Symtomer

5+1 og det jeg kjenner av symptomer er veldig ømme pupper, samt at jeg er litt småhormonell :meh: synes også at jeg blir fortere andpusten enn ellers, men kanskje jeg bare synes det hadde vært fint å legge skylda for den dårlige formen min på graviditeten :hilarious:

Er det fler enn meg som ikke er kvalm? Forrige gang var jeg dødskvalm fra unnfangelse og kasta opp i 4 mnd. Veldig fornøyd med at jeg slipper det nå, men blir bekymra for at noe er galt da:rolleyes:

• Liker
Reactions: K89
Ikke kvalm enda, men er fremdeles i uke 3 :p i forrige svangerskap ble jeg kvalm i uke 7, varte til uke 16.

Denna tråden var veldig lur! Sitter akkurat å funderer, har vært biiiittelitt små kvalm og flydd å gjespa, og bomull i hue. Men det har hvertfall vært noe. Nå er plutselig alt borte og jeg har liksom ikke «følelsen» lenger. Blir så bekymret for at det skal ha gått dritt igjen. Er 4+1 bare, men mener å huske den kvalmen kom så innmari fort sist. Hadde heller tatt kvalmen enn bekymringene:rolleyes:

Er det fler enn meg som ikke er kvalm? Forrige gang var jeg dødskvalm fra unnfangelse og kasta opp i 4 mnd. Veldig fornøyd med at jeg slipper det nå, men blir bekymra for at noe er galt da:rolleyes:
Jepp! Minimalt til ingen kvalme her.. Mener jeg var mer kvalm sist, men i følge mannen klagde jeg like mye da om at jeg ikke var kvalm i det hele tatt. Reagerer ikke på lukter heller, det stresser meg skikkelig :rolleyes:

Jepp! Minimalt til ingen kvalme her.. Mener jeg var mer kvalm sist, men i følge mannen klagde jeg like mye da om at jeg ikke var kvalm i det hele tatt. Reagerer ikke på lukter heller, det stresser meg skikkelig :rolleyes:
Ja, det med lukt burde ha meldt seg her og nå... og så venter jeg på at pepsi max'en skal begynne å smake ekkelt. Det gjorde det veldig enkelt å slutte de to andre gangene :hilarious: jeg har trappa ned, altså.

Ja, det med lukt burde ha meldt seg her og nå... og så venter jeg på at pepsi max'en skal begynne å smake ekkelt. Det gjorde det veldig enkelt å slutte de to andre gangene :hilarious: jeg har trappa ned, altså.
Ah, samme her faktisk! Tenkte på det senest i stad at jeg fremdeles synes Pepsi Max smaker godt. Huff, håper ikke det er dårlige tegn :(

De siste to dagene har jeg vært mere kvalm og uvel. Hjelper lite med dårlig matlyst i tillegg. (Blir mere kvalm av å ikke spise)

Ja altså jeg kan kanskje fornemme litt mer kvalme av diverse lukter, men jeg kjenner sikkert litt etter også :p
Jeg er bare 5+6 og har lest at kvalmen ofte topper seg i uke 7 til 10, så kan jo hende. Bare syns det var så rart at det var SÅ stor forskjell fra sist.

• Liker
Reactions: K89
Er det noen som har opplevd å få forholdsvis kraftige «murringer» nede i livmoren (litt krampeaktig, kjennes ut som mensen er på vei)? Opplevde det iste og ble plutselig veldig redd for å miste. Blør foreløbi ikke *bank i bordet*

Er det noen som har opplevd å få forholdsvis kraftige «murringer» nede i livmoren (litt krampeaktig, kjennes ut som mensen er på vei)? Opplevde det iste og ble plutselig veldig redd for å miste. Blør foreløbi ikke *bank i bordet*
Ja, jeg hadde ganske kraftig fra 10 dager etter eggløsning og frem til ca 6 uker

Og jeg som har innstilt meg på at dette går gale. Hva skjer nå i natt? Jeg ligger våken med halsbrann! Fytti... har glemt hvor ubehagelig det er. Har ikke kjent det siden sist svangerskap.

Back
Topp