det barnet er 13 år Men vet at det var tidlig, men trodde ikke det var så tidlig. Har sovet to netter på sofaen nå fordi der finner jeg en litt mer behagelig stillingMerket det på bekkenet før positiv test. Slet med bekkenløsning sist, men ikke så tidlig
Huff, luftsmerter er grusomt!! Svigerfar ble faktisk innlagt på sykehus fordi det var mistanke om hjerteinfarkt, viste det seg å være luft, sier litt om hvor vondt det kan være Jeg fikk helt syke luftsmerter etter keisersnitt, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, husker jeg tryglet om smertestillende samtidig som jeg nesten vrei meg ut av senga.. Så du har min fulle forståelse, håper det går over snart!!Jeg har så utrolig mye vonde luftsmerter, spesielt på natta! Startet på dagen for to dager siden. Trodde først det var mens smerter, men så eskalerte det og ble verre og da skjønte jeg at det var luftsmerter Det er jo bedre enn at noe går galt, men ikke sovet særlig på to netter nå… litt bedre på dagen i går, så ble det helt pyton på natta igjen. Det rare er at jeg er ikke hard i magen, nesten det motsatte…. Skal slutte å drikke kullsyrevann i hvert fall
Takk! Har vært utrolig vondt, så merkelig, men virker som det er vanlig tidlig i svangerskapet når jeg leser om detHuff, luftsmerter er grusomt!! Svigerfar ble faktisk innlagt på sykehus fordi det var mistanke om hjerteinfarkt, viste det seg å være luft, sier litt om hvor vondt det kan være Jeg fikk helt syke luftsmerter etter keisersnitt, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, husker jeg tryglet om smertestillende samtidig som jeg nesten vrei meg ut av senga.. Så du har min fulle forståelse, håper det går over snart!!
Jeg har også et veldig tullete bekken. Ved hver mensen, men mye værre nå.. Jeg prøver å trene det opp. Håper og tror jeg kan styrke det og slippe en del smerter og plager. Planen er å være aktiv gjennom hele svangerskapet.Noen som merker at bekkenet tuller seg allerede? Jeg har slitt med bekkenløsning de tre første svangerskapene. Merket litt forrige gang da jeg mistet 6+1. Nå er jeg bare 4+4, og de siste to dagene har jeg slitt med å bevege meg. Vet at det utløses av hormoner, men ville ikke være så dårlig allerede nå. Finner ingen god stilling om natten, helt ødelagt etter en dag på jobb. Klarer nesten ikke annet enn å slappe av... samtidig blir jeg værre av å sitte. Eneste positive er at jeg tenker at det må være et godt tegn når magefølelsen og tankene sier at jeg kommer til å miste
Sånn har det alltid vært for meg tidligere i uke 4-6, masse symptomer, så ingenting, så skikkelig syk igjen uke 7, så tror det er helt normalt!5 + 5 Jeg har følt meg oppblåst, hatt murringer i magen og hatt skikkelig ømme pupper. Men følte plutselig at dette forsvant litt de to siste dagene. Dere som har litt mer erfaring, er det normalt at symptomer forsvinner sånn plutselig når de har vært så tydelige?