Symptomtråd

Er det flere som sliter med søvn?

Jeg er konstant trøtt/sliten, og kan legge meg tidlig fordi jeg er så sliten. Tar meg likevel lang tid å sovne, våkner ofte ila natten og våkner tidlig på morgenen (før vekking til jobb)

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead:smiley-angelic001

Jeg er konstant trøtt/sliten, og kan legge meg tidlig fordi jeg er så sliten. Tar meg likevel lang tid å sovne, våkner ofte ila natten og våkner tidlig på morgenen (før vekking til jobb)

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead:smiley-angelic001
Har hatt litt mer urolig søvn, og er stuptrøtt ca konstant.

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead

Trøtt konstant, men sover helt ok på natta, bare med x- antall dopauser. Men jeg merker at drømmene mine begynner å bli ganske absurde!

Trøtt konstant, men sover helt ok på natta, bare med x- antall dopauser. Men jeg merker at drømmene mine begynner å bli ganske absurde!
Jeg sliter skikkelig med å få nok søvn, og det går utover jobb også.

Kvalmen kommer heldigvis mest på kveld så blir ikke påvirket av den på jobb enn så lenge, men den kommer etter middag og pågår jo til jeg skal legge meg. Så kan jo være kombinasjonen der som gjør jeg ikke får sove også.

Går seg vel til. :happy:

Back
Topp