Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedde med meg når jeg var 7+0 sist.. trodde det var MA.. men heldigvis var det bankende hjerte på ultralyd likevelSymptomene bare forsvant helt i dag, det er litt ekkelt![]()
Det er så kipt med sånne dager… skulle ønske man kunne ta ultralyd selv bare for å sjekkeSymptomene bare forsvant helt i dag, det er litt ekkelt![]()
Men ut fra det jeg leser fra andre så er det normalt at det går opp og ned.7+4 kvalmen kom vel 5+2 tror jeg. Tenk at det bare har gått to ukerHvor langt på vei er du? Kjenner meg igjen i alt men har enda ikke fått kvalme, heldigvis. Men er uggen på morgenen før frokost og brekker meg når jeg pusser tennene. Er en del svimmel også. Er 4+3 i dag
Hadde glemt fra forrige svangerskap hvor mye man må tisse.Det er så irriterende at man enten er plaget med symptomer eller så er man stresset fordi de er borte Blir helt gal!Symptomene bare forsvant helt i dag, det er litt ekkelt![]()

Haha juppNoen andre som er skikkelig irriterte om dagen? Pleier ikke å ha så dårlige dager og kort lunte, men nå kommer de i hytt og pine dro fra en fest i går fordi jeg ble så irritert på en