Mer kvalm i dag! Ellers trøøøøøøøtt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg! Same. Husker det fra de to første også. Hjelper nok heller ikke at jeg ikke får i meg normal mat..I dag kom første bølge av svimmelhet, typisk sånn blodtrykk som ikke henger med da jeg stod opp av sengen. Det er roligere nå enn så lenge enn forrige gang, men så har jeg (forhåpentlig) ikke tvillinger nå...

Dusjkrakk er obligatorisk! Dvs jeg endte vel med å gi opp å stå og bare satt på gulvet sist gang. Man blir trøtt ogsåOmg! Same. Husker det fra de to første også. Hjelper nok heller ikke at jeg ikke får i meg normal mat..
Svimlet så fælt i dusjen at jeg måtte gå ut med sjampo i håret og åpne døra for å få luft.
Savnet ikke det symptomet. Må gå til innkjøp av en stol i dusjen tror jeg![]()
Jeg har det helt likt! Spesielt når jeg ligger litt på siden.. men hadde det sist også. Er bare ligamentene som du sierJa! Mer utflod definitivt, men min er ganske klar, tror litt gulaktig er normalt også.
Men jeg har fått en veldig merkelig følelse i lysken, antar at det er ligamentene som strekkes men er lissom så tydelig, også føles det sånn tungt, som om buken fylles med væske lissom. Kjenner det på begge sider men mest på høyre, når man googler blir man jo skremt med svangerskap utenfor livmoren osv...
Noen flere som har lignende følelser helt nedi lysken/nedre del av magen?

Jeg også gjør det! Blir paranoid, hahaHer også mer utflod! Går og sjekker trusa flere ganger om dagen i tilfelle det er blod!

på mange måter er jeg glad kvalmen ikke har kommet enda, men alle syptomer er positivt er det både jeg og gubben tenker
satser på at alt er som det skal selv om det er skiftende symptomer.Jeg også!Jeg også gjør det! Blir paranoid, haha![]()

Symptomer som kommer og går her også, i tillegg til prøver som har stagnert, men i dag kom plutselig en ny topp på prøvene, så alt er nok i orden forhåpentligvis. Godt å lese at vi er flere hvor symptomene kommer og går, tror det er normalt!Syyykt trøtt om dagen, har hatt 2 dupper i dag og snart klar for senga
Ellers så har jeg bare av og på smerter i bekkenet. Men alt annet av symptomer er borte. Forvirrende og stressendepå mange måter er jeg glad kvalmen ikke har kommet enda, men alle syptomer er positivt er det både jeg og gubben tenker
satser på at alt er som det skal selv om det er skiftende symptomer.

Har og hatt tester som har stangert dem siste dagene. Skaper bekymring, men det er utenfor min kontroll. Så alt jeg tenker på er at så lenge jeg ikke blør så er det «all good»Symptomer som kommer og går her også, i tillegg til prøver som har stagnert, men i dag kom plutselig en ny topp på prøvene, så alt er nok i orden forhåpentligvis. Godt å lese at vi er flere hvor symptomene kommer og går, tror det er normalt!![]()

Sant... Vurderte nesten å slutte å teste for ble mer bekymring som du sier. Men ja, så lenge vi ikke blør så får vi se sånn på det jaHar og hatt tester som har stangert dem siste dagene. Skaper bekymring, men det er utenfor min kontroll. Så alt jeg tenker på er at så lenge jeg ikke blør så er det «all good»![]()

Kjenner meg igjen. Jeg tør ikke teste mer med strips. Testet frem til 4+0. Men tenker jeg skal kjøpe en 2pk digital. Forventer å se 2-3 i morgen og 3+ uka etter. Det blir litt tydeligere enn å tolke stripsene. Mange bekymringer!Sant... Vurderte nesten å slutte å teste for ble mer bekymring som du sier. Men ja, så lenge vi ikke blør så får vi se sånn på det jaall good!
![]()