Symtomer

Og jeg som har innstilt meg på at dette går gale. Hva skjer nå i natt? Jeg ligger våken med halsbrann! Fytti... har glemt hvor ubehagelig det er. Har ikke kjent det siden sist svangerskap.
Uff, så kjedelig. Jeg har det problemet hele tiden (også utenom graviditet), så kjenner meg igjen :dance018 Unner ingen de plagene, verken med eller uten en liten i magen.
Flytende Gaviscon før leggetid, sove på venstreside og med hodeenden litt hevet + ikke spise rett før leggetid er noen av mine tips.

Og jeg som har innstilt meg på at dette går gale. Hva skjer nå i natt? Jeg ligger våken med halsbrann! Fytti... har glemt hvor ubehagelig det er. Har ikke kjent det siden sist svangerskap.
Håper du fikk sove litt igjen, og at det er et godt tegn! :Heartred

Uff, så kjedelig. Jeg har det problemet hele tiden (også utenom graviditet), så kjenner meg igjen :dance018 Unner ingen de plagene, verken med eller uten en liten i magen.
Flytende Gaviscon før leggetid, sove på venstreside og med hodeenden litt hevet + ikke spise rett før leggetid er noen av mine tips.
Takk for tips :) Husker den Gavisconen...:depressed: Mener jeg brukte noen tabletter som het titralac eller noe. Men er jo 13 år siden sist jeg var gravid. Husker også at melk og lovehearts hjalp.

Håper du fikk sove litt igjen, og at det er et godt tegn! :Heartred
Tok litt tid men sovnet til slutt. Er på ferie så var liksom ikke noe å hente noe sted for å hjelpe. Er på en båt... så kjøkkenet var stengt og alt :smiley-ashamed004

• Liker
Reactions: K89
Er det noen som har opplevd å få forholdsvis kraftige «murringer» nede i livmoren (litt krampeaktig, kjennes ut som mensen er på vei)? Opplevde det iste og ble plutselig veldig redd for å miste. Blør foreløbi ikke *bank i bordet*
Ja. Jeg har det etter del aktivitet men alt tyder på at går som det skal. Er 4+6.

Er det andre som er fryktelig andpustne? Det er som om lungene har vokst og jeg ikke er vant til å bruke dem riktig. Regner med det er fordi kroppen øker blodvolum osv

Jeg sliter også med formen nå. Andpusten. All trening er blitt 100 ganger tyngre. Hjertet banker hardt for svært lite :hilarious:
Men utover det har alle de kjipe symptomene sluppet taket og jeg syns nå at dette svangerskapet minner mer om mitt aller første. Hadde ingen plager med første mann. Så er ganske glad for at kvalmen og de sykt ømme brystene har roet seg. Men brystene har vokst så sinnsykt! Det skjedde ikke sist gang. Men sist produserte jeg heller aldri melk så kanskje det bare var en feilkobling fra start av? Haha

5+1 idag. Løper på do å tisser hele tida.
Murrer og strekker en del i magen, og får skikkelig mensensmerter innimellom. Trøtt og sliten hele tida

Er oppblåst og magen føles ganske sprengt etter de fleste måltider. Blir fremdeles fort andpusten også, det er så slitsomt!! Ellers våkna jeg i dag og var sykt kvalm, men det ga seg med et par knekkebrød :smiley-ashamed004

Flere som har fått en følelse av tvillinger? Synes symptomene har kommet så tidlig og er sterkere enn i forrige svangerskap

Flere som har fått en følelse av tvillinger? Synes symptomene har kommet så tidlig og er sterkere enn i forrige svangerskap
Ja, jeg har ikke vært gravid før men jeg synes også at symptomene kom veldig tidlig. Jeg begynte å føle på symptomer bare noen dager etter EL. Tror også jeg allerede kjenner at jeg har hovnet opp/vokst i nedre del av magen. Så tanken har dukket opp. Jeg er 4+4 i dag.

Murrer litt i magen og er oppblåst. Håper kvalmen holder seg borte og at jeg beholder energien litt til 5+0.

Jeg synes liksom jeg har vært litt mindre kvalm de siste par tre dagene. Det er jo skummelt det, selv om jeg burde være glad for det. Jeg har vært veldig opptatt, så kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått kjenne etter. Mindre murringer og. Ikke noe blod heldigvis.

Back
Topp