Symptomtråd

Kvalme som kommer og går, varierer litt i styrke:depressed: heldigvis ingen oppkast..
Vondt over brystene, og i dag har jeg hatt mye murringer i livmoren.. og er uendelig trøtt:sleep011
Blir også etterhvert vanskelig å holde svangerskapet skjult, for her har gravid-kula begynt å vises allerede:hilarious: er nok bare vann og luft, men magen er markant større og rundere på kveld:oops:

Er så trøtt, kan ikke huske at det var sånn med første! Så har jeg vel kanskje også et litt annet liv nå enn før da :happy090 Det hjelper ikke st jeg nå er syk i tillegg, knapt vært oppe av sofaen i dag og det er ikke likt meg. Er bare så sliten! Orker knapt å sette på vaskemaskina :smiley-ashamed008

Kvalm av og på og fryser som et uvær! Har to ullgensere på, ligger under et pledd og har både varmepumpe og fyr i peisen, men kald er jeg :smiley-ashamed004

Fryser som faen jeg også:coldfeet:

Stikke mye i magen, vonde mensmurringer. Jeg blir litt bekymret av det, selv om jeg har hatt det i begge tidligere svangerskapene mine.
Fant ut jeg er gravid i dag og det er min første gang. Syns også de vonde murringene i dag har vært skumle. Men betryggende å høre om at det har gått bra likevel for deg tidligere!

Fant ut jeg er gravid i dag og det er min første gang. Syns også de vonde murringene i dag har vært skumle. Men betryggende å høre om at det har gått bra likevel for deg tidligere!
Gratulerer. :Heartred

Første svangerskapet trodde jeg at jeg skulle få mensen grunnet menssmerter, så orket ikke teste før ei venninne sa jeg måtte da jeg hadde en del andre symptomer. :smiley-ashamed004

Tror egentlig at murringer, og at det stikker litt her og der er ganske vanlig. Blir likevel litt skremt.

Back
Topp