Symptomtråden

Jeg har aller mest kjent på at brystene mine er veldig ømme. Tok et bad i dag og da kjente jeg det nesten ikke, men da jeg reiste meg kom tyngdekraften og tok meg og jeg kjente det VELDIGlaughing6

Kjenner en del murringer i magen, og det har jeg gjort hele veien. Så lenge det ikke er kramper tenker at alt er fint!

Har vært en del trøtt på dagtid, men har en søvnlidelse fra før, så er som oftest alltid varierende grad av trøtt uansett… har og blitt forkjøla, men virker som om det heldigvis er på vei til å gi seg nå!
Immunforsvaret mitt er ikke verdens beste i utgangspunktet, så håper jeg ikke ender med å pådra meg alt for mye skito_O
Jeg prøvde febrilsk å få niplene under vann i badekaret i går siden det var vondt (!) at de var akkurat i vannskorpen, men de insisterte på å flyte opp :p
 
Jeg sover så syyykt dårlig! Er kjempetrøtt om kvelden, går og legger meg, men søvnen tar meg liksom ikke før det nærmer seg morgen og da må jeg opp å tisse hvert femte minutt. Flere som er frarøvet god nattesøvn? Kan ikke huske at jeg hadde det sånn med nummer 1 o_O
 
Hvor langt er dere på vei dere som har fått symptomer? Er 4+0 og har per nå ingen symptomer. Sist svangerskap hadde jeg heller ingen symptomer men i uke 7 ble det oppdaget at det ikke var noe utviklende foster. Redd det skjer igjen..
 
Stilig! Jeg kjenner ikke livmoren min tydelig enda, men det er tydelig at noe er i endring i alle fall. For forrige uke hadde jeg beviselig flat mage :p
Flat mage kan jeg langt fra skryte på meg :laughing025
Men overvekt og 3 fødte barn så kan ikke se for meg at det blir å skje de første 2-3 årene:angelic:
Men magen har endret form, mannen er enig i den heldigvis:angelic:
 
Uff. Stakkars deg. Ikke lett å gå og lure. Håper du får noen svar hos legen!
Jeg lurer egentlig ikke så mye mer nå.. Blødde mye og mørkt i går og krampene var over på et par timer. Veldig likt som de to andre gangene. Så jeg anser det som over. Dropper blodprøve i dag, det var jo mest for å kunne sammenligne med en blodprøve senere. Så tar jeg heller en på tirsdag om legen vil det. Orker ikke enda en tur på legekontoret på grunn av det her, kjenner jeg. Er hjemme fra jobb idag og prøver å bare ha en ok dag.
 
Veldig tissetrengt, blir fort sulten og litt murringer. Ellers er det lite av symptomer. Prøver å ikke stresse over det da kvalmen kom uke 7 sist...og det gleder jeg meg ikke til:blackeye:
 
Jeg sover så syyykt dårlig! Er kjempetrøtt om kvelden, går og legger meg, men søvnen tar meg liksom ikke før det nærmer seg morgen og da må jeg opp å tisse hvert femte minutt. Flere som er frarøvet god nattesøvn? Kan ikke huske at jeg hadde det sånn med nummer 1 o_O
Jeg har hatt det likt siden positiv test. Men i går sovna jeg i det jeg lukka øynene og sov som en stein til 7!
Endelig.. :dance008
 
Jeg lurer egentlig ikke så mye mer nå.. Blødde mye og mørkt i går og krampene var over på et par timer. Veldig likt som de to andre gangene. Så jeg anser det som over. Dropper blodprøve i dag, det var jo mest for å kunne sammenligne med en blodprøve senere. Så tar jeg heller en på tirsdag om legen vil det. Orker ikke enda en tur på legekontoret på grunn av det her, kjenner jeg. Er hjemme fra jobb idag og prøver å bare ha en ok dag.
Uff :(
Føler med deg ❤️
 
Slitt litt med magesmerter idag på 4+2. Håper så inderlig at dette går veien nå etter 2 aborter
 
