Symptomtråd

Er det noen av dere som har hatt veldig «influensa» følelse? Fikk vondt i hode igår kveld og ble skikkelig dårlig med feber følelse. Litt bedre i dag men våkner ellers fortsatt før kl 4 og litt kvalm. Litt murring som vanlig :chicken:

Er det noen av dere som har hatt veldig «influensa» følelse? Fikk vondt i hode igår kveld og ble skikkelig dårlig med feber følelse. Litt bedre i dag men våkner ellers fortsatt før kl 4 og litt kvalm. Litt murring som vanlig :chicken:
Har ikke sykdomsfølelse, men har en del hodepine og tett nese. Ellers så fryser jeg, er småkvalm og trøtt.

Litt som @bananamama her også siden i går kveld. Fryser, hodepine og periodevis litt snufsing. Opplever også følelsen av bittelitt sår hals, men igjen, kan jo være årstid.

Ingen feber, men mensmurringer startet i går, og det har vært mer «aktivitet» i mage/livmor/symfyse. Noe likt mens, andre ting er litt nytt.
Også har puppene begynt bli ømme igjen.

Var helt ekstremt under stimulering og rett etter egguttak, så har det gradvis gått nedover og var nesten borte, og nå kjennes det ut som de øker igjen :rolleyes:

Men fremdeles ganske lite jeg føler ER graviditetssymtomer direkte da. Alt kan forklares på andre måter sier overtenkeren i meg, som ikke helt klare tro på noe som helst :laughing002

Litt som @bananamama her også siden i går kveld. Fryser, hodepine og periodevis litt snufsing. Opplever også følelsen av bittelitt sår hals, men igjen, kan jo være årstid.

Ingen feber, men mensmurringer startet i går, og det har vært mer «aktivitet» i mage/livmor/symfyse. Noe likt mens, andre ting er litt nytt.
Også har puppene begynt bli ømme igjen.

Var helt ekstremt under stimulering og rett etter egguttak, så har det gradvis gått nedover og var nesten borte, og nå kjennes det ut som de øker igjen :rolleyes:

Men fremdeles ganske lite jeg føler ER graviditetssymtomer direkte da. Alt kan forklares på andre måter sier overtenkeren i meg, som ikke helt klare tro på noe som helst :laughing002
Ja, men da må det jo være hormonene som jobber på og masse hos deg også :laughing002

I dag har jeg vært skikkelig svimmel, ekte kvalm og til og med kastet opp :hungover: Fin bursdagsgave, i går klaget jeg på at jeg hadde lite symptomer :laughing001

Usj, oppkast ekke en god bursdagsstart på dagen:dead: men hey, du fikk godt med symptomer:p Gratulerer så mye med dagen:dance011:happy093:hug007:love017:talk017

I dag hadde jeg første skikkelig morgenkvalme! Lagde frukost og den kom som en bølge, løøøøp til toalettet men klarte å holde det nede :laughing002 Var litt stressa for min rare 16 dpo test i dag men går sikkert bra da :laughing002
Haha herlig! Tenkte inn her å skrive «graviditetstestymptom unlocked: kvalme» her nå :laughing002 17 dpo på meg.

Er egentlig ikke noe frokostmenneske, men tror jeg må begynne spise litt på morgen om jeg skal begynne være kvalm når jeg står opp. :nailbiting::laughing002

Back
Topp