Symptomtråd

Den trettheten er plagsom, må virkelig kjempe for ikke å legge meg før nå rundt 21:dead: Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.

Jeg er skikkelig irritabel og gråter daglig :smiley-ashamed004 Er vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboer

Den trettheten er plagsom, må virkelig kjempe for ikke å legge meg før nå rundt 21:dead: Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.

Jeg er skikkelig irritabel og gråter daglig :smiley-ashamed004 Er vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboer
Altså jeg legger meg i 21 tiden fra før! I dag vurderte jeg å finne senga 19.30:hilarious:

Ja mye de må tåle de stakkers partnerne! Vi blir jo helt crazy :wacky:

Småkvalm av og til, sånn brått. Også fryyyyyser

Har så og si ingen symptomer:bounce vonde pupper og kjenner meg allerede sår i symfysa(har vore plaga med bekkenløsning i tidligere svangerskap), men anna enn det, ingenting:scratch Så føler meg ikke så gravid enda. Spent tiden framover!

Når har den skikkelige kvalmen pleid å begynn hos deg? :Heartred (Mtp hyperemesis)

Alt fra uke 5+0 til 6+0, men så var jeg så heldig at jeg fikk tips om Stemetil i forrige svangerskap i september(som endte i MA i uke 9+5) Afipran og Stemetil , det ble redningen; en helt ny verden for meg :dance011 :gen014 Var kvalm, men kastet ikke opp én eneste gang og kvalmen var til å leve med❤️ Så håper at jeg responderer like godt denne gangen og:smiley-angelic001 Zofran, postaphen og xonvea har ikke hjulpet dessverre.

Back
Topp