Symptomtråden

5+1 (sier babyverden i hvertfall)
Moderat kvalme døgnet rundt, med noen topper som kommer i bølger. Ganske såre pupper og veldig trøtt.
Testen var fin og klar i dag, så jeg tror lille har det bra for øyeblikket :happy: :Heartred

Skulle hjelpe moren min med å pusse opp i dag, og det var litt av et oppdrag. Klarte å holde ut og malte noen vegger.

Hvordan er helga deres så langt?
 
Hei!

Etter en svært ubehagelig situasjon sist svangerskap engster jeg meg mye. Jeg hadde positivt test og dro på privat ultralyd i uke 7 i håp om å se noe. Da oppdaget dem ingen foster til tross for at graviditetstesten var positivt.

Nå er den positiv igjen, men har foreløpig ingen spesielle symptomer. Har dere fått noen tidlige symptomer ? Erfaring med det jeg har opplevd tidligere? Når bør man ha noen få symtomer ?
Så trist opplevelse! Det suger! Ikke rart du er urolig. Veldig naturlig. Her er det (både dessverre og heldigvis) ingen fasit når det gjelder symptomer. Det er så individuelt! Men for meg har det vært en klar forskjell den gangen det ble baby og de to gangene det ikke har blitt (en MA og en kjemisk), men det vet jeg jo først nå som jeg har opplevd alle tre. Det er nok best å sammenligne dine egne erfaringer. Noen har nærmest ingen symptomer hele svangerskapet, andre helt sykt mange fra veldig tidlig. Jeg ville gått til privat ultralyd igjen hvis jeg var deg (jeg går selv i uke 6 og 9). Det er så godt å få det bekreftet.
 
Phu, jeg bekymrer meg sånn for at jeg foreløpig ikke er like dårlig form som samme tid i forrige svangerskap, men samtidig prøver jeg jo å sette pris på at jeg har det bedre. Prøver å fortelle meg selv at det var ekstra ille sist fordi jeg hadde tvillinger i starten, men samtidig blir jeg jo redd for at det er noe galt nå...
 
Phu, jeg bekymrer meg sånn for at jeg foreløpig ikke er like dårlig form som samme tid i forrige svangerskap, men samtidig prøver jeg jo å sette pris på at jeg har det bedre. Prøver å fortelle meg selv at det var ekstra ille sist fordi jeg hadde tvillinger i starten, men samtidig blir jeg jo redd for at det er noe galt nå...
Jeg har det helt likt!! Spesielt med HG i begge tidligere svangerskap.. de gangene jeg ikke har vært dårlig så har jeg mista :crybaby2

Er så bekymra for at vi får dårlige nyheter på tul neste uke..

Mannen prøver å trøste meg og si at jeg KAN ikke være mer gravid enn det jeg er :dontknow
Men jeg fikk ikke 3+ på 5+2 engang så det bekymret meg bare enda mer.

5+5 i dag og har stoppa å teste.. får bare vente de siste 3 dagene før tul!
 
Her har kvalme og oppkast meldt sin ankomst! Har vært kvalm i første trimester i mine tidligere svangeskap og, men har ikke vært av de som spyr mye. I dag har jeg kastet opp 5 ganger:grumpy: håper dette gir seg! Hardt og sitte på jobb med denne konstante kvalmen:meh:
 
Enig, det må vi ha!! Shit altså, mormoren min eier ikke folkeskikk, jeg er fortsatt helt satt ut av den kommentaren
Eg oppleve ofta at eldre folk berre mangler litt filter, ein får jo litt glød i starten av svangerskap, og kanskje hu merka det og hadde lyst at det skulle være ein baby der?❤ ikkje alltid dei meine det slemt, men du kjenne jo mormor di sjølv så :confused005
 
Her har kvalme og oppkast meldt sin ankomst! Har vært kvalm i første trimester i mine tidligere svangeskap og, men har ikke vært av de som spyr mye. I dag har jeg kastet opp 5 ganger:grumpy: håper dette gir seg! Hardt og sitte på jobb med denne konstante kvalmen:meh:
Oh no, så tidlig? Sikker på at det ikkje er omgangssyken? ❤ håper ikkje du får så alvorlig hg, det er virkelig ikkje å spøke med nei ❤
 
Oh no, så tidlig? Sikker på at det ikkje er omgangssyken? ❤ håper ikkje du får så alvorlig hg, det er virkelig ikkje å spøke med nei ❤
Kansje, har ikke hadd det slik i tidligere graviditeter iallefall. Men føler meg ikke spysjuk heller egentli, bare konstant uggen. Og oppkaste kommer ganske så akutt.
Hoff, nei. Da håper jeg heller på 2 dager med omgangsjuka altså!
 
