Symptomtråden

Kunne ikke kalle det et symptom før nå.. de siste 4-5 nettene på rad har jeg våkna av meg selv mellom 5-9 om morgenen.
Noe som er HELT ulikt meg :schocked028

Vært lys våken.. gjør kroppen seg klar for mindre søvn det neste året eller to mon tro? :angel4:smiley-ashamed005:smiley-bounce022
Sånn har det vært hos meg også! Pleier aldri å våkne på natta og sover vanligvis veldig godt. Men nååå våkner jeg 2-3 ganger mellom 02-06 hver natt:schocked028 Så noe er det:smiley-ashamed005
 
Noen som har verking i korsryggen mot høyre side? 4+1 i dag og liker det ikke.
Ellers har det strekt seg godt i livmoren de siste dagen. Øm hele nedre mage.
 
Noen som har verking i korsryggen mot høyre side? 4+1 i dag og liker det ikke.
Ellers har det strekt seg godt i livmoren de siste dagen. Øm hele nedre mage.
Strekker godt i livmoren her også :happy: Så rart, er det bare på ene siden?

Et nytt symptom her de siste dagene er en slags metallsmak/tørrhet i munnen, veldig merkelig følelse
 
Strekker godt i livmoren her også :happy: Så rart, er det bare på ene siden?

Et nytt symptom her de siste dagene er en slags metallsmak/tørrhet i munnen, veldig merkelig følelse
Er for det meste på høyre siden ja, kjennes litt støl ut/murrete. Har også litt stikninger/murring på høyre side foran. Får satse på at det kun er ligamentsmerter siden det kun er litt over 1 år siden fødsel
 
Strekk-o-rama i livmoren nå om dagen, altså! Skulle reise meg fort opp og vred litt på kroppen samtidig - AU! :D
 
Stresser over lite symptomer...Sammenligner med tidligere hvor jeg har hatt mye symptomer før pos test. Kun litt tissetrengt og litt murringer/mensfølelse. Skal ta digital imorgen så håper på at det roer meg litt ned. Har helt glemt ut hvor grusom denne første tiden er:blackeye:
 
Er for det meste på høyre siden ja, kjennes litt støl ut/murrete. Har også litt stikninger/murring på høyre side foran. Får satse på at det kun er ligamentsmerter siden det kun er litt over 1 år siden fødsel
Det kan godt være det ja... Jeg har en del ligamentsmerter fortsatt ( litt over 1 år siden fødsel her og), men hos meg er det tosidig. Så lenge du ikke blør eller det er vedvarende smerter over lenger tid så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for :Heartred
 
Jeg er konstant kvalm allerede og sliter med å få i meg mat 4 + 0, så kjenner jeg ser litt dystert på de neste ukene. Jeg pleier å ha hyperemesis og det ser ut til at det begynner så smått allerede :sorry:

MEN gleden over å være gravid er helt enorm og tromfer selvfølgelig langt over dårlig form. Jeg tar alt, bare dette blir en liten baby ❤️
 
Last edited:
Var veldig uvel forrige uke, men nå er det ikke noe.. Hadde få symptomer annet enn vondt i puppene og trøtt sist (endte med SA).
 
- Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg er litt for mett :happy8
- Såre bryst
- Murringer, men har gitt seg i dag
 
Planen denne runden var egentlig å berre sjekke symptomer og ikkje teste før eg var heilt sikker på at eg var gravid. Men, så skulle eg starte blodfortynnende ved første positive test, så blei litt stressa av det.
Men, tegn som har vært typisk gravid tegn som eg har hatt nå er:
4-5dpo - løs mage og mykje luft!
6-7dpo - murring i korsrygg av og på
7-8 dpo - snev av forsterka luktesans innimellom.
8dpo - stikk i livmortapp/nederst i livmor/øverst i skjede. Typisk slikke strikkepinnestikk mange komme til å klage over i klagetråden i lang tid framover :hilarious:
Og med dei stikka var eg 90% sikker på at eg var gravid når eg testa idag 9dpo (ifølge FF). Hatt relativt sterk luktesans idag, og murringa er konstant!
 
Stresser over lite symptomer...Sammenligner med tidligere hvor jeg har hatt mye symptomer før pos test. Kun litt tissetrengt og litt murringer/mensfølelse. Skal ta digital imorgen så håper på at det roer meg litt ned. Har helt glemt ut hvor grusom denne første tiden er:blackeye:
Som jeg skulle skrevet det selv, denne starten av svangerskap er ikke lik de andre, føler meg ikke dårlig
 
Jeg er konstant kvalm allerede og sliter med å få i meg mat 4 + 0, så kjenner jeg ser litt dystert på de neste ukene. Jeg pleier å ha hyperemesis og det ser ut til at det begynner så smått allerede :sorry:

MEN gleden over å være gravid er helt enorm og tromfer selvfølgelig langt over dårlig form. Jeg tar alt, bare dette blir en liten baby ❤️
Ånei. Jeg har også 2 HG svangerskap bak meg så kjenner godt den!

