Symptomtråd

Godt å høre vi er flere! Ja, tenker det jeg også, mye som skjer og ting vokser Tusen takk for svar.
Ja, mye som skjer! Har også hatt en del murring/stikk ved livmortappen/høyt opp i skjeden føles det som. Noen dager det skikkelig jobbing for å så være mer stille men med følelse av stølhet helt nederst ved livmoren.

Våkner på nettene av murringer og at jeg må på do. Får alltid litt panikk når jeg våkner av disse murringene og tenker alltid det verste. Blir bedre etter jeg har tømt blæren, noen som opplever noe lignende? :smiley-ashamed004

Våkner på nettene av murringer og at jeg må på do. Får alltid litt panikk når jeg våkner av disse murringene og tenker alltid det verste. Blir bedre etter jeg har tømt blæren, noen som opplever noe lignende? :smiley-ashamed004
Jeg har hatt det en gang der jeg våknet av det ( en av de dagene der det jobbet skikkelig som nevnt over), tenker at det blir mer trykk nå når ting vokser og blir mer følsomt :confused005

Enda litt sparsomme symptomer, men gradvis økende. Ømme bryster, kvalmebøler, murringer/stølhet nederst i magen, økt utflod…

Ikke så mye enda :sad010 syns det er litt skummelt.. stikker litt i livmorområdet.. og brekker meg når jeg pusser tenner og tisser ofte.. Ellers er det ikke så mye..4+4

Jeg er kjempe kvalm… hele dagen og ingenting hjelper. Får høre litt med legen dersom det ikke blir noe bedre. Har blitt noen powernaps de siste dagene :laughing002

Kvalme er helt jævlig. Hatt hyperemesis med alle 6 barna og i 9 uker med MA'n i november.. men denne gangen er det bedre*bank i bordet*. Fortsatt kvalm av og på, men kaster ikke opp:joyful:

Ikke så mye enda :sad010 syns det er litt skummelt.. stikker litt i livmorområdet.. og brekker meg når jeg pusser tenner og tisser ofte.. Ellers er det ikke så mye..4+4
Helt normalt å nesten ikke kjenne noe, eller ikke kjenne noe i det hele tatt, som de som har masse symptomer❤️ Mange variabler av det som kjennetegner normalitet i graviditeten av symptomer- vidt spekter❤️❤️❤️

Helt normalt å nesten ikke kjenne noe, eller ikke kjenne noe i det hele tatt, som de som har masse symptomer❤️ Mange variabler av det som kjennetegner normalitet i graviditeten av symptomer- vidt spekter❤️❤️❤️
Ja, hadde ikke så veldig mye forrige gang det gikk bra heller... men da fikk jeg ømme bryster når jeg var 3+4 omtrent, brakk meg under tannpuss, og var kvalm hvis jeg ikke spiste ofte nok, og sov veeeldig dårlig + litt halsbrann.. og så plutselig ble alle symptomene borte i uke 7, så trodde det var MA, men var heldigvis hjerteslag..

Rakk ikke å komme så langt at jeg fikk noe symptomer sist.. Mistet under 1 uke etter positive tester..

Ja, hadde ikke så veldig mye forrige gang det gikk bra heller... men da fikk jeg ømme bryster når jeg var 3+4 omtrent, brakk meg under tannpuss, og var kvalm hvis jeg ikke spiste ofte nok, og sov veeeldig dårlig + litt halsbrann.. og så plutselig ble alle symptomene borte i uke 7, så trodde det var MA, men var heldigvis hjerteslag..

Rakk ikke å komme så langt at jeg fikk noe symptomer sist.. Mistet under 1 uke etter positive tester..

