Symptomtråd

Blør fra tannkjøttet er det nye symptomet mitt! Og så drømmer jeg veldig livlige drømmer :D
I natt drømte jeg at jeg hade en SA, men det gjorde jeg også i mitt vellykkede svangerskap, så stresser ikke over det:happy:
Et det er vanlig symptom å blø fra tannkjøttet? Hatt det i tidligere svangerskap? :happy: er veldig redd for tennene mine mtp. at noen får dårlige tenner ila. Svangerskapet. Min bestemor er den eneste kvinnen som har fått barn på farssiden og hun hadde gebiss tidlig... vet ikke hvorfor hun mistet tennene og får desverre ikke spurt :confused1

Et det er vanlig symptom å blø fra tannkjøttet? Hatt det i tidligere svangerskap? :happy: er veldig redd for tennene mine mtp. at noen får dårlige tenner ila. Svangerskapet. Min bestemor er den eneste kvinnen som har fått barn på farssiden og hun hadde gebiss tidlig... vet ikke hvorfor hun mistet tennene og får desverre ikke spurt :confused1
Ja det er vanlig! Tror det er noe med hormonene :happy: Er ikke sånn et det er et åpent sår liksom, men mer følsomt, så blør når jeg bruker tanntråd. Gjorde det forrige svangerskap også! Jeg har ikke fått noe dårligere tenner etter jeg har fått sønnen iallfall:happy:

Ja det er vanlig! Tror det er noe med hormonene :happy: Er ikke sånn et det er et åpent sår liksom, men mer følsomt, så blør når jeg bruker tanntråd. Gjorde det forrige svangerskap også! Jeg har ikke fått noe dårligere tenner etter jeg har fått sønnen iallfall:happy:
Godt å høre at du ikke fikk det! Håper jeg heller ikke får det :Heartred the girl with the list har skremt meg litt.

Det er en her på internettet som skriver en liste med grunner til å ikke få barn. Alle punktene i lista er erfaringer andre mødre har lagt ut på nettet. Enten ila. graviditeten, fødselen, fars oppførsel eller morsrollen. Veldig mye skremmende
Oi da. Det var da noe rart noe:bored: Gir jo heller ikke et realistisk bilde når mange samler erfaringer til en liste.. Hva er vitsen liksom?

Det er en her på internettet som skriver en liste med grunner til å ikke få barn. Alle punktene i lista er erfaringer andre mødre har lagt ut på nettet. Enten ila. graviditeten, fødselen, fars oppførsel eller morsrollen. Veldig mye skremmende

Whaaaat?:oops::oops::oops: Syke greier a..

Nå begynner den vanlige "Hvorfor merker jeg ikke mer? Dette kommer garantert ikke til å gå.". Slitsomt! På 4+2 liksom. Prøver å minne meg på at i forrige svangerskap følte jeg knapt at jeg var gravid før i uke 20. Hehe. Men har også hatt MA før, så den angsten sitter jo litt i.

Men vær så snill betrygg med at dere også stort sett IKKE merker noe?

Jeg er uggen, med noen får lettere kvalmbølger ila dagen. Er oppblåst som fy, pasient som spurte om jeg skulle ha gutt eller jente og her har jeg ikke nådd IKM enda, gøy… :shifty: Trykk rundt skamben/symfyse og vondt i korsryggen etter arbeidsdag (har vanligvis ikke det. Og skikkelig utmattet, men så har jeg mer livlige drømmer og derav dårligere søvn i tillegg.

Dog tror jeg masse av dette skyldes økning av progesteron, da jeg har veldig like symptomer før mens, gjerne i litt mildere grad da.

Nå begynner den vanlige "Hvorfor merker jeg ikke mer? Dette kommer garantert ikke til å gå.". Slitsomt! På 4+2 liksom. Prøver å minne meg på at i forrige svangerskap følte jeg knapt at jeg var gravid før i uke 20. Hehe. Men har også hatt MA før, så den angsten sitter jo litt i.

Det er like normalt å kjenne mye som ingenting :Heartred

Klart angsten sitter i, MA er helt jævlig:Heartred
Men det er helt normalt å ikke merke noe så tidlig!:Heartred

Back
Topp