Murringer asså.. bekymra når de ikke er der, og bekymra når de kommer. Kjenne jo stadig ut som mens som kommer.. og det liker jeg ikke.. kan vi ikke bare passere uke 12 snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enig! Har ingen symptomer utenom mens-murring, håper de neste 8 ukene går fortMurringer asså.. bekymra når de ikke er der, og bekymra når de kommer. Kjenne jo stadig ut som mens som kommer.. og det liker jeg ikke.. kan vi ikke bare passere uke 12 snart
Jeg slet en del med hodepine frem til uke 11 forrige gang, så jeg tror absolutt det kan være et symptom Jeg hadde hodepine 4 ganger i slutten av forrige uke og det var en av grunnen til at jeg trodde jeg var gravid, fordi jeg har ALDRI hodepine.Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine? Noen som vet om det kan være et symptom?
Oi, ja da er det kanskje det som er årsakene. Er en merkelig hodepine som kommer og går hele dagen lang. Veldig uvanlig for meg å ha vondt i hode også, så tenker jo automatisk at det må være et symptom siden det dukket opp rett rundt positiv test. Men tar mye heller den, enn kvalmen. Så håper kanskje jeg slippe den denne gangen. Selv om det sikkert er mye å be om!Jeg slet en del med hodepine frem til uke 11 forrige gang, så jeg tror absolutt det kan være et symptom Jeg hadde hodepine 4 ganger i slutten av forrige uke og det var en av grunnen til at jeg trodde jeg var gravid, fordi jeg har ALDRI hodepine.
Samme her, har hatt mye hodepine og migrene tidligere svangerskapJeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine? Noen som vet om det kan være et symptom?
Var hatt de av og på hele veien og er 13+3 idagMurringer asså.. bekymra når de ikke er der, og bekymra når de kommer. Kjenne jo stadig ut som mens som kommer.. og det liker jeg ikke.. kan vi ikke bare passere uke 12 snart
Ja jeg fikk murringer i korsryggen før jeg testet positivt 3+2, og har det fortsatt. (Jeg er nå 5+2 og tenker ikke at det er et dårlig tegn)4+2 idag. Har hatt endel mensmurringer siste 3 dagene, men det er noe i korsryggen som ikke føles bra. Verst når jeg ligger. Noen andre som har det sånn? Redd det betyr at det ikke går bra denne gangen..
Æsj! Så kjedelig! Da høres det hvert fall ut til å være et vanlig symptom.Samme her, har hatt mye hodepine og migrene tidligere svangerskap
Ja, det er absolutt er symptom! Jeg hadde det med første, og har det igjen nå. Av og til hjelper det ikke med Paracet heller.Jeg er bare 3+6 uker gravid, men har i 5 av de siste 6 dagene hatt hodepine. Pleier ikke ha mye hodepine egentlig, og om jeg får det går det som regel over etter en natt søvn. Hadde ikke noe hodepine med førstemann, så aner ikke om det er et symptom? Er det flere der ute med hodepine? Noen som vet om det kan være et symptom?
Jeg også har sovet ett par timer på sofaen nå! Har ikke gjort det på evigheter, og kjenner meg trøtt enda!Trøttheten har tatt meg fullstendig! 5+4 i dag. La meg kl.20 i går, sov til kl.07 i dag. La meg kl.10 igjen, og sov til kl.14, da måtte jeg bare tvinge megselv opp. Føles som kroppen er helt i koma.
Ja, da må det være! Egentlig bare glad for å kjenne noe så tidlig.Ja, det er absolutt er symptom! Jeg hadde det med første, og har det igjen nå. Av og til hjelper det ikke med Paracet heller.
Jeg er glad jeg ikke er min partner oppi dette, for å si det sånn..Flere som er helt Hormonella de Vil?