Kansje, har ikke hadd det slik i tidligere graviditeter iallefall. Men føler meg ikke spysjuk heller egentli, bare konstant uggen. Og oppkaste kommer ganske så akutt.
Hoff, nei. Da håper jeg heller på 2 dager med omgangsjuka altså!
Off ja, enig! Blir spennende å se om testen din i morgen er mykje sterkere då, då slik akutt hg ofte er assosiert med hurtigstigande hCG!❤
 
Våknet av nedredel magesmerter i 4 tiden i dag, de har ikke gidd seg. Tenker spontanabort. Siden jeg går på progresteronstøtte ( lutinus) skal det vel en del før jeg starter å blø? Har alltid startet å blø dagene etter jeg har sluttet. Nå virker 27.juni når jeg har ultralyd lenge til.
 
Våknet av nedredel magesmerter i 4 tiden i dag, de har ikke gidd seg. Tenker spontanabort. Siden jeg går på progresteronstøtte ( lutinus) skal det vel en del før jeg starter å blø? Har alltid startet å blø dagene etter jeg har sluttet. Nå virker 27.juni når jeg har ultralyd lenge til.
Krysser fingrene for at det er falsk alarm!<3
 
Her er det symptomer i fleng!
1. Ømme bryst.
2. Tisser minst annenhver time, så her nytter det ikke å være utålmodig hva gjelder testing for å sjekke stigning :hilarious:
3. Trøtt! Sov to ganger på dagtid i går, og la meg kl 22.. bruker som regel å sitte oppe til over midnatt.
4. Ligamentsmerter!:hungover:
5. Murring i bekken og korsrygg.
6. Halsbrann.

Nå er jeg ca 4+4. Kan ikke huske at symptomene var såpass tydelige og mange, så tidlig med første barnet.
 
Phu, jeg bekymrer meg sånn for at jeg foreløpig ikke er like dårlig form som samme tid i forrige svangerskap, men samtidig prøver jeg jo å sette pris på at jeg har det bedre. Prøver å fortelle meg selv at det var ekstra ille sist fordi jeg hadde tvillinger i starten, men samtidig blir jeg jo redd for at det er noe galt nå...
Det høres veldig naturlig ut at det er heftigere med to små i begynnelsen. Snart er det UL. Det blir godt å se at alt er bra. Blir sprø her av at det svinger så veldig fra dag til dag. Husker det jo fra sist også, men jeg ville foretrekke å være i dårlig form hele tiden nå. :hilarious:
 
Jeg har det helt likt!! Spesielt med HG i begge tidligere svangerskap.. de gangene jeg ikke har vært dårlig så har jeg mista :crybaby2

Er så bekymra for at vi får dårlige nyheter på tul neste uke..

Mannen prøver å trøste meg og si at jeg KAN ikke være mer gravid enn det jeg er :dontknow
Men jeg fikk ikke 3+ på 5+2 engang så det bekymret meg bare enda mer.

5+5 i dag og har stoppa å teste.. får bare vente de siste 3 dagene før tul!
Det er så godt at det bare er noen dager igjen nå! Jeg forventer gode nyheter fra deg på tirsdag :Heartpink Koselig med en blindpassasjer i bryllupet, da!
 
Det er så godt at det bare er noen dager igjen nå! Jeg forventer gode nyheter fra deg på tirsdag :Heartpink Koselig med en blindpassasjer i bryllupet, da!
2 dager!! Om nervene er i høyspenn…. Ja! :dead: :dead:

Krysser alt jeg har for at vi får se et bankende hjerte :Heartred
 
Æsj, synes jeg har så lite symptomer! Litt antydning til uggen av og til, og det var det mer av rundt IKM, mener jeg, men nå har jeg jo kutta ut alt av kaffe, alkohol og hvetemel siden da, så kanskje kroppen trives litt bedre sånn generelt. Oppblåst er jeg, og synes jeg kjenner bekkenløsningssymptomer ved mye fysisk aktivitet og løft. Sist graviditet var det bare et par måneder siden jeg hadde slutta å amme, og nå er det jo over tre år siden, så kanskje kroppen er i bedre stand nå til tross for høyere alder. Jaja! Får bare vente og se :)
 
Kvalmen har vært til stede hele veien (2 uker), men i dag økte det kraftig. Allerede kastet opp. Puppene er sinnsykt ømme. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg har bare halvannen time undervisning i dag. Krysser fingre og tær for at jeg ikke kaster opp foran klassen min, for jeg nekter å ringe inn syk. Jeg skal holde ut.

Sender gode tanker til dere alle sammen :Heartred
 
Back
Topp