Symptomtråd

Er det flere som sliter med søvn?

Jeg er konstant trøtt/sliten, og kan legge meg tidlig fordi jeg er så sliten. Tar meg likevel lang tid å sovne, våkner ofte ila natten og våkner tidlig på morgenen (før vekking til jobb)

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead:smiley-angelic001

Jeg er konstant trøtt/sliten, og kan legge meg tidlig fordi jeg er så sliten. Tar meg likevel lang tid å sovne, våkner ofte ila natten og våkner tidlig på morgenen (før vekking til jobb)

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead:smiley-angelic001
Har hatt litt mer urolig søvn, og er stuptrøtt ca konstant.

Har så lyst til å bare skru av en bryter å få litt søvn :BangHead

Trøtt konstant, men sover helt ok på natta, bare med x- antall dopauser. Men jeg merker at drømmene mine begynner å bli ganske absurde!

Trøtt konstant, men sover helt ok på natta, bare med x- antall dopauser. Men jeg merker at drømmene mine begynner å bli ganske absurde!
Jeg sliter skikkelig med å få nok søvn, og det går utover jobb også.

Kvalmen kommer heldigvis mest på kveld så blir ikke påvirket av den på jobb enn så lenge, men den kommer etter middag og pågår jo til jeg skal legge meg. Så kan jo være kombinasjonen der som gjør jeg ikke får sove også.

Går seg vel til. :happy:

Foreløpig lite symptomer (men er veldig tidlig). Enn så lenge kun vanskelig innsovning om kvelden og tidvise murringer i magen..

Jeg har merket mer denne uken, begynner uke 5 i morgen.
Jeg våkner kl 4 og er lys våken hver natt, og noen ganger sovner jeg igjen rett før vekkerklokken ringer kl 7...så det er gøy. Løper ikke på do mer enn før (har liten blære fra før av, så det blir spennende å se om jeg merker stor forskjell). Ellers gjør brystene vondt. Både nippel og hele puppen. Jeg syns det er kjekt å merke symptomer, så lenge jeg ikke får noe kvalme men det slet verken mor eller mormor med, så jeg håper det holder seg borte fra meg også!

Jeg har merket mer denne uken, begynner uke 5 i morgen.
Jeg våkner kl 4 og er lys våken hver natt, og noen ganger sovner jeg igjen rett før vekkerklokken ringer kl 7...så det er gøy. Løper ikke på do mer enn før (har liten blære fra før av, så det blir spennende å se om jeg merker stor forskjell). Ellers gjør brystene vondt. Både nippel og hele puppen. Jeg syns det er kjekt å merke symptomer, så lenge jeg ikke får noe kvalme men det slet verken mor eller mormor med, så jeg håper det holder seg borte fra meg også!
Åh jeg har også den kl4 problemet! :blackeye:

Er gravid med min tredje nå, har fått positive tester flere dager på rad, men er fortsatt svake så det er tidlig. Men idag har jeg blødd litt og hatt murringer. Noen andre som har opplevd samme? Redd for at jeg mister…

Er gravid med min tredje nå, har fått positive tester flere dager på rad, men er fortsatt svake så det er tidlig. Men idag har jeg blødd litt og hatt murringer. Noen andre som har opplevd samme? Redd for at jeg mister…
Ved forrige graviditet hadde jeg lette blødninger i flere uker, som aldri tok seg veldig opp. Viste seg å være et hematom og alt gikk fint!

Skjønner bekymringen innmari godt! Håper på det beste for deg!

Så leit å høre. Skjønner bekymringen SÅ godt. Jeg har både erfaring med bløding og at det går bra, og det motsatte. Det eneste jeg kan si er at jeg nok innerst inne visste det var over alle gangene jeg mistet, mens det har vært annerledes når det har gått bra. Hva sier magefølelsen din da, om du tørr lytte til den?

Synes kvalmen blir mer påtrengende, har brekt meg et par ganger men uten oppkast. Fryser og har vondt/ubehag i setet. Sistnevnte har jeg aldri hatt før så er veldig usikker på hva det kan være.

Back
Topp