Det er tungt å ha tapt bak seg, har mistet 7 ganger de siste 14 månedene jeg også❤️ Nå sist MA i uke 9+5 i november. Jeg har hatt hyperemesis med alle mann, men denne gangen er jeg mindre kvalm og kaster ikke opp. Har også hatt hematomer med de siste 3 guttene mine, pg blør og spotter om hverandre. Har det nå også. Så tar ultralyd 1 gang i uken for å se at lille lever❤️❤️❤️

Murring/stikking, ømme/stikking i puppene, Trøtt, må ha en dupp på dagen i ny og ned(noe jeg aldri gjør ellers), blir kvalm hvis det går forlenge mellom måltid, lukte sans, Enkelte smaker takler jeg ikke:wacky: hormoner, griner av ingenting, og mye sterkere følelsero_O akkurat som det ikke er nok fra før av:finger005

Det er tungt å ha tapt bak seg, har mistet 7 ganger de siste 14 månedene jeg også❤️ Nå sist MA i uke 9+5 i november. Jeg har hatt hyperemesis med alle mann, men denne gangen er jeg mindre kvalm og kaster ikke opp. Har også hatt hematomer med de siste 3 guttene mine, pg blør og spotter om hverandre. Har det nå også. Så tar ultralyd 1 gang i uken for å se at lille lever❤️❤️❤️
Uff, skjønner det godt ♡ Det må være veldig vanskelig når du har mistet så mange ganger Krysser fingrene denne gangen her!

Uff, skjønner det godt ♡ Det må være veldig vanskelig når du har mistet så mange ganger Krysser fingrene denne gangen her!

Krysser fingrene for at babyene våre sitter hele veien til målstreken :smiley-angelic001:Heartred

Må være skikkelig tøft å ha mistet så mange små❤️ Kan tenke meg at masse symptomer (spesielt hg) må være minst like skummelt og slitsomt som ingen.
Tenker på dere❤️

Gratulerer. :Heartred

Første svangerskapet trodde jeg at jeg skulle få mensen grunnet menssmerter, så orket ikke teste før ei venninne sa jeg måtte da jeg hadde en del andre symptomer. :smiley-ashamed004

Tror egentlig at murringer, og at det stikker litt her og der er ganske vanlig. Blir likevel litt skremt.
Tusen takk ❤️ Ja det kjennes godt at kroppen jobber og noe skjer. Har lest og hørt mer og mer nå at første trimester kan være det tøffeste for mange pga smerter og symptomer! Får se om det gir seg etter hvert. Kanskje andre trimester føles bedre og mer trygt! Sover ganske dårlig også nå, er vant med å sove både lengre og dypere. Ser på Garmin klokka mi at søvnen ikke er like dyp alle netter etter positiv test.

Last edited:
Ja jeg opplever akkurat det samme! Jeg har mye murringer på dagtid og. Spesielt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet stille eller ligget på sofaen en stund.

Kjempesåre brystvorter , dårlig søvn, må opp og tisse hver andre time på natta.. oppblåst og gassy treg mage. ekstra følsom luktesans og holder nesten på å brekke meg av hver minste lille lukt. Så er kvalmen det aller verste . Konstant kvalm omtrent fra jeg våkner til jeg legger meg, blir mer og mer intenst utover dagen. 1. trimester er det verste ass

Kjempesåre brystvorter , dårlig søvn, må opp og tisse hver andre time på natta.. oppblåst og gassy treg mage. ekstra følsom luktesans og holder nesten på å brekke meg av hver minste lille lukt. Så er kvalmen det aller verste . Konstant kvalm omtrent fra jeg våkner til jeg legger meg, blir mer og mer intenst utover dagen. 1. trimester er det verste ass
Hvor langt på vei er du? Kjenner meg igjen i alt men har enda ikke fått kvalme, heldigvis. Men er uggen på morgenen før frokost og brekker meg når jeg pusser tennene. Er en del svimmel også. Er 4+3 i dag

Tusen takk ❤️ Ja det kjennes godt at kroppen jobber og noe skjer. Har lest og hørt mer og mer nå at første trimester kan være det tøffeste for mange pga smerter og symptomer! Får se om det gir seg etter hvert. Kanskje andre trimester føles bedre og mer trygt! Sover ganske dårlig også nå, er vant med å sove både lengre og dypere. Ser på Garmin klokka mi at søvnen ikke er like dyp alle netter etter positiv test.
Ja, første trimester kan være hardt. For meg har egentlig alle tre vært det, men andre kanskje det som er lettest. :happy: Det er jo veldig individuelt hvordan man opplever de forskjellige trimestene.

Uff, ja søvn og gravid går ikke så godt sammen alltid.:smiley-ashamed004

Back
Topp