Symptomtråden

Murringer asså.. bekymra når de ikke er der, og bekymra når de kommer. Kjenne jo stadig ut som mens som kommer.. og det liker jeg ikke.. kan vi ikke bare passere uke 12 snart
Så enig! Har ingen symptomer utenom mens-murring, håper de neste 8 ukene går fort
 
Sov i tre timer på sofaen i dag. Kvalm fra jeg våknet og fortsatt kvalm nå. Er klar for å legge meg for kvelden nå, og klokken er bare 19.
 
5+1, Jeg har mye mindre murringer denne gangen enn med de to første barna. Kanskje livmor er ferdig utvida?:laughing005 ellers er det kvalme av og på, ømme bryster og høy puls som er det jeg kjenner på nå. Sitter rolig i sofaen med over 90 i pulso_O
 
Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. :smiley-ashamed004 Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine?:happy8 Noen som vet om det kan være et symptom?
 
Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. :smiley-ashamed004 Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine?:happy8 Noen som vet om det kan være et symptom?
Jeg slet en del med hodepine frem til uke 11 forrige gang, så jeg tror absolutt det kan være et symptom o_OJeg hadde hodepine 4 ganger i slutten av forrige uke og det var en av grunnen til at jeg trodde jeg var gravid, fordi jeg har ALDRI hodepine. :hilarious:
 
Jeg slet en del med hodepine frem til uke 11 forrige gang, så jeg tror absolutt det kan være et symptom o_OJeg hadde hodepine 4 ganger i slutten av forrige uke og det var en av grunnen til at jeg trodde jeg var gravid, fordi jeg har ALDRI hodepine. :hilarious:
Oi, ja da er det kanskje det som er årsakene. Er en merkelig hodepine som kommer og går hele dagen lang. Veldig uvanlig for meg å ha vondt i hode også, så tenker jo automatisk at det må være et symptom siden det dukket opp rett rundt positiv test. :dance008 Men tar mye heller den, enn kvalmen. Så håper kanskje jeg slippe den denne gangen.:laughing002:laughing002:laughing002 Selv om det sikkert er mye å be om! :smiley-ashamed004
 
Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. :smiley-ashamed004 Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine?:happy8 Noen som vet om det kan være et symptom?
Samme her, har hatt mye hodepine og migrene tidligere svangerskap :confused:
 
4+2 idag. Har hatt endel mensmurringer siste 3 dagene, men det er noe i korsryggen som ikke føles bra. Verst når jeg ligger. Noen andre som har det sånn? Redd det betyr at det ikke går bra denne gangen..
Ja jeg fikk murringer i korsryggen før jeg testet positivt 3+2, og har det fortsatt. (Jeg er nå 5+2 og tenker ikke at det er et dårlig tegn) :Heartred :happy:
 
Flere som har kjent på svimmelhet? I dag er jeg mye svimmel, har ikke vært det i graviditet før så usikker på om det er et symptom eller ikke :dead:
Eller lite symptomer, kjenner litt murring og litt stikkinger i brystene :)
 
Trøttheten har tatt meg fullstendig! 5+4 i dag. La meg kl.20 i går, sov til kl.07 i dag. La meg kl.10 igjen, og sov til kl.14, da måtte jeg bare tvinge megselv opp. Føles som kroppen er helt i koma.
 
Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. :smiley-ashamed004 Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine?:happy8 Noen som vet om det kan være et symptom?
Ja, det er absolutt er symptom! Jeg hadde det med første, og har det igjen nå. Av og til hjelper det ikke med Paracet heller.
 
Trøttheten har tatt meg fullstendig! 5+4 i dag. La meg kl.20 i går, sov til kl.07 i dag. La meg kl.10 igjen, og sov til kl.14, da måtte jeg bare tvinge megselv opp. Føles som kroppen er helt i koma.
Jeg også har sovet ett par timer på sofaen nå! Har ikke gjort det på evigheter, og kjenner meg trøtt enda!
 
Ja, det er absolutt er symptom! Jeg hadde det med første, og har det igjen nå. Av og til hjelper det ikke med Paracet heller.
Ja, da må det være! :happy: Egentlig bare glad for å kjenne noe så tidlig. :smiley-angelic001
 
De siste to årene har jeg vært sykt mye uggen, sliten, mye hodepine og følt at noe er off. Derfor har jeg syntes at det er vanskelig å skille symptomer på hva som er gravid og ikke - som dette med utmattelse, hodepine, pregnancybrain/hjerneteppe osv.. og så slo det meg i dag, jeg har nesten ikke spist sjokolade i det hele tatt på snart to uker fordi jeg ikke har lyst på - og det kommer fra ei som kunne spist 1/2 plate om dagen før svangerskap. Spiser dog mye usunn mat da, men godis og sjokolade har jeg bare stoppet med sånn uten å ha tenkt noe over det, FORDI DET ER DET SISTE JEG VIL HA..! Og det er jo ikke det verste å slutte med :woot: :cool:
 
Back
Topp