Er også uggen og kvalm av og på hele dagen. Ingen oppkast eller brekninger enda. Men det hjelper å knaske på noe omtrent konstant! Aldri bli sulten rett og slett.
Og selv om jeg er kvalm så tvinger jeg i meg litt mat.. spiser aldeles ikke mye. Men babyen får det den trenger uansett :Heartred

Uke 7 begynte det for fullt med andremann.. jeg venter i spenning men håper det blir annerledes denne gang!! :love017
 
Ånei. Jeg har også 2 HG svangerskap bak meg så kjenner godt den!

Er også uggen og kvalm av og på hele dagen. Ingen oppkast eller brekninger enda. Men det hjelper å knaske på noe omtrent konstant! Aldri bli sulten rett og slett.
Og selv om jeg er kvalm så tvinger jeg i meg litt mat.. spiser aldeles ikke mye. Men babyen får det den trenger uansett :Heartred

Uke 7 begynte det for fullt med andremann.. jeg venter i spenning men håper det blir annerledes denne gang!! :love017

❤️ Godt å ha noen her inne man kan snakke med da, for det er veldig tøft.

Kjenner meg veldig igjen, jeg og småspiser hele tiden for jeg blir veldig kvalm når jeg er sulten.
Av erfaring går det en stund med den typen kvalme også begynner jeg bare å kaste opp det jeg spiser og da er man jo inne i den onde sirkelen.. :sorry:
Sist gang kastet jeg opp første gang 4 + 2 allerede og fra da var det gjerne flere ganger om dagen.

Har allerede litt brekninger, spesielt på morgenen før jeg får i meg mat. Føler meg ellers skikkelig fyllesyk og er litt småsvimmel og ør.

Vi får bare krysse fingrene for at det blir bedre for oss begge nå, hvis ikke skal vi nok takle det og:love7
 
❤️ Godt å ha noen her inne man kan snakke med da, for det er veldig tøft.

Kjenner meg veldig igjen, jeg og småspiser hele tiden for jeg blir veldig kvalm når jeg er sulten.
Av erfaring går det en stund med den typen kvalme også begynner jeg bare å kaste opp det jeg spiser og da er man jo inne i den onde sirkelen.. :sorry:
Sist gang kastet jeg opp første gang 4 + 2 allerede og fra da var det gjerne flere ganger om dagen.

Har allerede litt brekninger, spesielt på morgenen før jeg får i meg mat. Føler meg ellers skikkelig fyllesyk og er litt småsvimmel og ør.

Vi får bare krysse fingrene for at det blir bedre for oss begge nå, hvis ikke skal vi nok takle det og:love7
Stakkars. Hører ut som du har det litt verre enn meg foreløpig. Drikker du mye vann? Hos meg hjelper sprudlevann med smak veldig, iskaldt. Og jeg har saltstenger på nattbordet som jeg knasker i meg før jeg står opp.
Mens jeg ennå ligger!
Rører jeg på meg før det så ulmer det opp med en gang.. fordelen med å ha gått gjennom dette 2 ganger før er at man kjenner tegnene og klarer å kontrollere det mer! Så håpe jeg bare det varer.

Alt jeg ønsker er å kunne jobbe fullt ett helt svangerskap :Heartred
 
Som jeg skulle skrevet det selv, denne starten av svangerskap er ikke lik de andre, føler meg ikke dårlig
Vi burde jo være glad for å ikke være dårlig enda.. :angelic: Men når det kun er slik man kjenner på kroppen at man er gravid så har man jo lyst å være dårlig også...:angelic:
 
Vi burde jo være glad for å ikke være dårlig enda.. :angelic: Men når det kun er slik man kjenner på kroppen at man er gravid så har man jo lyst å være dårlig også...:angelic:
Sant! Jeg kjenner nok noen svake symptomer, men vet så godt at med to svangerskap der jeg har vært dårlig, at det pskal bli så mye verre. Men er dessverre 100 % sikker på at gravidsymptomene har vært sterke de to første gangene, kom allerede dpo 6-8 sist
 
Våknet i natt plutselig av at jeg kastet opp, ikke av følelsen av at oi nå må jeg kaste opp men av at det allerede var på vei opp. Spesielt... :laughing021håper ikke det fortsetter... Føler meg også typ fyllesyk, småsvimmel og veldig tom for energi
 
Back
Topp