Tusen takk ja fant det ut idag ja. En kollega fikk mistanke da jeg kastet opp på jobb, så da var det bare å dra hjem og teste Er første jaGratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ja fant det ut idag ja. En kollega fikk mistanke da jeg kastet opp på jobb, så da var det bare å dra hjem og teste Er første jaGratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
Begynte å gråte av den siste....Kvalme av og på
Murringer/tyngdefølelse i magen
Ekstra god luktesans
Hodepine av og på
Trøtthet
Skal lite til før jeg får vondt i ryggen
Og emosjonell!! Skal vanligvis MYE til at jeg gråter, nå kommer det tårer i øyekroken av ett eller annet nesten hver dag. I går så jeg små kyllinger bli klekket i en inkubator og ble på gråten av at de ikke hadde mamma’n sin der.
5+1 i dag
Oooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskapNoen fler som allerede nå er plaget med leggkramper/smerter? Får sånne knip/krampesmerter til og fra, oftest på kvelden
Håper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter det Kom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fallOooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskap
Ja jeg skal ikke klage mye egentlig. Trøttheten har slått inn de siste dagene da, la meg 2030 i går, da holdt jeg på å sovne på sofaen nå har jeg en på 10 mnd som tar mye, men dette var en annen type trøtthetHåper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter det Kom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fall