Tror det! Det er jo litt komisk også daKjenner på trøttheten! Er så frustrerende med nedsmeltninger, samtidig er det vell bare å venne seg til det.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det! Det er jo litt komisk også daKjenner på trøttheten! Er så frustrerende med nedsmeltninger, samtidig er det vell bare å venne seg til det.

Noen ganger kan det være det. Jeg merker at jeg har så smal tålmodighet nå i starten. Tåler lite tull fra ungene, og akkurat det er litt kjedelig.Tror det! Det er jo litt komisk også da![]()
Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.
Er vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboerJa, enig i det. Det er ikke gøyNoen ganger kan det være det. Jeg merker at jeg har så smal tålmodighet nå i starten. Tåler lite tull fra ungene, og akkurat det er litt kjedelig.

Altså jeg legger meg i 21 tiden fra før! I dag vurderte jeg å finne senga 19.30Den trettheten er plagsom, må virkelig kjempe for ikke å legge meg før nå rundt 21Blir så nedfor av å sove på dagtid, så prøver å unngå det.
Jeg er skikkelig irritabel og gråter dagligEr vel noe som kan forekomme til vanlig for meg også hehe, men ekstra ille nå. Stakkars samboer

Når har den skikkelige kvalmen pleid å begynn hos deg?Småkvalm av og til, sånn brått. Også fryyyyyser
(Mtp hyperemesis)Når har den skikkelige kvalmen pleid å begynn hos deg?(Mtp hyperemesis)
Var kvalm, men kastet ikke opp én eneste gang og kvalmen var til å leve med
Zofran, postaphen og xonvea har ikke hjulpet dessverre.