Symptomtråd

Godt å høre vi er flere! Ja, tenker det jeg også, mye som skjer og ting vokser Tusen takk for svar.
Ja, mye som skjer! Har også hatt en del murring/stikk ved livmortappen/høyt opp i skjeden føles det som. Noen dager det skikkelig jobbing for å så være mer stille men med følelse av stølhet helt nederst ved livmoren.

Våkner på nettene av murringer og at jeg må på do. Får alltid litt panikk når jeg våkner av disse murringene og tenker alltid det verste. Blir bedre etter jeg har tømt blæren, noen som opplever noe lignende? :smiley-ashamed004

Våkner på nettene av murringer og at jeg må på do. Får alltid litt panikk når jeg våkner av disse murringene og tenker alltid det verste. Blir bedre etter jeg har tømt blæren, noen som opplever noe lignende? :smiley-ashamed004
Jeg har hatt det en gang der jeg våknet av det ( en av de dagene der det jobbet skikkelig som nevnt over), tenker at det blir mer trykk nå når ting vokser og blir mer følsomt :confused005

Enda litt sparsomme symptomer, men gradvis økende. Ømme bryster, kvalmebøler, murringer/stølhet nederst i magen, økt utflod…

Ikke så mye enda :sad010 syns det er litt skummelt.. stikker litt i livmorområdet.. og brekker meg når jeg pusser tenner og tisser ofte.. Ellers er det ikke så mye..4+4

Jeg er kjempe kvalm… hele dagen og ingenting hjelper. Får høre litt med legen dersom det ikke blir noe bedre. Har blitt noen powernaps de siste dagene :laughing002

Kvalme er helt jævlig. Hatt hyperemesis med alle 6 barna og i 9 uker med MA'n i november.. men denne gangen er det bedre*bank i bordet*. Fortsatt kvalm av og på, men kaster ikke opp:joyful:

Ikke så mye enda :sad010 syns det er litt skummelt.. stikker litt i livmorområdet.. og brekker meg når jeg pusser tenner og tisser ofte.. Ellers er det ikke så mye..4+4
Helt normalt å nesten ikke kjenne noe, eller ikke kjenne noe i det hele tatt, som de som har masse symptomer❤️ Mange variabler av det som kjennetegner normalitet i graviditeten av symptomer- vidt spekter❤️❤️❤️

Helt normalt å nesten ikke kjenne noe, eller ikke kjenne noe i det hele tatt, som de som har masse symptomer❤️ Mange variabler av det som kjennetegner normalitet i graviditeten av symptomer- vidt spekter❤️❤️❤️
Ja, hadde ikke så veldig mye forrige gang det gikk bra heller... men da fikk jeg ømme bryster når jeg var 3+4 omtrent, brakk meg under tannpuss, og var kvalm hvis jeg ikke spiste ofte nok, og sov veeeldig dårlig + litt halsbrann.. og så plutselig ble alle symptomene borte i uke 7, så trodde det var MA, men var heldigvis hjerteslag..

Rakk ikke å komme så langt at jeg fikk noe symptomer sist.. Mistet under 1 uke etter positive tester..

Ja, hadde ikke så veldig mye forrige gang det gikk bra heller... men da fikk jeg ømme bryster når jeg var 3+4 omtrent, brakk meg under tannpuss, og var kvalm hvis jeg ikke spiste ofte nok, og sov veeeldig dårlig + litt halsbrann.. og så plutselig ble alle symptomene borte i uke 7, så trodde det var MA, men var heldigvis hjerteslag..

Rakk ikke å komme så langt at jeg fikk noe symptomer sist.. Mistet under 1 uke etter positive tester..

Det er tungt å ha tapt bak seg, har mistet 7 ganger de siste 14 månedene jeg også❤️ Nå sist MA i uke 9+5 i november. Jeg har hatt hyperemesis med alle mann, men denne gangen er jeg mindre kvalm og kaster ikke opp. Har også hatt hematomer med de siste 3 guttene mine, pg blør og spotter om hverandre. Har det nå også. Så tar ultralyd 1 gang i uken for å se at lille lever❤️❤️❤️

Murring/stikking, ømme/stikking i puppene, Trøtt, må ha en dupp på dagen i ny og ned(noe jeg aldri gjør ellers), blir kvalm hvis det går forlenge mellom måltid, lukte sans, Enkelte smaker takler jeg ikke:wacky: hormoner, griner av ingenting, og mye sterkere følelsero_O akkurat som det ikke er nok fra før av:finger005

Back
Topp