Symptomtråd

Jeg føler meg så oppblåst og som at jeg har eset ut i alle retninger. Så mange klær som føles trange! Føler det er litt tidlig i uke 7 :dead:

Tørr vel egentlig ikke lytte til magefølelsen for den sier at noe er galt får strek hver dag på testene men syns liksom ikke den blir noe sterkere, vet ikke hvor fort de skal bli sterke da, men likevel …
Det er vondt med den usikkerheten. Jeg har dessverre ikke noen oppløftende erfaringer. Håper for deg, og at følelsen tar feil!

Noen som har vært kvalm å veldig oppblåst allerede 3+4?… synes dette er tidlig vi har tvillinggen i familien så kan det hende det er derfor symptomene kommer så tidlig?

Noen som har vært kvalm å veldig oppblåst allerede 3+4?… synes dette er tidlig vi har tvillinggen i familien så kan det hende det er derfor symptomene kommer så tidlig?
Ikke direkte kvalme men 3+3 på kvelden og 3+4 fikk jeg de første symptomene. Følte meg uggen, fikk lavt blodtrykk og ble kaldsvett

Okei! Godt det ikke bare er meg. Har vært kvalm å reagert på forskjellige lukter, feks igår på kiwi så brakk jeg meg inne på butikken pga d lokta så ekkelt, men venninna brydde seg ikke
Jeg reagerte også på lukter på den tiden i forrige svangerskap (ikke tvillinger). Jeg jobber i butikk og holdt på å brekke meg av å scanne en pose poteter når jeg satt i kassa :bag: Nå er jeg snart i uke 7, og luktesansen er på ingen måte like sensitiv denne gangen.

Jeg var småkvalm og oppblåst allerede 3+3. Nå skal det dog sies at jeg blir ganske oppblåst etter eggløsning til vanlig også, men er hakket verre når jeg er gravid

Hatt litt kortvarige kvalmebølger siste 2 dager.. og i dag tidlig kastet jeg opp, kom HELT ut av det blå! Flaks jeg allerede sto på badet for å si det sånn. Håper ikke det er standarden for hvordan det blir fremover…

Oppblåst ut av en annen verden, og det gjør så vondt :whacky011 :laughing025
Luktesansen er veldig sensitiv om dagen, jobber i barnehage så jeg er alltid den første til å lukte om noen har noe i bleia:smiley-ashamed004

Back
Topp