Symtomer

Jeg synes liksom jeg har vært litt mindre kvalm de siste par tre dagene. Det er jo skummelt det, selv om jeg burde være glad for det. Jeg har vært veldig opptatt, så kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått kjenne etter. Mindre murringer og. Ikke noe blod heldigvis.
Ja, min kvalme går også litt opp og ned. I dag er jeg 8+0, og er mindre kvalm enn når jeg var 6+0 til 7+0. Men så jo hjerteslag på 7+5, så jeg prøver bare å være takknemlig og tenke at kanskje jeg har vendt meg mer til kvalmen/blitt bedre til å håndtere den, og at kanskje jeg er en av de heldige som blir bedre i uke 9-10 :) Hører jo om dem også.
Men deler absolutt bekymringen.

Og der var mensensmertene tilbake for fullt! Enten er det en veldig god ting eller en veldig dårlig ting. Merker hvilepulsen også har gått litt ned. Men har lest meg frem til at det er vanlig i uke 6-7. Men rart hvordan man overanalyser alt for tiden. Rart at jeg har klart å få tre barn.. uten å teste videre etter første positive og uten å stresse over hvert minste tegn fra kroppen :hilarious: Nå er jeg helt syk i hodet :bag:

Jeg har verre symptomer nå enn de to forrige svangerskapene men var bare et foster på privat tul i forrige uke, så kan jo være tilfeldig. Men man vet aldri.
Hvilket kjønn var de første? Jeg var bedre med gutten, enn jeg var med jentene :joyful:

Flere som har fått en følelse av tvillinger? Synes symptomene har kommet så tidlig og er sterkere enn i forrige svangerskap
Jeg hadde tvillinger sist; seine tester og mildere symptomer. Nå testa jeg positivt 8 dpo og vært mye, mye dårligere - og har bare én ❤️ Så sterkere tester og symptomer trenger nødvendigvis ikke bety tvillinger :)

Jeg hadde tvillinger sist; seine tester og mildere symptomer. Nå testa jeg positivt 8 dpo og vært mye, mye dårligere - og har bare én ❤️ Så sterkere tester og symptomer trenger nødvendigvis ikke bety tvillinger :)
Åyj, da er jeg spent på ul i morgen. Jeg har ikke mye symptomer. Har bare av og til jeg kan bli pitte litt uvel. Ikke så veldig ømme pupper, var kanskje litt mer ømme før en stund siden. Sånalt i alt lite symptomer her. Kanskje jeg har 2 :nailbiting:

Ikke bare fryser jeg, men temperaturen min ligger på 35.9-36.2
På vanlig temp? Fryser du uvanlig mye? I så fall kanskje du burde sjekke stoffskiftet hos legen denne uka. Bare for å utelukke at graviditeten påvirker andre hormoner i kroppen. Ikke for å skremme deg ❤️ men det høres ut som at det kanskje kan være ok å sjekke siden du har så lav temperatur.

På vanlig temp? Fryser du uvanlig mye? I så fall kanskje du burde sjekke stoffskiftet hos legen denne uka. Bare for å utelukke at graviditeten påvirker andre hormoner i kroppen. Ikke for å skremme deg ❤️ men det høres ut som at det kanskje kan være ok å sjekke siden du har så lav temperatur.
Ja, temp målt på ettermiddag/kveld. Ja fryser mye. Har time på onsdag hos, legen, skal be dem sjekke det. Tenkte ikke på stoffskiftet

Hjelpes, måtte selvfølgelig google, og kan visst være tegn på at noe har gått galt og

Åyj, da er jeg spent på ul i morgen. Jeg har ikke mye symptomer. Har bare av og til jeg kan bli pitte litt uvel. Ikke så veldig ømme pupper, var kanskje litt mer ømme før en stund siden. Sånalt i alt lite symptomer her. Kanskje jeg har 2 :nailbiting:
Tror nok det er like sannsynlig at du har bare én ❤️ Det er nok forskjell på person til person. Noen får jo sterkere symptomer med tvillinger. Mente bare at det ikke finnes noen fasit på det :love017

Jeg har hatt både tvillingsvangerskap og enlingsvangerskap, og første trimester forløp helt likt! Umulig å kjenne forskjell der altså :hilarious: MEN hcg-nivået var veldig forskjellig, og legen konstaterte tvillinger allerede før ultralyden var tatt. Hcg-nivået var skyhøyt.

Jeg har hatt både tvillingsvangerskap og enlingsvangerskap, og første trimester forløp helt likt! Umulig å kjenne forskjell der altså :hilarious: MEN hcg-nivået var veldig forskjellig, og legen konstaterte tvillinger allerede før ultralyden var tatt. Hcg-nivået var skyhøyt.
Hvor høyt nivå hadde du? ☺️

Hvor høyt nivå hadde du? ☺️
Det vet jeg ikke. Ser at det hadde vært interessant å vite nå :p men i alle fall så høyt at legen på sykehuset sa at "her er det tvillinger". Det vil si, nøyaktig det han sa var "her er det tvillinger eller så er det noe galt", så tiden mellom samtalen og ultralyden var ikke så kul... heldigvis var det tvillinger :hilarious:

Back
Topp