Symptomtråd

Opplevde blødning med ferskt blod, sopass mykje at eg såg blodet i doskåla, og det var greit på papiret.

Dette var etter ein orgasme, utan penetrering. Var kun etter at eg tissa etterpå. Også har det vert heilt stopp på blødning rett etterpå. Håpar det kun er at ein har ekstra blod i kroppen å at ein er meir sensitiv.. Skal på ny ul om ei veke:smiley-angelic001

Vil forøvrig også legge til at eg begynte å grine fordi mannen gløymde å handle brunost til meg. Han reiste rett ned på butikken å handla, stakkaren:smiley-ashamed004

Opplevde blødning med ferskt blod, sopass mykje at eg såg blodet i doskåla, og det var greit på papiret.

Dette var etter ein orgasme, utan penetrering. Var kun etter at eg tissa etterpå. Også har det vert heilt stopp på blødning rett etterpå. Håpar det kun er at ein har ekstra blod i kroppen å at ein er meir sensitiv.. Skal på ny ul om ei veke:smiley-angelic001
Håper det er ufarlig!

Har begynt å være kvalm hele tiden, med mindre jeg spiser :laughing002 Da får jeg mellom 5-20 min lindring før kvalme kommer igen.

Men kan nesten ikke spise hvert 5. minutt heller :nailbiting:

Ah det er slitsomt! Har du funnet noe bra snacks? Er også ganske så kvalm…. Og sov nesten hele dagen igår :facepalm:
Ikke enda. Jeg har spist et eple/gulrøtter eller noe sånt på jobb som fungerer ok, men hadde vært greit med noe lett og lite som man kan ha i veska :happy: forsøkte mandler, men det fungerte ikke.

Får prøve meg litt frem, så får du rope ut om du finner noe selv :smiley-angelic001:love017

Ikke enda. Jeg har spist et eple/gulrøtter eller noe sånt på jobb som fungerer ok, men hadde vært greit med noe lett og lite som man kan ha i veska :happy: forsøkte mandler, men det fungerte ikke.

Får prøve meg litt frem, så får du rope ut om du finner noe selv :smiley-angelic001:love017
Aaa eple var det første jeg tok idag haha men ellers så spiser jeg mye riskaker! Plain eller popcorn smak :Heartred De har også den med et lag sjokolade bak…. Den er god :laughing002

4+3 (17 dpo) og har murringer av og på, små uggen (kommer og går), ømme nipler, tidvis andpusten og lavt blodtrykk. Noen dager må jeg tisse hele tiden andre dager merker jeg ingen ting til det :happy090 veldig forvirrende at symptomene bare kommer og går hele tiden!

4+3 (17 dpo) og har murringer av og på, små uggen (kommer og går), ømme nipler, tidvis andpusten og lavt blodtrykk. Noen dager må jeg tisse hele tiden andre dager merker jeg ingen ting til det :happy090 veldig forvirrende at symptomene bare kommer og går hele tiden!
veldig forvirrende men helt normalt :Heartred

Ømme bryster, veldig kvalm (håper det er omgangsyke egentlig, men vært det i noen dager nå så frykter at det starter veldig tidlig denne gangen), litt stiklinger i magen, mensen murringer.

Hatt ømme bryster siden dagene før IKM. Ikke så ille nå, evt at jeg har blitt vant. Har vært uvel noen morgener, men har gitt seg når jeg har spist litt. Jeg har også vært litt svimmel, spesielt om jeg reiser meg opp fort. Ooog emosjonell, både trist og rørt. Det er sjeldent jeg er, så tenker det er hormoner. F.eks så begynte jeg å gråte i går da jeg så at samboer hadde redd opp senga vår når jeg skulle legge meg.

Veldig trøtt her også, og vondt i puppa, men that's it, akkurat nå.

Drikker en kaffe på morgenen, og én espresso før jeg drar hjem fra jobb.

Ellers er lukt og smak så godt som uforandret

Kvalmen kommer og går, håper fortsatt det bare er innbilt omgangsyke.
Har stikninger i nedre del av magen.

Back
Topp