Symptomtråd

Den trettheten er plagsom, må virkelig kjempe for ikke å legge meg før nå rundt 21:dead: Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.

Jeg er skikkelig irritabel og gråter daglig :smiley-ashamed004 Er vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboer

Den trettheten er plagsom, må virkelig kjempe for ikke å legge meg før nå rundt 21:dead: Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.

Jeg er skikkelig irritabel og gråter daglig :smiley-ashamed004 Er vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboer
Altså jeg legger meg i 21 tiden fra før! I dag vurderte jeg å finne senga 19.30:hilarious:

Ja mye de må tåle de stakkers partnerne! Vi blir jo helt crazy :wacky:

Småkvalm av og til, sånn brått. Også fryyyyyser

Har så og si ingen symptomer:bounce vonde pupper og kjenner meg allerede sår i symfysa(har vore plaga med bekkenløsning i tidligere svangerskap), men anna enn det, ingenting:scratch Så føler meg ikke så gravid enda. Spent tiden framover!

Når har den skikkelige kvalmen pleid å begynn hos deg? :Heartred (Mtp hyperemesis)

Alt fra uke 5+0 til 6+0, men så var jeg så heldig at jeg fikk tips om Stemetil i forrige svangerskap i september(som endte i MA i uke 9+5) Afipran og Stemetil , det ble redningen; en helt ny verden for meg :dance011 :gen014 Var kvalm, men kastet ikke opp én eneste gang og kvalmen var til å leve med❤️ Så håper at jeg responderer like godt denne gangen og:smiley-angelic001 Zofran, postaphen og xonvea har ikke hjulpet dessverre.

5+5 og fortsatt ingen symptomer! Men jeg har fått tatt en ny hcg som viser veldig fin stigning, så er jo egentlig ingen grunn til bekymring. Men bittelitt tegn på at noe skjer hadde jo vært fint!

Ja, merkelig kor en ønska symptoma i starten for å kjenne at det skjer på ekte. Når dei slår inn for fullt er det kanskje ikkje like gøy:laughing002
Å ja. Nyter at dem ikk er der nå da. For forje gang da oppkast to på som værst husker jeg på at jeg angret på hele opplegget, og kunne ikke skjønne at jeg gjorde dette frivillig :laughing001

Har hatt ingen symptomer frem til i dag, som jeg har tenkt at har vært knyttet til graviditet. 4+0 i dag (tror jeg, kalkulatorer er rare), men 10dp5t i alle fall.

Har riktignok våknet opp gjennomvåt av svette siste tre nettene og frøset veldig på dagtid. Det å fryse er jeg vant til, men vært litt ekstra.

Men nå i kveld så har jeg fått skikkelig mensmurringer og litt stikking. Og da blir jeg smått stresset for at det ble hit men ikke lenger :rolleyes: :nailbiting:

Back
Topp