miniminion
Flørter med forumet
Har dere svar på når er det vanlig når murringen i magen begynner å avta? Er 6+2 i dag og det er fortsatt…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen spotting på 24 timaHar i dag spotta to gongar. I tillegg starta med mensmurringer. Nøyaktig samme dag som spotting starta forrige gang eg var gravid som enda i SA. Har en følelse på at dette ikke går.![]()
Håper inderlig at det holder seg slik!

Jeg fikk frysninger over HELE kroppen av sangen i en barnefilm. Det pleier jeg ikke gjøre.Det kan vel kalles et symptom at jeg begynte å gråte av at Ebba Andersson falt i stafetten nå? Jeg er IKKE spesielt opptatt av langrenn.
Håper det er ufarlig!Opplevde blødning med ferskt blod, sopass mykje at eg såg blodet i doskåla, og det var greit på papiret.
Dette var etter ein orgasme, utan penetrering. Var kun etter at eg tissa etterpå. Også har det vert heilt stopp på blødning rett etterpå. Håpar det kun er at ein har ekstra blod i kroppen å at ein er meir sensitiv.. Skal på ny ul om ei veke![]()
Da får jeg mellom 5-20 min lindring før kvalme kommer igen.
Weird! Kroppen gjør så mye rartI natt våknet jeg av lyder/aktivitet fra tarmene. Det har jeg aldri opplevd før! Helt koko.

Ah det er slitsomt! Har du funnet noe bra snacks? Er også ganske så kvalm…. Og sov nesten hele dagen igårHar begynt å være kvalm hele tiden, med mindre jeg spiserDa får jeg mellom 5-20 min lindring før kvalme kommer igen.
Men kan nesten ikke spise hvert 5. minutt heller![]()

Ikke enda. Jeg har spist et eple/gulrøtter eller noe sånt på jobb som fungerer ok, men hadde vært greit med noe lett og lite som man kan ha i veskaAh det er slitsomt! Har du funnet noe bra snacks? Er også ganske så kvalm…. Og sov nesten hele dagen igår![]()
forsøkte mandler, men det fungerte ikke.

Aaa eple var det første jeg tok idag haha men ellers så spiser jeg mye riskaker! Plain eller popcorn smakIkke enda. Jeg har spist et eple/gulrøtter eller noe sånt på jobb som fungerer ok, men hadde vært greit med noe lett og lite som man kan ha i veskaforsøkte mandler, men det fungerte ikke.
Får prøve meg litt frem, så får du rope ut om du finner noe selv![]()
De har også den med et lag sjokolade bak…. Den er god 
Det er det rareste altså.Weird! Kroppen gjør så mye rart![]()
veldig forvirrende at symptomene bare kommer og går hele tiden!veldig forvirrende men helt normalt4+3 (17 dpo) og har murringer av og på, små uggen (kommer og går), ømme nipler, tidvis andpusten og lavt blodtrykk. Noen dager må jeg tisse hele tiden andre dager merker jeg ingen ting til detveldig forvirrende at symptomene bare kommer og går hele tiden!