Prøvd varmeteppe? Det er utrolig deilig, brukte det mye forrige gang (enn så lenge ikke så kald som sist)Frysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd varmeteppe? Det er utrolig deilig, brukte det mye forrige gang (enn så lenge ikke så kald som sist)Frysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
Jepp! Minimalt til ingen kvalme her.. Mener jeg var mer kvalm sist, men i følge mannen klagde jeg like mye da om at jeg ikke var kvalm i det hele tatt. Reagerer ikke på lukter heller, det stresser meg skikkeligEr det fler enn meg som ikke er kvalm? Forrige gang var jeg dødskvalm fra unnfangelse og kasta opp i 4 mnd. Veldig fornøyd med at jeg slipper det nå, men blir bekymra for at noe er galt da
Ja, det med lukt burde ha meldt seg her og nå... og så venter jeg på at pepsi max'en skal begynne å smake ekkelt. Det gjorde det veldig enkelt å slutte de to andre gangene jeg har trappa ned, altså.Jepp! Minimalt til ingen kvalme her.. Mener jeg var mer kvalm sist, men i følge mannen klagde jeg like mye da om at jeg ikke var kvalm i det hele tatt. Reagerer ikke på lukter heller, det stresser meg skikkelig
Ah, samme her faktisk! Tenkte på det senest i stad at jeg fremdeles synes Pepsi Max smaker godt. Huff, håper ikke det er dårlige tegnJa, det med lukt burde ha meldt seg her og nå... og så venter jeg på at pepsi max'en skal begynne å smake ekkelt. Det gjorde det veldig enkelt å slutte de to andre gangene jeg har trappa ned, altså.
Der sier du noe, det må jeg finne fremPrøvd varmeteppe? Det er utrolig deilig, brukte det mye forrige gang (enn så lenge ikke så kald som sist)
Så søtHan her hjelper meg mye, kan putte han i mikroen, varer mange timer, er med i sofaen, under dyna, flink å varme føtter å hender, egentlig alle plasser.
Ullstilings skal jeg prøve ullgensere har jeg ofte to påFor meg hjelper det med godt med ulltøy. Har ullstilongs og ulltrøye under vanlige klær (gjerne ullgenser utenpå også). Pluss pledd i sofaen på kvelden.
Ja! Jeg har kjøpt ny vedovn Hehe, neida, det er ikke derfor, men du verden så deilig det er. Fyra akkurat opp, selvom det er 23 grader i stuaFrysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
Ja altså jeg kan kanskje fornemme litt mer kvalme av diverse lukter, men jeg kjenner sikkert litt etter ogsåJepp! Minimalt til ingen kvalme her.. Mener jeg var mer kvalm sist, men i følge mannen klagde jeg like mye da om at jeg ikke var kvalm i det hele tatt. Reagerer ikke på lukter heller, det stresser meg skikkelig
Ja, jeg hadde ganske kraftig fra 10 dager etter eggløsning og frem til ca 6 ukerEr det noen som har opplevd å få forholdsvis kraftige «murringer» nede i livmoren (litt krampeaktig, kjennes ut som mensen er på vei)? Opplevde det iste og ble plutselig veldig redd for å miste. Blør foreløbi ikke *bank i bordet*
Hmm, okey, det er kanskje ikke uvanlig. Jeg opplevde det nå først og jeg er 6+1. Håper det er ufarligJa, jeg hadde ganske kraftig fra 10 dager etter eggløsning og frem til ca 6 uker
Skulle ha et spørsmålstegn bak uvanlig herHmm, okey, det er kanskje ikke uvanlig. Jeg opplevde det nå først og jeg er 6+1. Håper det er ufarlig
Drømmer om badstue hjemme jeg nå, og jeg som egentlig ikke liker det heheJa! Jeg har kjøpt ny vedovn Hehe, neida, det er ikke derfor, men du verden så deilig det er. Fyra akkurat opp, selvom det er 23 grader i stua