Symptomtråden

Gratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
Tusen takk :) ja fant det ut idag ja. En kollega fikk mistanke da jeg kastet opp på jobb, så da var det bare å dra hjem og teste:angelic: Er første ja :-)
 
Ømhet i høyre side(den siden eggløsningen var på denne måneden), føler meg varmere, tørrere lepper og følelsen av fyldigere bryster :) Forrige graviditet som endte i MA hadde jeg mer symptomer enn det jeg har hatt til nå, så hadde egentlig ikke troen på at jeg ville se noe på gtest, men enn så lenge så er det noe veeeeldig svakt noe på gtest. Kanskje det er positivt at jeg kjenner på færre symptomer denne gangen:smiley-ashamed004
 
Murringer og litt strekkfølelse i dag. Følelsen av at mens kommer på en måte. Men det har jeg hatt ved tidligere graviditeter også. Fyldigere og småømme bryst. Noen stikk nedover innimellom. Halsbrann og uggen litt til og fra. Trøttere enn vanlig, og sterkere luktesans.
 
Jadda - da var luktesansen aktivert! Nå lukter hele huset søppel :hilarious:
 
Jeg har bestandig litt murringer, men nå har trøttheten tatt meg og jeg får den ekle metallsmaken i munnen noen ganger. Og jeg har fått jobb som sporhund på nytt :depressed: ALT lukter sterkere og vondere! Fysj!
(Heldigvis ikke kvalm enda)
 
Kvalme av og på
Murringer/tyngdefølelse i magen
Ekstra god luktesans
Hodepine av og på
Trøtthet
Skal lite til før jeg får vondt i ryggen
Og emosjonell!! Skal vanligvis MYE til at jeg gråter, nå kommer det tårer i øyekroken av ett eller annet nesten hver dag. I går så jeg små kyllinger bli klekket i en inkubator og ble på gråten av at de ikke hadde mamma’n sin der.
5+1 i dag
 
Kvalme av og på
Murringer/tyngdefølelse i magen
Ekstra god luktesans
Hodepine av og på
Trøtthet
Skal lite til før jeg får vondt i ryggen
Og emosjonell!! Skal vanligvis MYE til at jeg gråter, nå kommer det tårer i øyekroken av ett eller annet nesten hver dag. I går så jeg små kyllinger bli klekket i en inkubator og ble på gråten av at de ikke hadde mamma’n sin der.
5+1 i dag
Begynte å gråte av den siste....:chicken::crybaby2
 
Magen min er altså så svær… og av og til hvis jeg sitter på huk har jeg nesten en følelse av at noe tar plass nedi bekkenet. Kjemperart faktisk.
 
3+4 i dag :happy:
Jeg er sååå trøtt og sulten! Akkurat som med førstemann, hihi. Masse murringer og strekkesmerter ved livmoren også, og faktisk ganske mye hodepine. Det hadde jeg ikke forrige gang. Så håper kanskje hodepinen tar plassen til kvalmen denne gangen. :smiley-angelic001:laughing002 Hvert fall lov å håpe!
 
Noen fler som allerede nå er plaget med leggkramper/smerter? :hungover: Får sånne knip/krampesmerter til og fra, oftest på kvelden:banghead:
 
Noen fler som allerede nå er plaget med leggkramper/smerter? :hungover: Får sånne knip/krampesmerter til og fra, oftest på kvelden:banghead:
Oooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskap :banghead:
 
Uff dette skal bli noen harde uker fremover‍
Her er det kvalme, sult, humørsvingninger, ømme pupper, vonde legger, konstante murringer og TRØTTHET, sistnevnte er det som tar knekken på meg om dagen
Det er mitt første svangerskap så dette er så nytt for meg.
Jeg får noen ganger veldig kraftige murringer, som skikkelig mensensmerter. Er det normalt?
 
Oooh jeg fikk leggkramper i går kveld faktisk! Håper ikke det blir vanlig, hadde det endel i slutten av forrige svangerskap :banghead:
Håper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter det :bag: Kom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg:depressed: Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fall
 
Håper ikke jeg heller, men har vart en liten stund alt, så frykter det :bag: Kom ikke før godt ut i svangerskapet de to forrige gangene mener jeg:depressed: Men må vel alltid være noe! Foreløpig slippet helt unna kvalme i alle fall
Ja jeg skal ikke klage mye egentlig. Trøttheten har slått inn de siste dagene da, la meg 2030 i går, da holdt jeg på å sovne på sofaen :hilarious: nå har jeg en på 10 mnd som tar mye, men dette var en annen type trøtthet:shy:
 
Forløpig en isende følelse i livmoren, ømme bryst og litt trøtt. Kjente faktisk også leggkramper i går, var som om jeg hadde en skikkelig løpeøkt dagen før (hvilket jeg absolutt ikke hadde) :laughing001 Men er fremdeles tidlig enda,uke 3+5 i dag.
 
4+2 idag. Har hatt endel mensmurringer siste 3 dagene, men det er noe i korsryggen som ikke føles bra. Verst når jeg ligger. Noen andre som har det sånn? Redd det betyr at det ikke går bra denne gangen..
 
Back
Topp