Så ligger man her, dautrøtt, i senga, og får ikke sove :p
Når det begynner å bli noen timer siden middag, kommer jo også kvalmen snikende. Dette kan bli en lang natt, kjenner jeg! Kjekt at vi har slitsomme planer i morgen, da :dead:
Mulig gruppen trenger en klagetråd snart? Første trimester er ikke bare dans og roser, gitt ;)
 
Så ligger man her, dautrøtt, i senga, og får ikke sove :p
Når det begynner å bli noen timer siden middag, kommer jo også kvalmen snikende. Dette kan bli en lang natt, kjenner jeg! Kjekt at vi har slitsomme planer i morgen, da :dead:
Mulig gruppen trenger en klagetråd snart? Første trimester er ikke bare dans og roser, gitt ;)
Ja, lag en klagetråd!! :smiley-angry007 :laughing021 :Heartred

Jeg har laget brudesko, og burde sove nå. Men MÅTTE bare sjekke forumet først :angelic:
 
Jeg er så oppblåst i magen, hjelper ikke at jeg har fedme fra før av. I går tok mormoren min å klappa meg på magen å spurte om det ikke var noe i magen og jeg var gravid. Frekke frekke faen :mad: ikke førstegang hun kommer med sånne kommentarer, men blir sint uansett.
 
Jeg lurer egentlig ikke så mye mer nå.. Blødde mye og mørkt i går og krampene var over på et par timer. Veldig likt som de to andre gangene. Så jeg anser det som over. Dropper blodprøve i dag, det var jo mest for å kunne sammenligne med en blodprøve senere. Så tar jeg heller en på tirsdag om legen vil det. Orker ikke enda en tur på legekontoret på grunn av det her, kjenner jeg. Er hjemme fra jobb idag og prøver å bare ha en ok dag.
Stor klem til deg. Håper navnet ditt dukker opp i et månedsforum veldig veldig snart :Heartred Jeg har også mistet før. Det er så skuffende og kjipt. Synes det høres lurt ut å ta seg en dag og to hjemme for å bare roe ned og ta vare på deg selv.
 
Jeg er så oppblåst i magen, hjelper ikke at jeg har fedme fra før av. I går tok mormoren min å klappa meg på magen å spurte om det ikke var noe i magen og jeg var gravid. Frekke frekke faen :mad: ikke førstegang hun kommer med sånne kommentarer, men blir sint uansett.
Vi må lage en tråd for frekke kommentarer! Jeg fikk en del av det forrige graviditet. Og jeg blir så overrasket over hva folk kan få seg til å si!
 
Vi må lage en tråd for frekke kommentarer! Jeg fikk en del av det forrige graviditet. Og jeg blir så overrasket over hva folk kan få seg til å si!
Enig, det må vi ha!! Shit altså, mormoren min eier ikke folkeskikk, jeg er fortsatt helt satt ut av den kommentaren
 
Stuptrøtt, sover dårlig, kvalm store deler av dagen, metallsmak i munnen, oppblåst, halsbrann, ømme bryster, svimmel hvis jeg reiser meg opp for fort og husker ikke mer fordi jeg er glemsk og sosete. Jeg tror jeg er gravid. :hilarious:
 
Stuptrøtt, sover dårlig, kvalm store deler av dagen, metallsmak i munnen, oppblåst, halsbrann, ømme bryster, svimmel hvis jeg reiser meg opp for fort og husker ikke mer fordi jeg er glemsk og sosete. Jeg tror jeg er gravid. :hilarious:
Signerer denne!

Spesielt trøtt i dag.
Ligger fortsatt i senga etter formiddagskosen med dad to be :laughing021
 
Hei!

Etter en svært ubehagelig situasjon sist svangerskap engster jeg meg mye. Jeg hadde positivt test og dro på privat ultralyd i uke 7 i håp om å se noe. Da oppdaget dem ingen foster til tross for at graviditetstesten var positivt.

Nå er den positiv igjen, men har foreløpig ingen spesielle symptomer. Har dere fått noen tidlige symptomer ? Erfaring med det jeg har opplevd tidligere? Når bør man ha noen få symtomer ?
 
Back
Topp