Symptomtråden

Flere som har fått uren hud? Har aldri vært plaget med det før, men nå er pannen full av små nupper.
Håret mitt er også helt platt og livløst, ikke glatt og skinnende som det var for noen uker siden :bag:
Føler meg skikkelig fresh :hilarious:
Huff ja.. masse nupper i hele panna og T-sonen! Og kviser på haka. Skikkelig sommerfresh og fin :dance008 :bored:
 
Mye strekkinger og stikkinger i livmor (ligamentsmerter?). Det er så mye av og til at det føles ut som det er mer enn normalt :wacky: :confused005 tunge og ømme pupper, og trøtt :sleep011 Ellers ikke noe jeg kjenner på.. Ikke kvalm til nå, og det bekymrer meg en smule. 7+0 i dag
 
Først de siste dagene har magen blitt skikkelig oppblåst og føler det er mye luft.. Sluppet billig unna hittil men kjenner jeg blir usikker på om det er kommet for å bli, trodde (håpet) symptomene skulle roe seg ned, ikke bli verre når jeg kom nærmere uke 12.. :bag:
 
Sååå treg i magen! Men virker som kvalmen og trøttheten begynner og slippe litt taket :)
 
Jeg har også begynt å kjenne på stikkinger, og er mindre uggen, tissetrengt og trøtt enn det jeg var tidligere i uken. Blir noe nervøs av at symptomene endrer seg allerede, men det er vel bare å venne seg til :hilarious:
 
Stuptrøtt, småkvalm, og en forholdsvis kraftig diaré...:rolleyes:
Er sååå lei av å måtte løpe på do hele tiden, og bare krysse fingrene for at jeg kommer frem i tide...:arghh:
 
Trøttheten har sluppet bittelitt her, og kvalmen kommer stort sett nå på kveldstid i stedet for hele døgnet. MEN, hvordan i all verden skal jeg få sove når leggene mine får de sjukeste krampene? Det er helt vilt, de siste 5 nettene har vært forferdelige. Opp hver 2. time for å tøye & strekke.. Noen tips?
 
Trøttheten har sluppet bittelitt her, og kvalmen kommer stort sett nå på kveldstid i stedet for hele døgnet. MEN, hvordan i all verden skal jeg få sove når leggene mine får de sjukeste krampene? Det er helt vilt, de siste 5 nettene har vært forferdelige. Opp hver 2. time for å tøye & strekke.. Noen tips?
Test ut reddiker i salaten :)
Jeg har slitt med restless legs i flere år og kramper i leggene ganske ofte de siste årene. Spesielt hvis jeg drakk rødvin! Har ikke hatt kramper i det hele tatt etter at jeg begynte å spise reddiker i salaten i fjor sommer. :D Fikk tipset av en gammel tante som fikk beskjed av legen at magnesium/reddiker hjelper mot krampe. Funker som bare det!

Jeg får ikke ta medisiner for restless legs nå pga svangerskap, men det har faktisk gått overraskende fint! Merket litt til restless legs sist uke, da smakte alt pyton og eneste som frista var carbonara, så ble lite reddiker med carbonara 4/7 dager da:hilarious:
 
Test ut reddiker i salaten :)
Jeg har slitt med restless legs i flere år og kramper i leggene ganske ofte de siste årene. Spesielt hvis jeg drakk rødvin! Har ikke hatt kramper i det hele tatt etter at jeg begynte å spise reddiker i salaten i fjor sommer. :D Fikk tipset av en gammel tante som fikk beskjed av legen at magnesium/reddiker hjelper mot krampe. Funker som bare det!

Jeg får ikke ta medisiner for restless legs nå pga svangerskap, men det har faktisk gått overraskende fint! Merket litt til restless legs sist uke, da smakte alt pyton og eneste som frista var carbonara, så ble lite reddiker med carbonara 4/7 dager da:hilarious:
Det må jeg prøve! Jeg tar allerede magnesium-piller OG smører leggene med magnesium-krem om kvelden, men i natt var jeg oppe hver eneste time fra midnatt til kl 4 med helt syke kramper.. Blir så fortvila at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre
 
Det må jeg prøve! Jeg tar allerede magnesium-piller OG smører leggene med magnesium-krem om kvelden, men i natt var jeg oppe hver eneste time fra midnatt til kl 4 med helt syke kramper.. Blir så fortvila at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre
Håper det funker like bra som for meg:D
 
Den trøttheten tar jo helt av :bored: Er seriøst helt slått ut store deler av dagen? Passe deilig at jeg er alene med lillemor i morgen og tirsdag:p
 
Flere som har gått opp «mye» tidlig? Jeg har gått opp 4 kg siden innsett - og er 9 uker på vei :eek: Og er kvalm nesten døgnet rundt, så spiser liksom ikke så store mengder heller. Skjønner at det er normalt å gå opp i vekt altså, jeg bare var ikke forberedt på å gjøre det alt nå:hilarious:
 
Svært lite aktiv på forum pga dårlig form. Mye av det samme som før: ømme bryster, trøtthet og kvalme. I dag måtte jeg dra hjem tidlig fra navnefest til tvillingguttene til barndomsvenninna mi, for jeg var så dårlig at jeg var helt skjelven. Spydde masse i bilen på veien hjem. I dag har vært en tung dag.
Men jeg prøver å tenke at dette er positive tegn og at jeg nå har ny ultralyd om 2 1/2 uke som jeg ser fram til. Håper at spira storkoser seg inno der, selv om det går på min bekostning :hilarious:
 
En av de roligste dagene i ferien til mini så langt nye pga været, men også en av dagene hvor kvalmen har vært på topp. Rart det er verre når det er roligere!
 
Flere som har gått opp «mye» tidlig? Jeg har gått opp 4 kg siden innsett - og er 9 uker på vei :eek: Og er kvalm nesten døgnet rundt, så spiser liksom ikke så store mengder heller. Skjønner at det er normalt å gå opp i vekt altså, jeg bare var ikke forberedt på å gjøre det alt nå:hilarious:
Jeg har ikke orket å veie meg ennå... Men tipper rundt 5 kg. Spiser som en ulv o_O
 
Back
Topp