Tusen takkGratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
Er første ja Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
Er første ja 
ALT lukter sterkere og vondere! Fysj!Begynte å gråte av den siste....Kvalme av og på
Murringer/tyngdefølelse i magen
Ekstra god luktesans
Hodepine av og på
Trøtthet
Skal lite til før jeg får vondt i ryggen
Og emosjonell!! Skal vanligvis MYE til at jeg gråter, nå kommer det tårer i øyekroken av ett eller annet nesten hver dag. I går så jeg små kyllinger bli klekket i en inkubator og ble på gråten av at de ikke hadde mamma’n sin der.
5+1 i dag

Hvert fall lov å håpe!Oooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskapNoen fler som allerede nå er plaget med leggkramper/smerter?Får sånne knip/krampesmerter til og fra, oftest på kvelden
![]()

Håper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter detOooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskap![]()
Kom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg
Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fallJa jeg skal ikke klage mye egentlig. Trøttheten har slått inn de siste dagene da, la meg 2030 i går, da holdt jeg på å sovne på sofaenHåper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter detKom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg
Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fall
nå har jeg en på 10 mnd som tar mye, men dette var en annen type trøtthet