Gratulerer med rund (?) dag? Og for en «gave» å fåI dag har jeg vært skikkelig svimmel, ekte kvalm og til og med kastet oppFin bursdagsgave, i går klaget jeg på at jeg hadde lite symptomer
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med rund (?) dag? Og for en «gave» å fåI dag har jeg vært skikkelig svimmel, ekte kvalm og til og med kastet oppFin bursdagsgave, i går klaget jeg på at jeg hadde lite symptomer
![]()

Litt av en bursdagsgaveI dag har jeg vært skikkelig svimmel, ekte kvalm og til og med kastet oppFin bursdagsgave, i går klaget jeg på at jeg hadde lite symptomer
![]()
gratulerer med dagen vertfall

Har ikke sykdomsfølelse, men har en del hodepine og tett nese. Ellers så fryser jeg, er småkvalm og trøtt.Er det noen av dere som har hatt veldig «influensa» følelse? Fikk vondt i hode igår kveld og ble skikkelig dårlig med feber følelse. Litt bedre i dag men våkner ellers fortsatt før kl 4 og litt kvalm. Litt murring som vanlig![]()
Er det noen av dere som har hatt veldig «influensa» følelse? Fikk vondt i hode igår kveld og ble skikkelig dårlig med feber følelse. Litt bedre i dag men våkner ellers fortsatt før kl 4 og litt kvalm. Litt murring som vanlig![]()

Ja, men da må det jo være hormonene som jobber på og masse hos deg ogsåLitt som @bananamama her også siden i går kveld. Fryser, hodepine og periodevis litt snufsing. Opplever også følelsen av bittelitt sår hals, men igjen, kan jo være årstid.
Ingen feber, men mensmurringer startet i går, og det har vært mer «aktivitet» i mage/livmor/symfyse. Noe likt mens, andre ting er litt nytt.
Også har puppene begynt bli ømme igjen.
Var helt ekstremt under stimulering og rett etter egguttak, så har det gradvis gått nedover og var nesten borte, og nå kjennes det ut som de øker igjen
Men fremdeles ganske lite jeg føler ER graviditetssymtomer direkte da. Alt kan forklares på andre måter sier overtenkeren i meg, som ikke helt klare tro på noe som helst![]()

I dag har jeg vært skikkelig svimmel, ekte kvalm og til og med kastet oppFin bursdagsgave, i går klaget jeg på at jeg hadde lite symptomer
![]()
men hey, du fikk godt med symptomer

Tusen takkÅåå stakkars!Men gratulerer med dagen!
![]()

Tusen takk! 30 år jaGratulerer med rund (?) dag? Og for en «gave» å få![]()

Tusen takk!Litt av en bursdagsgavegratulerer med dagen vertfall
![]()

Haha ja sant, men heller det enn ingen symptomer! Tusen takk for detUsj, oppkast ekke en god bursdagsstart på dagenmen hey, du fikk godt med symptomer
Gratulerer så mye med dagen
![]()