Kanskje ha en neseklype liggende der heheheDet blir jeg! Fy søren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ha en neseklype liggende der heheheDet blir jeg! Fy søren..
Hahaha ja!Kanskje ha en neseklype liggende der hehehe
Æsj, så kjedelig. Håper det går over snart!det har vært sånn i 2 uker. Satser på at det går over snart
Jeg kan ikke spise frø lenger, spiser bare brød hvor jeg ikke ser at det er grovt…. Veldig rart, jeg elsker frø og grovt til vanlig, men hatt det sånn alle gangene..Ingenting som frister i dag, fikk tvunget i meg en halv brødskive. Noen hvor fint brød er lettere å få i seg enn grovbrød?
Da prøver jeg det, begynner å bli en ond sirkel herJeg kan ikke spise frø lenger, spiser bare brød hvor jeg ikke ser at det er grovt…. Veldig rart, jeg elsker frø og grovt til vanlig, men hatt det sånn alle gangene..
Jeg spiser kun brødskiver med hvitost og smør. Prøver meg på havrefras en og melk en gang om dagen for å bytte, og forsøker å spise litt av hva enn mannen lager til middag. I går ble jeg dog skikkelig dårlig av det, selv grønnsakene vokste i munnen, så det blir vel brødskive til middag også i dag Jeg spiser av tvang, fordi jeg vet hvor mye verre jeg blir av ikke å spise.
Sist jeg hadde omgangssjuka var loff med smør det eneste jeg klarte å få i meg. Skjønner det kjempegodtIngenting som frister i dag, fikk tvunget i meg en halv brødskive. Noen hvor fint brød er lettere å få i seg enn grovbrød?
Nei heldigvis ikke, mye løs mage men ingen kvalme. Er veldig tidlig i løpet selv daBlir du og kvalm av å gå på do?
Whææææ kanskje en alienJeg er så trøtt! Fikk unna leveransene jeg har strevd med i sted, og da ble jeg akutt trøtt. Henger her for å holde meg våken på vei til henting i barnehagen. Ikke spesielt kvalm nå, men magen kjennes og bare sprenger seg utover. Det ER noe inni der!
Som humøret svinger. Så glad og nesten rørt over at adapterene jeg har kjøpt for å få Trofastboksene til å sitte på Tripp Trapp stolen fungerer
Whææææ kanskje en alien
Ja, sånn jeg har hatt det i dag og. Kanskje det er forandringer på gangFlere som kjenner at livmoren er der? Vet ikke hvordan forklare det. Men for hvert steg jeg tar så er det akkurat som om jeg får støt i livmoren. Kjenner virkelig at den er der. Er ikke smertefullt, bare ubehagelig. Stikker og strekker mye og. Tar dette som gode tegn. Legen sa jeg skulle ha lav terskel for å ringe legevakt ved smerter i magen, men det er liksom ikke det heller.
Jeg drømte at den hadde kommet helt opp til navlen allerede Hadde ikke gjort noe å spole frem ukene…Flere som kjenner at livmoren er der? Vet ikke hvordan forklare det. Men for hvert steg jeg tar så er det akkurat som om jeg får støt i livmoren. Kjenner virkelig at den er der. Er ikke smertefullt, bare ubehagelig. Stikker og strekker mye og. Tar dette som gode tegn. Legen sa jeg skulle ha lav terskel for å ringe legevakt ved smerter i magen, men det er liksom ikke det heller.
Det hadde vært digg Føler at magen vokser.. men er nok luft Kan ikke kjenne livmoren enda. Og tro meg... Kjenner etter hver dag Mener jeg kjente den i uke 10 med nummer 3.. men det er jo 13 år siden Da kjente jeg bevegelse i uke 12 og. Gøy om det skjer igjenJeg drømte at den hadde kommet helt opp til navlen allerede Hadde ikke gjort noe å spole frem ukene…
Ja, kjenner etter hver dag jeg og, liggende når jeg må tisse for da kommer den jo litt oppDet hadde vært digg Føler at magen vokser.. men er nok luft Kan ikke kjenne livmoren enda. Og tro meg... Kjenner etter hver dag Mener jeg kjente den i uke 10 med nummer 3.. men det er jo 13 år siden Da kjente jeg bevegelse i uke 12 og. Gøy om det skjer igjen