Symptomtråd

Symptomene bare forsvant helt i dag, det er litt ekkelt :bored::rolleyes:
Skjedde med meg når jeg var 7+0 sist.. trodde det var MA.. men heldigvis var det bankende hjerte på ultralyd likevel

Hvor langt på vei er du? Kjenner meg igjen i alt men har enda ikke fått kvalme, heldigvis. Men er uggen på morgenen før frokost og brekker meg når jeg pusser tennene. Er en del svimmel også. Er 4+3 i dag
7+4 kvalmen kom vel 5+2 tror jeg. Tenk at det bare har gått to uker

Foreløpig lite symptomer, 4+6. Kjenner kvalmen murrer innimellom, kjenner meg mer trøtt enn vanlig (men holder også på med flytting), og må tisse hele tiden :laughing002 Hadde glemt fra forrige svangerskap hvor mye man må tisse.

Følger dog veldig med etter tegn på kløe i hender og føtter. Forrige svangerskap fikk jeg diagnosen ICP (svangerskapskolestase), og det er visst opptil 90% sjanse for at man får det også i neste graviditet. Så vær obs på sterk kløe i hender og føtter, da bør det tas en blodprøve for gallesyre hos legen. For oss gikk det heldigvis fint, med tett oppfølging på sykehus og igangsetting på termindato. Mye takket være et tips her inne om å sjekke gallesyrer ved kløe.

Ila de siste dagene kan jeg få plutselig svimmelhet, heldigvis varer det ikke så lenge.

Noen andre som er skikkelig irriterte om dagen? Pleier ikke å ha så dårlige dager og kort lunte, men nå kommer de i hytt og pine dro fra en fest i går fordi jeg ble så irritert på en

Idag er jeg veldig moody, føler meg irritabel men også skikkelig sensitiv. Litt kvalm men ikke like mye som igår og ikke like sår i brystene så man begynner å overtenke med en gang :banghead:

Back
Topp