Symtomer

Bare mååå sove på ettermiddag. Tredje dagen nå. Uflaks at samboer har annet arbeidssted de neste månedene heldigvis aktiviserte 7 åringen seg selv og jeg hadde plutselig sovet en time. Men føles urettferdig overfor henne da noe vi har så kort tid sammen på ettermiddag.

kjenner jeg sliter litt med den ekstreme sulten. Blir brått så sulten at jeg blir kvalm og står å brekker meg, brødskiver og bananer er det eneste som går ned her om dagen. Og konstant trøtt, slitsomt.

Ja! Plutselig en dag, rundt uke 6, så var det bare nei, æsj. Rart. Det meste av søtsaker, utenom sjokomelk, er også småekkelt nå.
Enig! Jeg orker ikke noe søtt, ikke sjokomelk heller (og det er virkelig en favoritt!). Prøvde meg på en is i helga, for tenkte at det sikkert kunne smake, men var bare å kaste den etter en bit.

3+6 i dag.
Murringer varer lengre nå.
Hatt mild kvalme de siste to dagene. Mest på morgenen og hjelper å spise noe lett.
Mindre energi.
Ekstremt oppblåst.
Bryst begynner å bli bittelitt ømme.

Vet at murringer er normalt men blir småstressa fordi det føles som om jeg er i ferd med å få mensen, til tross veldig positive tester haha.

Enig! Jeg orker ikke noe søtt, ikke sjokomelk heller (og det er virkelig en favoritt!). Prøvde meg på en is i helga, for tenkte at det sikkert kunne smake, men var bare å kaste den etter en bit.
Typisk! Får du i deg vanlig mat, da? Det går heldigvis her.

Ellers litt uggen og tett hele tida. Rygg og mage er liksom... Slitne og svake.

Puppene verker som f og har vokst ut av alle BH'ene mine, så må vel avgårde og kjøpe noe mer gravid-vennlig

Typisk! Får du i deg vanlig mat, da? Det går heldigvis her.

Ellers litt uggen og tett hele tida. Rygg og mage er liksom... Slitne og svake.
All mat byr meg skikkelig imot, men spiser jo likevel for vet jeg må ha i meg mat. Jeg er veldig mye kvalm, men kaster ikke opp, så da holder jeg jo på alt jeg får i meg :) Går mest i kald mat, og veldig mye fint brød med kokt skinke :wacky: eneste jeg ikke blir kvalm å tenke på. Trøster meg med at dette forhåpentligvis blir bedre bare om noen uker, og at jeg da kan spise mer variert igjen. Sliter feks veldig med å få i meg fisk og grønnsaker ifbm middag nå:dance018

Måtte få mannen til å hente meg på jobb i dag. Kvalme og hodepine slo inn for første gang. Vært i møter i hele dag hvor jeg har måtte svelget unna. Etter 2 minutter i bil begynte jeg å kaste opp- hadde heldigvis pose med. Nydelig følelse midt i rushet
Spent på hvordan morgendagen blir - akkurat nå er jeg i elendig form…

kjenner jeg sliter litt med den ekstreme sulten. Blir brått så sulten at jeg blir kvalm og står å brekker meg, brødskiver og bananer er det eneste som går ned her om dagen. Og konstant trøtt, slitsomt.
Har du hatt det lenge? Jeg hadde det i et par dager veldig ille, men er bedre nå. Jeg er mye oftere sulten enn før, men det er ikke like ekstremt. Heldigvis.

Beklager TMI, men er så plaget med løs mage og mye luft. Trodde magen skulle bli tregere og hard heller

Back
Topp