Symptomtråden

I dag kom første bølge av svimmelhet, typisk sånn blodtrykk som ikke henger med da jeg stod opp av sengen. Det er roligere nå enn så lenge enn forrige gang, men så har jeg (forhåpentlig) ikke tvillinger nå...
 
I dag kom første bølge av svimmelhet, typisk sånn blodtrykk som ikke henger med da jeg stod opp av sengen. Det er roligere nå enn så lenge enn forrige gang, men så har jeg (forhåpentlig) ikke tvillinger nå...
Omg! Same. Husker det fra de to første også. Hjelper nok heller ikke at jeg ikke får i meg normal mat..

Svimlet så fælt i dusjen at jeg måtte gå ut med sjampo i håret og åpne døra for å få luft.

Savnet ikke det symptomet. Må gå til innkjøp av en stol i dusjen tror jeg :dead:
 
Omg! Same. Husker det fra de to første også. Hjelper nok heller ikke at jeg ikke får i meg normal mat..

Svimlet så fælt i dusjen at jeg måtte gå ut med sjampo i håret og åpne døra for å få luft.

Savnet ikke det symptomet. Må gå til innkjøp av en stol i dusjen tror jeg :dead:
Dusjkrakk er obligatorisk! Dvs jeg endte vel med å gi opp å stå og bare satt på gulvet sist gang. Man blir trøtt også :p
 
Ja! Mer utflod definitivt, men min er ganske klar, tror litt gulaktig er normalt også.

Men jeg har fått en veldig merkelig følelse i lysken, antar at det er ligamentene som strekkes men er lissom så tydelig, også føles det sånn tungt, som om buken fylles med væske lissom. Kjenner det på begge sider men mest på høyre, når man googler blir man jo skremt med svangerskap utenfor livmoren osv...

Noen flere som har lignende følelser helt nedi lysken/nedre del av magen?
 
Ja! Mer utflod definitivt, men min er ganske klar, tror litt gulaktig er normalt også.

Men jeg har fått en veldig merkelig følelse i lysken, antar at det er ligamentene som strekkes men er lissom så tydelig, også føles det sånn tungt, som om buken fylles med væske lissom. Kjenner det på begge sider men mest på høyre, når man googler blir man jo skremt med svangerskap utenfor livmoren osv...

Noen flere som har lignende følelser helt nedi lysken/nedre del av magen?
Jeg har det helt likt! Spesielt når jeg ligger litt på siden.. men hadde det sist også. Er bare ligamentene som du sier :love017
 
I dag er svimmelheten definitivt på plass. Mest i form av blodtrykksfall når jeg reiser meg, så enn så lenge går det greit... To dager senere enn forrige gang, 4+4.
 
Syyykt trøtt om dagen, har hatt 2 dupper i dag og snart klar for senga :hilarious:
Ellers så har jeg bare av og på smerter i bekkenet. Men alt annet av symptomer er borte. Forvirrende og stressende:bag: på mange måter er jeg glad kvalmen ikke har kommet enda, men alle syptomer er positivt er det både jeg og gubben tenker:hilarious:satser på at alt er som det skal selv om det er skiftende symptomer.
 
Kunne ikke kalle det et symptom før nå.. de siste 4-5 nettene på rad har jeg våkna av meg selv mellom 5-9 om morgenen.
Noe som er HELT ulikt meg :schocked028

Vært lys våken.. gjør kroppen seg klar for mindre søvn det neste året eller to mon tro? :angel4:smiley-ashamed005:smiley-bounce022
 
Syyykt trøtt om dagen, har hatt 2 dupper i dag og snart klar for senga :hilarious:
Ellers så har jeg bare av og på smerter i bekkenet. Men alt annet av symptomer er borte. Forvirrende og stressende:bag: på mange måter er jeg glad kvalmen ikke har kommet enda, men alle syptomer er positivt er det både jeg og gubben tenker:hilarious:satser på at alt er som det skal selv om det er skiftende symptomer.
Symptomer som kommer og går her også, i tillegg til prøver som har stagnert, men i dag kom plutselig en ny topp på prøvene, så alt er nok i orden forhåpentligvis. Godt å lese at vi er flere hvor symptomene kommer og går, tror det er normalt! :Heartred
 
Symptomer som kommer og går her også, i tillegg til prøver som har stagnert, men i dag kom plutselig en ny topp på prøvene, så alt er nok i orden forhåpentligvis. Godt å lese at vi er flere hvor symptomene kommer og går, tror det er normalt! :Heartred
Har og hatt tester som har stangert dem siste dagene. Skaper bekymring, men det er utenfor min kontroll. Så alt jeg tenker på er at så lenge jeg ikke blør så er det «all good» :bag:
 
Har og hatt tester som har stangert dem siste dagene. Skaper bekymring, men det er utenfor min kontroll. Så alt jeg tenker på er at så lenge jeg ikke blør så er det «all good» :bag:
Sant... Vurderte nesten å slutte å teste for ble mer bekymring som du sier. Men ja, så lenge vi ikke blør så får vi se sånn på det ja ;) all good! :happy::love7
 
Sant... Vurderte nesten å slutte å teste for ble mer bekymring som du sier. Men ja, så lenge vi ikke blør så får vi se sånn på det ja ;) all good! :happy::love7
Kjenner meg igjen. Jeg tør ikke teste mer med strips. Testet frem til 4+0. Men tenker jeg skal kjøpe en 2pk digital. Forventer å se 2-3 i morgen og 3+ uka etter. Det blir litt tydeligere enn å tolke stripsene. Mange bekymringer!
 
I dag er første dagen jeg virkelig har kjent på at jeg er gravid. Sov til klokka 10, og har ingen peiling på når mann og barn stod opp. Dette til tross for at hele familien endte opp i samme seng i løpet av natta. Hvordan i huleste jeg har greid å sove meg igjennom natta med å dele dobbeltsenga med 3 andre skjønner jeg ikke. Har også følt meg uggen i hele dag, fryser og estimerer at leggetiden min ikke blir stort senere enn barna på 3 år og 5 år.
 
Jeg har lagt meg inn på soverommet to ganger i dag. Alle de små lommene der jeg normalt sett hiver på en klesvask, tar ut av oppvaskmaskinen osv bruker jeg nå til å sette meg ned. Helt i ro. Hvis ikke det er et symptom så vet ikke jeg. Det jeg vil gjøre unna, må jeg få gjort før datteren min sover. Kl. 19 er jeg ferdig. Sofa resten av kvelden!
 
Back
Topp